Subaru Vs EVO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Subaru Vs EVO

    Pentru fanii Mitsubishi Evo )) ...

    ps: sry ca nu am pus'o la imagini haioase ... dar poza e geniala
    Attached Files

  • #2
    din pacate pt subaru e nitel invers...dar trecem cu vederea ca e la oha facuta...trebuia invers

    Comment


    • #3
      ce e asa genial? intradevar ca masina subaru e top ... dar evo nu intra in categoria aia ... la capitolul asta e .. evo si ceilalti
      sigpicMy ride

      Comment


      • #4
        Originally posted by DeLuXe View Post
        ce e asa genial? intradevar ca masina subaru e top ... dar evo nu intra in categoria aia ... la capitolul asta e .. evo si ceilalti
        Cum adica nu intra in categoria aia?.. tu sti ce vorbesti ?

        Comment


        • #5
          Generatia de subaru / evo care sunt in poza au aproximativ aceleasi performante...eu unul prefer subaru ... in schimb despre noua generatie nu mai pot spune acelasi lucru si oricum a iesit castigator pana la urma evo peste noul subaru hatchback ( mai urat ca cel anterior parerea mea) la aproape toate capitolele.
          1 point 6 litre 8 vsigpic

          Comment


          • #6
            da intradevar .. am citit si exprimarea nu fost fericita

            daca e sa o luam ,,academic" subaru intra la rally sport si mitsubishi intra la family salon ...

            la capitolul rally ... e evo si ceilalti ... la asta ma refeream ... subaru e si ea pe acolo
            mereu noul subaru a concurat cu vechiul evo ... si nici asa nu prea fac fata

            noul subaru hatchback este o leaca mai stabil decat vechiul ... la capitolul aspect .. tine de gusturi si ... vorba aceea ... nu se discuta

            sorry de neintelegere:d
            Last edited by DeLuXe; 13 February 2009, 00:37.
            sigpicMy ride

            Comment


            • #7
              Foarte tare ))))))).........
              sigpic

              Comment


              • #8
                tare de tot
                subaru e cea mai buna

                Comment


                • #9
                  ca sa putem sa ne dam cu parerea,ar trebui ca sa fi condus cel putin o perioada de timp ambele modele.Sunt persoane care au si evo si subaru,si majoritatea afirma ca sunt acelasi lucru .Pana la EVO 10 , prefer 8 sau 9 ,9le este o idee mai performant ca si 8 .
                  Dintre evo10 si hatchbackul de la surubaru prefer subaru .
                  Din punctul meu de vedere evo10 a castigat fata de celelalte doar stabilitate si manevrabilitate,performantele sunt tot alea si cred ca e o idee mai greu ,si seamana prea mult a limuzina .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Ai dreptate.10-le seamana prea mult cu Lanceru' ala normal.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #11
                      eu consider ca nu pot alege din cele doua modele...ambele sunt super!

                      Comment


                      • #12
                        bateti-va pe tigai japoneze cu rezultate notabile doar cand greii europei nu au participat in motorsport. de ce zic asta, pai...pana in anii'90, toyota, mazda, nissan, erau wax albina in raliuri ii bateau autobuzele audi, conservele lancia si talangile peugeot. bine, astia 3 bateau pe toata lumea la vremea respectiva . toyota a castigat cand s-a retras lancia si de-abia a batut ford-ul. apoi a venit subaru, care s-a batut cu mitsuba si cu mai cine? cu totoia, adica, aproximativ cu nimeni, intre '94-97. a intrat peugeot cu 206-le, le-a luat carnea din ciorba la super japonezele in discutie. a urmat o scurta revenire, cu maxim de noroc pt subaru (care a luat titlul al piloti, ca la constructori nu l-a mai pupat de 12-13 ani). dupa acre, culmea nesimtirii, tot francezii cu masinile lor care se tot strica si nu-s fiabile ca germanele (desi lancia, pejo si renou ridiculizau audi in wrc cand concurau impreuna), au bagat citroen-ul in wrc si n-a miscat nimeni in front. acum, ford pare ca mai salveaza situatia pentru masinile germane, dupa ani buni de dominatie franceza. acum va intreb, ce va determina pe unii sa iubiti asa mult petardele alea de evo si sti? ca istoria le cam contrazice legenda...hai, sa va vad...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          seba,eu am precizat ca din cele doua nu as sti ce sa aleg,nu te contrazic,stiu la o diferenta mult mai mica fata de tine faptul ca in raliuri si alte concursuri peugeot si alte europene au avut rezultate.problema este ca ma refer strict la masina pentru oras,presupun ca sunt mici diferente intre un subaru luat maine din reprezentanta si alergat pe magheru si cel de raliu!nu spun ca sunt super fan al "tigailor"japoneze,dar ma atrag!subaru impreza,suna mai exotic,sunt satul de bmw si alte astea....te rog sa ti cont ca sunt un novice ) si ca iti citesc cu mare drag posturile,pentru ca sti ce spui!

                          Comment


                          • #14
                            @Seba diferenta vine din faptul ca iei un STI sau un EVO X faci mici modificari si te dai la rally. Daca iei un C4 sau un focus nu prea reusesti sa faci acelasi lucru. Si subaru si mitsubishi au luat o masina de wrc si au pus-o in showroom, dar si citroen si ford au facut invers, au luat masina din showroom , i-au adus modificari majore si au pus-o pe traseu. Aici e povestea cu visul realizabil. Cu un buget nu foarte mare pot conduce aceeasi masina cu Solberg dar niciodata nu voi putea conduce aceeasi masina ca si cea a lui Loeb.
                            Multa stima!
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Acum intelegeti de ce prefer 8 in V, cuplu de locomotiva si putere de portavion? Pentru ca totul tinde sa devina mortal cand dai gazul in blana si ai senzatia ca esti pe gheata vara la 50 de grade pe asfalt.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google