Poate cu putin noroc o sa avem si date concrete
Singurul si omniprezentul Caremil Iasi
Collapse
X
-
las ca va dau eu telefoanele si numele celor care vand pe sub mana pese de scimb la CAREMIL IASI
Comment
-
Trebuie prezentata si o situatie clara, in care a fost cineva si a vazut cum se procedeaza, cu tot cu numele mecanicilor.
Comment
-
ma la vaslui ne lasa sa venim cu uleiul cumprat de noi?ym! dorinu2005@yahoo.com
BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI
Comment
-
asa este,eu am avut masina la tinechigerie bagata si le-am spus sa schimbe un cheder de la o portiera,pe garantie,ca nu statea la locul sau.Au fost ffff amabili cind le-am spus....se rezolva nici o problema,dar cind m-am dus sa scot masina si sa ies pe poarta mi-am adus aminte de cheder si am verificat....si ce credeti,bineinteles ca nu a fost schimbat.M-am dus nervos sa stau de vorba cu seful de la tinechigerie si a inceput ''sa ma dea cu var''.Cind l-am amenintat ca ma duc la directorul de service(asa cum am fost sfatuit de un alt coleg de al sau si el tot sef) in 2 minute sa si rezolvat problema.Dupa 2 zile primesc un telefon de la CAREMIL IASI sa ma intrebe daca sint multumit de serviciile lor,le-am raspuns clar -NU SI NU O SA MA MAI VADA PE LA EI IN SERVICE,NICIODATAAmbition 1,5 DCI Sedan
Comment
-
mie miau spus ca miau vopsit capota toata si cind ma uit mai bine aveam micile zgirieturi pe care le stiam ,cind iam aratat a inceput sa ma abureasca ,MIRLANI, dupa reclamatiile ulterioare la si inchiderea dosarului de plata de catre cei de la asigurari nu stiau cum sa -mi faca pe plac erau in stare sa-mi schimbe si masina
Comment
-
De aceea eu merg la SV DAREX macar vb cu tine frumos!
Vorbesc frumos la Receptie clienti dar in atelier dau cu "ciocanul" in masina. La vopsitorie parca dau cu pensula. Vopsitul masinii la DAREX este o loterie. Nu castigi. Dar te mint frumos. Si dureaza de 2-3 ori mai mult timp.Last edited by iooon; 3 April 2008, 22:09.
Comment
-
-
Originally posted by petroman View Postiata si raspunsul la care ma asteptam de la vocea clientului - nu ia interesat ce se discuta aici.odata ce le vinde produsul destul de bine de ce sar stresa
------------------------------------------------------------------------
"Buna ziua,
Va informam ca Vocea Clientului Dacia este un departament care se ocupa cu preluarea solicitarilor ( cereri de informatii, etc ) clientilor sai, referitoare la produse si servicii, tratarea acestora de catre compartimentele specializate din Dacia si oferirea de raspunsuri obiective, corecte si intr-un timp cat mai scurt.
Pentru a va putea oferi un raspuns la solicitarea dumneavoastra, va rugam asadar sa ne comunicati concret la ce se refera cererea dumneavoastra. Pentru aceasta, va recomandam sa reveniti cu situatii care pot fi analizate si care sa contina toate datele necesare ( nume client, adresa, telefon, tip autoturism, seria caroserie, rulaj actual, unitatea service unde se desfasoara aspectele semnalate, precum si derularea anumitor fapte ce fac referire la autoturism/autoturisme, respectiv unitatea service, documente asociate, dupa caz ).
Va multumim pentru intelegere,
Cu consideratie,
Vocea Clientului Dacia."
asa am facut crezandd ca voi pute rezolva ceva insa nu am facut nimic decat sa mai fac cateva drumuri pana in service si sa mai platesc si o diagnosticare pe motiv ca ii tot stresam cu aceiasi problema. de atunci nu am mai fost la ei.
Comment
-
Originally posted by marius_sv View PostDe aceea eu merg la SV DAREX macar vb cu tine frumos!
Vorbesc frumos la Receptie clienti dar in atelier dau cu "ciocanul" in masina. La vopsitorie parca dau cu pensula. Vopsitul masinii la DAREX este o loterie. Nu castigi. Dar te mint frumos. Si dureaza de 2-3 ori mai mult timp.
nu ti-am inteles comentariul...sau era doar o adaugare...
este posibil sa te minta...
eu nu vopsesc masina unde merg la loterie!!
la Darex merg strict pt revizii!
nu am nimic cu nimeni!
am inteles si la Vs e mai bine acolo!
o sa incerc!
Comment
Comment