azi la dealer Caremil IASI -dacia un coleg de al meu sa dus cu revizia de 60 mii si iau cerut 17 milioane oaauuuuuuuuuuu (schimbat pe langa cele de rutina ,ligid frina ,distributie si antigel) iam spus sa sune la dealerul din vaslui cum mia recomandat Stell si ia cerut 6 mil eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee alta treaba si eu tot la vaslui am sa fac(oare cei de la opc sau de la vocea clientului nu se autosesizeaza) as ruga pe Sp!ke daca poate sa trimita pe mail adresa acestui thread la vocea clientului ca eu nu le stiu adresa
Singurul si omniprezentul Caremil Iasi
Collapse
X
-
-
Si tot nu o sa se schimbe nimic, dar macar puteti incerca.
Comment
-
Chiar sunt curios de raspuns. Sa-l postezi aici.
Comment
-
numai sal dea...........- sa ia exemplu CAREMILUL IASI de la acest post - " Azi, 19:55 #196
FLORYN
Sailor Man
Data inscrierii: August 2007
Locatie: Constanta
Motorizare: 1.5 dci
Varsta: 32
Posturi: 536
Rep Power: 3
Reputation Point: 257
Reputation Level:
--------------------------------------------------------------------------------
VIneri 01-02-'08, am facut si eu prima revizie (10.000 km) la tractorasul meu. Am fost la Tulcea, si sincer am fost placut surprins de cum esti tratat acolo. Observ cu mirare ca preturile practicate de ei sunt diferite de cele puse de ValeriuCiprian, dupa cum urmeaza :
1- Ulei Elf 5W30 .... 4x39.98 = 159.92
2- Filtrul ulei .... 25.95
3- Filtru aer .... 78.04
4- Lichid racire Tip D ... 22.71
5- Manopera e "free" pentru cei din C-ta.
Total = 286.62
Aceiasi chestie cu piesele de origine provenite din magazinul lor de desfacere, toate bune si frumoase, iar la plecare mi-au spalat masina in spalatorie, si mi-au mai dat un tichet de carburant in valoare de 30 ron.
Cu stima , FLO. "
__________________
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee alta viata abia astepti sa faci revizia in conditiile astea
Comment
-
iata si raspunsul la care ma asteptam de la vocea clientului - nu ia interesat ce se discuta aici.odata ce le vinde produsul destul de bine de ce sar stresa
------------------------------------------------------------------------
"Buna ziua,
Va informam ca Vocea Clientului Dacia este un departament care se ocupa cu preluarea solicitarilor ( cereri de informatii, etc ) clientilor sai, referitoare la produse si servicii, tratarea acestora de catre compartimentele specializate din Dacia si oferirea de raspunsuri obiective, corecte si intr-un timp cat mai scurt.
Pentru a va putea oferi un raspuns la solicitarea dumneavoastra, va rugam asadar sa ne comunicati concret la ce se refera cererea dumneavoastra. Pentru aceasta, va recomandam sa reveniti cu situatii care pot fi analizate si care sa contina toate datele necesare ( nume client, adresa, telefon, tip autoturism, seria caroserie, rulaj actual, unitatea service unde se desfasoara aspectele semnalate, precum si derularea anumitor fapte ce fac referire la autoturism/autoturisme, respectiv unitatea service, documente asociate, dupa caz ).
Va multumim pentru intelegere,
Cu consideratie,
Vocea Clientului Dacia."
Comment
-
Eu ma asteptam la un raspuns de genul: "Va multumim pentru informatie, problema s-a rezolvat: dealerul din Vaslui practica incepand de azi aceleasi tarife si marlanii ca Caremil" (cacofonie intentionata)
Oricum, nu ii condamn pentru raspunsul de mai sus, fara reclamarea unei situatii concrete nu se poate justifica o ancheta.Logan Kiss FM 1.6MPI IS-29-FLY
Comment
-
dar leam explicat pe scurt si le-am atasat si sorcutul de la acest thread(le-am spus ca aici gasesc nemultumirile a mai multim loganisti si ca nu e cazul sa le trimitem fiecare ... era deajuns sa deschida acest thread si se lamureau..dar leam mai trimis odata plingerea la care am atasat iarasi acest shorcut...sa vedem daca sunt la fel de plictisiti
Comment
-
Ii inteleg, chiar nu au ce sa faca fara date concrete.
Comment
Comment