Data: 24.10.2015
Interval orar 10-18
Locatia: DN1A Soseaua Bucuresti - Targoviste Nr. 205, Cocani, Dambovita, Romania .( Autodrom Titi Aur de nivel european)
Intrecere auto pe circuit de tip time attack.
Traseu:
- asfalt
- lungime 1400m
- latime 12 m
Partea a doua finalele, tot contra timp.
Protectie obligatorie:
- casca de protectie auto/moto/karting
- centura de siguranta
- barele auto parasoc fata.
Taxa de participare 450 lei. Primeste acces pilotul si un insotitor.
Taxa acces echipaj service 200 lei. Masina de asistenta, platforma, inclusiv doua persoane la bord.
Taxa acces public 10 lei.
Vom oferi premii substantiale primilor clasati.
Grupe Legal Racing
Departajarea se face de raportul kg/hp caruia i se aplica coeficienti de motor, arhitectura, tractiune, tren de rulare, masa, aerodinamica.
Baza de calcul pleca de la masa declarata de producator pentru modelul respectiv si de la puterea standard a motorului care echipeaza masina in momentul concursului.
Coeficientii se aplica la puterea motorului si apoi se face raportul cu masa.
Coeficientii.
Motor:
- Turbo benzina 1.30
- Turbo diesel 1.20
- Compresor 1.25
- N2O 1.25
- Pozitionare centrala 1.30
Tractiune:
- Spate 1.00
- Fata 0.95
- Integral 1.20
Tren de rulare:
- Coilovers 1.10 (suspensie modificata, se accepta cu coeficient zero arcuri sau amortizoare)
- Slick 1.15
- SemiSlick 1.05
Caroserie:
- Usurare 1.05 in cazuri speciale determinate de responsabilul tehnic 1.10
- Aerodinamic se introduce in functie de lungimea liniilor drepe de pe traseu atunci cand este cazul.
Grupele de concurs sunt in numar de 5 si au urmatoarea structura:
A – 6.25 - 5.51
B – 5.50 - 4.26
C – 4.25 - 3.76
D – 3.75 - 2.51
F - 2.50
In anumite cazuri, justificate organizatorulpoate face derogari de la regulament. Orice concurent poate sa acceada intr-o grupa superioara, anuntand asta de la inceputul calificarilor(antrenamente cronometratea) .
Competitia este de tip circuit viteza si castigatorii sunt desemnati in functie de cel mai rapid tur de pista efectuat.
Vor fi recunoasteri, antrenamente necronometrate, antrenamenete cronometrate, concurs cronometrat.
Nu vor fi acceptate intrecerile directe pe pista in cadrul concursului.
Orarul de desfasurare:
9-12 se fac incrierile si validarea lor
10-11 se prmite accesul pe pista pentru recunoasteri
11-13 antrenamente cronomentrate - calificari
14-16 concurs
17 premierea
Securitate:
Participantii la concurs sunt obligati sa posede casca de protectie si sa utilizeze centura de siguranta.
Prin acest eveniment si forma lui de organizare noi dorim sa estompam fenomenul social al curselor auto ilegale, sa scadem pericolul public si sa incurajam spiritul de competitie.
Pentru noi ordinea si masurile de siguranta sunt foarte importante astfel incat sa putem evita incidentele majore nedorite care ar putea avea urmari grave.
Intentionam sa organizam un campionat, aceasta fiind etapa pilot.
Interval orar 10-18
Locatia: DN1A Soseaua Bucuresti - Targoviste Nr. 205, Cocani, Dambovita, Romania .( Autodrom Titi Aur de nivel european)
Intrecere auto pe circuit de tip time attack.
Traseu:
- asfalt
- lungime 1400m
- latime 12 m
Partea a doua finalele, tot contra timp.
Protectie obligatorie:
- casca de protectie auto/moto/karting
- centura de siguranta
- barele auto parasoc fata.
Taxa de participare 450 lei. Primeste acces pilotul si un insotitor.
Taxa acces echipaj service 200 lei. Masina de asistenta, platforma, inclusiv doua persoane la bord.
Taxa acces public 10 lei.
Vom oferi premii substantiale primilor clasati.
Grupe Legal Racing
Departajarea se face de raportul kg/hp caruia i se aplica coeficienti de motor, arhitectura, tractiune, tren de rulare, masa, aerodinamica.
Baza de calcul pleca de la masa declarata de producator pentru modelul respectiv si de la puterea standard a motorului care echipeaza masina in momentul concursului.
Coeficientii se aplica la puterea motorului si apoi se face raportul cu masa.
Coeficientii.
Motor:
- Turbo benzina 1.30
- Turbo diesel 1.20
- Compresor 1.25
- N2O 1.25
- Pozitionare centrala 1.30
Tractiune:
- Spate 1.00
- Fata 0.95
- Integral 1.20
Tren de rulare:
- Coilovers 1.10 (suspensie modificata, se accepta cu coeficient zero arcuri sau amortizoare)
- Slick 1.15
- SemiSlick 1.05
Caroserie:
- Usurare 1.05 in cazuri speciale determinate de responsabilul tehnic 1.10
- Aerodinamic se introduce in functie de lungimea liniilor drepe de pe traseu atunci cand este cazul.
Grupele de concurs sunt in numar de 5 si au urmatoarea structura:
A – 6.25 - 5.51
B – 5.50 - 4.26
C – 4.25 - 3.76
D – 3.75 - 2.51
F - 2.50
In anumite cazuri, justificate organizatorulpoate face derogari de la regulament. Orice concurent poate sa acceada intr-o grupa superioara, anuntand asta de la inceputul calificarilor(antrenamente cronometratea) .
Competitia este de tip circuit viteza si castigatorii sunt desemnati in functie de cel mai rapid tur de pista efectuat.
Vor fi recunoasteri, antrenamente necronometrate, antrenamenete cronometrate, concurs cronometrat.
Nu vor fi acceptate intrecerile directe pe pista in cadrul concursului.
Orarul de desfasurare:
9-12 se fac incrierile si validarea lor
10-11 se prmite accesul pe pista pentru recunoasteri
11-13 antrenamente cronomentrate - calificari
14-16 concurs
17 premierea
Securitate:
Participantii la concurs sunt obligati sa posede casca de protectie si sa utilizeze centura de siguranta.
Prin acest eveniment si forma lui de organizare noi dorim sa estompam fenomenul social al curselor auto ilegale, sa scadem pericolul public si sa incurajam spiritul de competitie.
Pentru noi ordinea si masurile de siguranta sunt foarte importante astfel incat sa putem evita incidentele majore nedorite care ar putea avea urmari grave.
Intentionam sa organizam un campionat, aceasta fiind etapa pilot.
Comment