Cupa VSS I, 13-14 martie 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In primul rand vreau sa ii multumesc lui Sorin (de fapt sefei ) pentru curajul de a face asa ceva. Dupa cum i-am spus, trebuie sa ai o anumita doza de curaj si nebunie sa te apuci de o asa treaba. Le multumesc colegilor si prietenilor din club si nu numai, care au raspuns "chemarii la lupta" si au indurat frigul, vantul si criticile si/sau remarcile spectatorilor sau participantilor. Si bineinteles participantilor la "balamuc" pentru ca s-au dat cum au stiut ei mai bine facand un adevarat spectacol.

    Desi obosit, incerc de azi dimineata sa reiau filmul evenimentelor, sa trag niste concluzii. Am cateva nemultumiri legate de organizare, pe care trebuie sa ni le asumam. Stim foarte bine unde am gresit si sper doar ca pe viitor, in cazul in care se mai doreste sa se organizeze editia II sa fim pregatiti din timp. Majoritatea dintre noi sunt la "prima abatere" de genul asta si era cumva normal si firesc sa calcam pe bec din aceasta cauza nu m-au deranjat criticile participantilor si spectatorilor si le-am luat ca "invatatura de minte". Am incercat in a doua zi de concurs sa remediem o parte din probleme. Pe unele am reusit, pe altele nu. Pe de alta parte nu pot intelege "atitudinea" unor participanti. E greu ca intr-o multime de masini si oameni sa cauti pe cei carora le venea randul sa intre in concurs si sa ii pui in rand. Era hilar sa gasesti masina si apoi sa incepi sa strigi dupa sofer, sa il cauti in parcare, pe pista, in restaurant sau chiar si la WC E greu sa explici celorlalti participanti de ce nu se respecta listele de intrare pe circuit datorita celor care au venit cu intarziere (recordul a fost de aprox 1 ora dupa startul cursei). Am gresit si noi si ei (unii ) ...

    Despre oameni numai de bine, ma bucurat revederea cu unii dupa 1 an sau 2 (cu cei din LoganClub), intalnirea cu cei cu care nu ne-am vazut pana acum si am regretul ca nu am putut sta mai mult impreuna.
    S-a dovedit inca o data ca la aradeni si timisoreni "le sta bine impreuna" si mai ales cand e vorba de balamuc. Aici am un mic regret: cumintirea lu' Seba ... n-as fi crezut ca o vad pe asta

    Iar pe incheiere am o nelamurire: totusi, cine a dormit cu sticla de apa medicinala in pat ? Ca e clar ca nu i-ati dat capatul cat ati mai stat in salon. Apropo arthur, singurul moment in care se tine in gura apa medicinala este aia cand vrei sa iti amorteasca maselele in rest ... pe gat man ... oricum, crede-ma ca ai fi adormit tot incercand sa spargi "margelele" de la apa
    Si sunt curios de asemenea cine s-a indragostit si de sticla din portbagaj ca de drag ce io fost a luat-o in brate
    Iar pentru arthur si cris: bah, io tot nu va cred ca nu ati facut voi ceva cand ati fost plecati cu masina mea, ca prea s-au uitat "frumos" si prea m-au salutat "calduros" fetele de vis a vis de hotel cand am plecat de acolo spre casa. Alta data mergeti pe jos ca imi faceti reputatie proasta ... si mie si la masina
    Last edited by bubu_vasile; 15 March 2010, 11:37.
    Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
    Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

    Comment


    • foarte frumos evenimentul , chiar nu regret ca am parcurs atatia km doar ca spectator.
      Felicitari lui Tavi pt locul 1 la grupa lui si imi pare bine ca m`am revazut si cunoscut cu restul loganarilor.
      numai bine !

      Comment


      • Scriu si eu un mic rezumat al acestui weekend din perspectiva mea. In primul rand vreau sa-i explic lui Bubu ca este obligatia participantilor sa respecte orarul concursului si odata ce vad lista cu ordinea de start sunt obligati sa o respecte. Nu este datoria voastra sa-i cautati pe pista, prin restaurante sau chiar wc-uri. Cine nu se prezinta la start cand e programat nu se mai da mansa respectiva deci automat nu mai conteaza in concurs. Acest lucru va trebui sa-l anuntati pe viitor la sedinta de concurs si o sa vedeti ca nu vor mai aparea probleme de genul. Aici trebuie sa recunosc ca am calcat pe bec si eu, nereusind sa ma trezesc sambata dimineata la timp si ajungand la pista pe la 9:15 min dupa o adevarata cursa din Timisoara in Arad (inca mai merge acul vitezometrului peste 200 chiar si la 120000km ). Norocul meu a fost ca s-a intarziat startul cu aproximativ 2 ore din diverse motive si astfel am reusit chiar sa prind si tura de recunoastere.

        Ma bucur ca inaintea startului am reusit sa ma intalnesc cu colegii LC din tara care au facut efortul sa vina pana la Arad (Dsign si CataFof din Bucuresti, Cobra7 si Adi din Cluj, Silviu, Raduprov, NZN). Am schimbat cateva impresii despre cum avea sa se desfasoare cursa si ne-am pregatit pt sedinta. Avand in vedere faptul ca s-a intarziat destul de mult startul, grupa mea si grupa mica nu a mai putut sa ia startul in mansa a doua, urmand ca noi sa ne dam 2 manse duminica de dimineata. Oricum in grupa a doua era destul de clar un lucru. Concurenta era foarte puternica (probabil cea mai puternica), oamenii au venit bine pregatiti si bataia pentru podium avea sa fie decisa la cateva zecimi de secunda. Eu am fost destul de multumit de timpul meu, care m-a plasat intre primii, chiar daca se putea mai bine si Dsign era la o secunda in spatele meu. Timpul lui m-a surprins in mod placut, avand in vedere oboseala drumului Bucuresti-Arad si faptul ca nu a vazut niciodata pista. Era clar ca a intrat si el in lupta pentru podium. Bogdan Stanoiev ne-a dat o lectie tuturor, aratandu-ne ce inseamna niste ani buni petrecuti in raliuri la nivel inalt, a fortat la maxim din prima si deja bataia pentru locul 1 era incheiata. Dezamagirea mea (si a altora probabil) a fost Seba care nu isi intrase inca in ritm.

        Duminica dimineata am ajuns printre primii la pista odihnit. Vremea se parea ca va tine cu noi si urma sa fie o zi numai buna de "blana". Avand in vedere ca eu am venit echipat cu gume de iarna, noua configuratie a traseului cu viraje mai stranse m-a avantajat si am reusit sa scot un timp foarte bun. Eram pe locul 3 . Mai aveam 2 secunde de recuperat fata de locul 2. Din nou un timp foarte bun a inregistrat Dsign, dupa mansa a doua situandu-se intre mine si Krepelka (pilot de la noi care alearga prin vtm-uri) cu un Logan de cupa! Mansa a treia si ultima mi-a rezervat o surpriza. Configuratia era exact ca in prima mansa si coechipierul meu care era pe locul 4 a scos un timp imbatabil, ajungand direct pe locul 2. In cazul in care nu bateam adversarul din fata mea cu peste 2 secunde eram in afara podiumului. Am tras de masina cat de tare am putut, am riscat si asteptam rezultatul celuilalt. In final am aflat: l-am batut cu 2,2 secunde si eram din nou pe podium. Rezultatul final a fost cam asa: locul 1 era stiut deja de sambata iar locurile 2, 3 si 4 am fost despartiti de 4 zecimi de secunda dupa 3 manse care insumau aprox 10 km. Asta da concurenta! In final si Krepelka a reusit un timp foarte bun pe ultima mansa si a trecut in fata lui Dsign, care a ajuns pe locul 6. Oricum diferentele au fost mici si Dsign a demonstrat ca stie sa "se dea" foarte bine si ca la urmatoarele concursuri va fi un adversar foarte puternic. In sfarsit s-a trezit si Seba care probabil si-a adus aminte de vremurile lui bune cand trebuia sa intri in casa daca auzeai ca-si porneste masina sa iasa la plimbare . Din pacate prea tarziu totusi.

        Concursul s-a incheiat cu traditionala festivitate de premiere, unii si-au sacrificat sampaniile castigate pentru batalie si cam atat a fost prima editie a cupei vss, un concurs pornit din ambitia unui singur om dar la care si-au adus aportul FOARTE multi. Tot respectul pentru membrii LC Arad, uniti ca intotdeauna. Abia astept sa mai facem o intalnire comuna (cred ca de data asta e randul vostru sa ne primiti pe noi).

        Sper ca s-au simtit bine toti participantii si spectatorii. Am aflat ca toti cei din tara au ajuns cu bine acasa deci e totul in regula. Numai bine!
        sigpic

        Comment


        • hai sa facem putin trafic pe pagina asta. aici sunt rezultatele:


          Nume prenume Grupa NR. Total
          1. Uturas Octavian Grupa 1 2 09:20,6
          2. Moisa Vlad Grupa 1 72 09:25,2
          3. Costin Marius Grupa 1 38 09:26,5
          4. Scurtu Alin Grupa 1 33 09:32,6
          5. Georgescu Alex Grupa 1 54 09:37,3
          6. Briscu Cristian Grupa 1 25 09:41,7
          7. Andrei Andy Grupa 1 64 09:47,3
          8. Setyar Cristian Grupa 1 60 09:57,5
          9. Ocsko Daniel Grupa 1 66 09:59,4
          10. Teudan Daniel Grupa 1 13 10:22,1
          11. Mateut Dariana Grupa 1 52 10:36,5
          12. Bratis Florin Grupa 1 57 11:03,0
          13. Lupsescu Grupa 1 83 12:07,2
          14. Taut Silviu Grupa 1 76 13:23,8



          Nume prenume Grupa NR. Total
          1. Stanoiev Bogdan Grupa 2 43 08:44,2
          2. Stanean Bogdan Grupa 2 10 08:54,3
          3. Bartha George Grupa 2 77 08:54,5
          4. Bogdan Alexandru Grupa 2 78 08:54,7
          5. Krepelka Alexandru Grupa 2 63 08:59,6
          6. Simion Daniel Grupa 2 20 09:00,0
          7. Maier Mircea Grupa 2 44 09:12,0
          8. Zaharia Bogdan Grupa 2 47 09:12,2
          9. Balan Sorin Grupa 2 1 09:13,1
          10. Cazan Sebastian Grupa 2 65 09:16,5
          11. Bumbulici Mihai Grupa 2 8 09:21,4
          12. Buncila Viorel Grupa 2 34 09:29,9
          13. Leitan Laurentiu Grupa 2 4 09:40,8
          14. Barbu Cezar Grupa 2 74 09:45,3
          15. Chricescu Mirela Grupa 2 22 10:00,0
          16. Katona Arthur Grupa 2 21 10:04,7
          17. Negrean Alin Grupa 2 7 10:17,3
          18. Rusu Ramona Grupa 2 49 11:59,6
          19. Streulea Cristian Grupa 2 24 13:12,1
          20. Petreus Daniel Grupa 2 9 13:21,9
          21. Nicola Ovidiu Grupa 2 51 13:46,7



          Nume prenume Grupa NR. Total
          1. Bunescu Vlad Grupa 3 29 08:34,8
          2. Precup Andrei Grupa 3 68 08:36,5
          3. Makrai Robert Grupa 3 16 08:39,5
          4. Tierpe Ioan Grupa 3 14 08:46,0
          5. Stanean Razvan Grupa 3 27 08:51,0
          6. Tirla Sergiu Grupa 3 80 08:52,3
          7. Kalman Kalman Grupa 3 11 08:57,6
          8. Moldoveanu Ciprian Grupa 3 100 08:59,1
          9. Almasa Ovidiu Grupa 3 5 09:04,0
          10. Salajan Alex Grupa 3 69 09:11,6
          11. Marc Alin Grupa 3 17 09:18,8
          12. Nemeth Peter Grupa 3 39 09:21,9
          13. Ogarcin Vlad Grupa 3 37 09:29,5
          14. Istoc Calin Grupa 3 48 09:32,2
          15. Sandu Adrian Grupa 3 62 09:33,9
          16. Gruia Alexandru Grupa 3 71 09:39,2
          17. Moga Mircea Grupa 3 19 09:40,9
          18. Matei Alexandru Grupa 3 18 09:54,7
          19. Lupulescu Ciprian Grupa 3 15 09:55,7
          20. Jurca Dorina Grupa 3 42 10:04,9
          21. Rusu Raul Grupa 3 75 10:11,6
          22. Ionescu Cristian Grupa 3 73 10:17,0
          23. Danila Andrada Grupa 3 70 11:19,4
          24. Pandor Adrian Grupa 3 12 11:21,9
          25. Badita Ilie Grupa 3 23 11:23,2
          26. Zenfin Zoran Grupa 3 45 11:40,5
          27. Macrai Robert Grupa 3 28 13:02,5



          Nume Prenume Grupa NR. Total
          1. Tirla Sergiu Grupa 4 53 08:27,3
          2. Raducioiu Grupa 4 50 08:34,3
          3. Macrai Robert Grupa 4 81 08:38,2
          4. Suta Darius Grupa 4 56 08:43,6
          5. Popa Mihai Grupa 4 6 08:57,4
          6. Dunareanu Alex Grupa 4 31 08:59,8
          7. Resiga Ema Grupa 4 55 09:07,8
          8. Wagner Giany Grupa 4 61 09:08,0
          9. Boncalo Sergiu Grupa 4 67 09:12,5
          10. Marc Alian Grupa 4 82 09:16,1



          Nume Prenume Grupa NR. Total
          1. Staici Florin Grupa 5 41 08:16,5
          2. Gardean Cornel Grupa 5 40 08:22,0
          3. Sfat Alexandru Grupa 5 58 08:35,4
          4. Mercea Mario Grupa 5 30 08:53,2
          5. Lapadusa Alin Grupa 5 46 08:54,7
          6. Jeff Grupa 5 35 08:59,6
          7. Roman Dan Grupa 5 59 09:01,2
          8. Campeanu Grupa 5 26 10:42,0
          9. Mercedes Brabus Grupa 5 28+ 13:10,0



          Nume Prenume Grupa NR. Total
          1. Armond Kuzak Junior 32 08:44,4
          2. Leah Vlad Junior 79 11:37,5



          Nume Prenume Grupa NR. Total
          1. Chricescu Mirela feminin 22 10:00,0
          2. Jurca Dorina feminin 42 10:04,9
          3. Mateut Dariana feminin 52 10:36,5
          4. Danila Andrada feminin 70 11:19,4
          5. Rusu Ramona feminin 49 11:59,6

          dupa ce l-am aranjat frumos, aliniat, etc s-a pus forumul asta sa le faca varza .... frumos din partea lui
          Last edited by bubu_vasile; 15 March 2010, 16:03.
          Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
          Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

          Comment


          • Grupa NR? Ce-i aia .
            Daca nu cer prea mult pune si masinile.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Grupa- reprezinta grupa din care au facut parte concurentii
              NR - numarul de concurs
              De ex: 1. Uturas Octavian Grupa 1 2 09:20,6 se "citeste":
              Nr. Crt.: 1.
              Nume: Uturas Octavian
              Grupa: 1
              Nr. concurs: 2
              Timp cumulat:09:20,6
              :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

              Comment


              • mersi de ajutor (a se citi "explicatii")
                nu am acum la mine si masinile. o sa le punem si pe alea daca vreti, dar mai dureaza.
                Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
                Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

                Comment


                • Aproape toate de la gr 2

                  Nume prenume Grupa NR. Total
                  1. Stanoiev Bogdan Grupa 2 43 08:44,2 Dacia Logan Cup 1.6 mpi 95cp
                  2. Stanean Bogdan Grupa 2 10 08:54,3 Peugeot 205GTI 1.6 110cp
                  3. Bartha George Grupa 2 77 08:54,5 Dacia Logan 1.6 16v 105cp
                  4. Bogdan Alexandru Grupa 2 78 08:54,7 Opel Tigra 1.4 90 cp
                  5. Krepelka Alexandru Grupa 2 63 08:59,6 Dacia Logan 1.6 de cupa 99 cp
                  6. Simion Daniel Grupa 2 20 09:00,0 Dacia Logan 1.6 mpi 90cp
                  7. Maier Mircea Grupa 2 44 09:12,0 Dacia Logan Cup 1.6 mpi 95cp
                  8. Zaharia Bogdan Grupa 2 47 09:12,2 Dacia Logan 1.6 16 V 105 CP
                  9. Balan Sorin Grupa 2 1 09:13,1 Dacia Logan 1.6 mpi 90cp
                  10. Cazan Sebastian Grupa 2 65 09:16,5 Dacia Logan 1.6 16v 105cp
                  11. Bumbulici Mihai Grupa 2 8 09:21,4 Wv Golf 1.8 8v 90cp
                  12. Buncila Viorel Grupa 2 34 09:29,9 ford fiesta 103 cp
                  13. Leitan Laurentiu Grupa 2 4 09:40,8 Renault Megane 1.9 dti 98cp
                  14. Barbu Cezar Grupa 2 74 09:45,3 Dacia Logan 1.6 16 V 105 CP
                  15. Chricescu Mirela Grupa 2 22 10:00,0
                  16. Katona Arthur Grupa 2 21 10:04,7 BMW 316i 102cp
                  17. Negrean Alin Grupa 2 7 10:17,3
                  18. Rusu Ramona Grupa 2 49 11:59,6 Mazda mx-5
                  19. Streulea Cristian Grupa 2 24 13:12,1 Dacia Logan 1.5 dci 70cp
                  20. Petreus Daniel Grupa 2 9 13:21,9 Dacia Logan 1.6 16 V 105 CP
                  21. Nicola Ovidiu Grupa 2 51 13:46,7 Opel Astra
                  Last edited by bubu_vasile; 15 March 2010, 17:28.

                  Comment


                  • felicitari organizatorilor si concurentilor... a fost frumos, doar un pic mai cald daca era noroc cu masinile ca accentuau "efectul de sera"
                    "cati santeti?!?"

                    Comment


                    • Nu mai pune nimeni poze de la "eveniment" ? Ca eu am fost ocupat si nu am apucat decat sa fac vre-o 10 poze
                      fara linkuri externe

                      Comment


                      • Originally posted by addyionut View Post
                        Aproape toate de la gr 2

                        Nume prenume Grupa NR. Total
                        ....
                        18. Rusu Ramona Grupa 2 49 11:59,6 Mazda mx-5
                        19. Streulea Cristian Grupa 2 24 13:12,1 Dacia Logan 1.5 dci 70cp
                        .....
                        cum sa ma pui cu 70 cai cand eu stock am 65? si daca grupa 2 e de la 76+, eu ce caut printre ei?
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • Stim noi ca nu ai 65 cai ...
                          fara linkuri externe

                          Comment


                          • Streulea tu defapt trebuia sa te dai la mezina ! Te bateai cu Tavi
                            Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                            Comment


                            • Se mai intampla sa incurcam si noi grupele putin. Da nu cred ca s-a suparat Cristi ca s-a dat cu "aia mai mari".
                              fara linkuri externe

                              Comment


                              • Felicitari dragilor si dragelor!
                                Multumim pentru buna organizare, si sa speram ca toate criticile sunt constructive si vor duce la o SI MAI BUNA organizare a unei alte etape...in curand ;)
                                Din punctul meu de vedere sunteti de apreciat pentru toata munca depusa si in special pentru frigul indurat.
                                Sa speram ca urmatoarea etapa va fi intr-o perioada mai calduroasa.

                                Felicitari tuturor concurentilor! Cel mai mult conteaza participarea, distractia si amintirile care raman ulterior!

                                Bravo tuturor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google