Sigurante,relee,uch,semnificatie Si Localizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigurante,relee,uch,semnificatie Si Localizare

    Pentru cine nu stie cum arata un uch aici am pus niste poze.


    Semnificatia pinilor uch:
    conector EH 1

    A1 Neutilizat
    A2 Neutilizat
    A3 nu este utilizat
    A4 nu folosit
    A5 lampă indicatoare de control
    A6 semnal de viteză - nu în UE
    A7 nu ocupă (spălare a parbrizului)
    A8 Open ZV (timer)
    A9 nu ocupate
    A10 Neutilizat
    A11 Neutilizat
    A12 Neutilizat
    A13 Neutilizat
    A14 Neutilizat
    A15 de parcare
    A16 semnal transponder
    A17 Inchide ZV (timer)
    A18 Neutilizat
    utilizate nu A19
    A20 semnal - comutator partea conducătorilor auto
    B21 Nu se utilizează
    B22 lumina siguranţe de frână pe 15
    airbag-uri B23 impactul semnal
    B24 de intrare la ştergătoarele de parbriz faţă interval de
    B25 Nu se utilizează
    B26 la stânga semnalul de intrare
    B27 Nu se utilizează
    B28 dreptul semnalului de intrare rândul său,
    B29 Nu se utilizează
    B30 din spate uşi de contact
    fereastra B31 releu de ieşire din spate de încălzire
    B32 opri producţia indicator luminos de tren
    luminile de avertizare de intrare B33
    B34 diagnostic K
    B35 Nu se utilizează
    B36 injectabilă blocare Immobilizer
    B37 Nu se utilizează
    B38 turaţie a motorului de intrare
    B39 fereastra din spate Ştergător
    B40 uşa din faţă de contact

    Conector P1
    A1 masa
    A2 plafon lumina
    A3 pozitivă continuă
    A4 ştergătoare intervalul comuta faţă
    15 A5 ştergătoarele de parbriz faţă
    A6 poziţia finală, ştergătoarele de parbriz faţă
    A7 care nu sunt folosite
    A8 semnal de dreapta de ieşire
    A9 la stânga semnal de ieşire
    B1 nu este ocupat
    B2 Inchide ZV
    B3 actuale de testare ZV
    B4 Open ZV
    B6 lumina plafon curent continuu (timp)
    B7 plafonul de putere lumina releu

    am pus si o poza pentru identificarea contecorilor EH1 SI P1


    Pentru releele din compartimentul motorului----cum deschideti capota pe partea dreapta
    -aici avem pentru varianta diesel si pe benzina


    Rele:
    233 - suflanta de încălzire
    231 - ceaţă
    236 - pompa de combustibil
    238 - injecţie
    336 - ventilatorul radiatorului nivel de viteză
    983 - Diesel injecţie de combustibil de control
    474 - compresor de aer magnetice Drive
    700 - ventilatorul radiatorului lent etapă
    753 - far şaibe

    Siguranţe:
    597-1
    F1 - ABS unitatea de control 50A
    F2 - ABS unitatea de control 25A
    597-2 benzina in functie de echipamentul
    F1 - ventilator de racire etapă de viteză 40A
    597-2 motorină, în funcţie de echipamentul
    F1 - ventilator de racire etapă de viteză 40A
    F2 - calendarul injecţie 30A sau 70A unităţi de control
    597-3 benzina
    F1 - comutator de aprindere, comutator combinaţie, lumini diurne 60A
    F2 - Combinaţie de comutare, distribuţie siguranţe 60A
    597-3 Diesel
    F1 - unităţile de control 70A
    597-4 Diesel
    F1 - 80A suplimentare de încălzire
    F2 - Putere de direcţie 80A
    597-5 Diesel
    F1 - comutator de aprindere, comutator combinaţie, lumini diurne 60A
    comuta Combinaţie F2 -, distribuţia 60A
    597-6 (1047) benzina in functie de echipamentul
    F1 - Releu de bord 30A
    F2 - 25A injecţie
    5A F3 - momentul injectării (10A)
    F4 - plante de gaze naturale 15A
    -6 597 diesel, in functie de echipamentul
    F1 - Releu de bord 30A
    F2 - Oferta 15A
    30A F3 - momentul injectării



    Pentru cutia de sigurante din interiorul masinii (accesul se face doar daca usa soferului este deschisa)

    F1 - 20A - GPlus - comutator ştergător / faţă de ştergere cu motor / pompa de spălare / releu pentru încălzire fereastra din spate, oglinda de încălzire

    unitate de control F2-5A - GPlus - / Rele de injecţie / instrument de panou

    F3 - 10A - GPlus - comutatorul frânei de lumina / stop frana

    F4 - 10A - GPlus - electronice centrale / transponder de control imobilizare / port OBD

    F5 la F8 - Coll nefolosit

    F9 - 10A - DPlus - stânga fascicul de mici / de lumină în interiorul panoului de instrumente

    F10 - 10A - DPlus - dreptul de lumină

    F11 - 10A - DPlus - Înaltul stânga fasciculului / lumină în interiorul panoului de instrumente

    F12 - 10A - DPlus - Înaltul fascicul de dreapta

    ferestre F13 - 30A - GPlus - spate

    F14 - 30A - GPlus - direcţie

    F15 - 10A - GPlus - ABS de control

    F16 - 15A - GPlus - Seat de încălzire pentru şofer şi pasagerul din faţă

    F17 - 15A - DPlus - corn

    lumina F18 - 10A - DPlus - Parcare stânga / lumina coada stânga

    F19 - 10A - DPlus - lumina de parcare dreapta / lumina coada / indicator de lumini de dreapta / de iluminat torpedou / iluminare a tabloului de bord si intrerupatoare

    F20 - 7,5 A - GPlus - lumina de ceaţă spate / indicatorul luminos de pe panoul de instrumente

    F21 - 5A - GPlus - oglinda de încălzire

    F22 şi F23 - Coll nefolosit

    F24-5A - GPlus - electrice servodirectie

    F25 - 5A - GPlus - de control al plantelor de gaze

    F26 - 5A - GPlus - airbag de control - reglare a centurii

    F27 - 20A - GPlus - Înapoi lumina / ştergătoarele de spate

    F28 - 15A - DPlus - radio / iluminare a interiorului şi cameră de bagaje
    Această copie de rezervă serveşte perturbare a consumatorului la transportul de la fabrica de la distribuitorul

    F29 - 15A - DPlus - electronica UCH-central şi portul OBD

    F30 - 20A - DPlus - Europa Centrală (prin UCH)

    Q31 - 15A - DPlus - ceaţă

    F32 - 30A - DPlus - încălzitor fereastra din spate / lumina pilot în panoul de instrumente / oglindă de încălzire

    F33 la F35 - Coll nefolosit

    F36 - 30A - DPlus - suflanta de încălzire

    F37 - 5A - GPlus - oglinzi de ajustare

    F38 - 10A - GPlus - radio / bricheta

    F39 - 30A - GPlus - Aer conditionat / incalzire suflanta releu

    GPlus = pornit acumulator
    DPlus = continuă pozitive


    sper sa fie de folos,iar pt adaugarea....va rog,nu eszitati

    un lucru de precizat
    poza 4 e pentru varianta diesel iar poza 5 pentru varianta pe benzina.
    Si ca sa fie totul complet mai pun o poza cu sigurantele din interiorul masinii...
    Attached Files
    Last edited by crististreulea; 3 January 2015, 21:10.

  • #2
    Salut.
    Cred ca trebuie micsorata putin
    Foarte util threadl si explicatiile
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      semnalizare ?

      Care ar fi conectorii pentru intrarea semnalizarii ?
      banuiesc ca ei se gasesc diferentiat, stanga-dreapta

      Aveti idee ce fel de semnal se aplica pe intrare ? + - ?
      In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere

      Comment


      • #4
        Originally posted by uratzelul
        aceasta e poza cu sigurantele din interiorul masinii
        Rog un moderator sa stearga ultimele 2 posturi ale mele ,si sa puna poza aceasta in primul post.multumesc
        unde se afla pozitionate sigurantele in interiorul masinii?
        multumesc
        ​​​​​​

        Comment


        • #5
          Salut.
          Cum deschizi usa de pe partea stg. vei vedea in bord o deschizatura mica,tragi de partea aceea si vei descoperi sigurantele.
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            E de laudat ca vrei sa dai un ajutor, pe partea electrica, dar unele explicatii par traduse cu GOAGAL. Poti fi mai explicit, pe romaneste?
            De exermplu:

            A8 semnal de dreapta de ieşire - adica semnal iesire semnalizator dreapta? e (+), e (-)?
            A9 la stânga semnal de ieşire
            B1 nu este ocupat
            B2 Inchide ZV - ce e ZV-ul ala?
            B3 actuale de testare ZV
            B4 Open ZV

            Sincer eu nu prea ma pricep la electrotehnica, si unele explicatii ma lasa cu gura cascata..
            Last edited by loosh; 19 February 2011, 19:00. Reason: Automerged Doublepost
            Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by loosh View Post
              E de laudat ca vrei sa dai un ajutor, pe partea electrica, dar unele explicatii par traduse cu GOAGAL. Poti fi mai explicit, pe romaneste?
              De exermplu:

              A8 semnal de dreapta de ieşire - adica semnal iesire semnalizator dreapta? e (+), e (-)?
              A9 la stânga semnal de ieşire
              B1 nu este ocupat
              B2 Inchide ZV - ce e ZV-ul ala?
              B3 actuale de testare ZV
              B4 Open ZV

              Sincer eu nu prea ma pricep la electrotehnica, si unele explicatii ma lasa cu gura cascata..
              pai daca nu ''te pricepi''de ce te mai ''bagi'' in detalii din aastea electrice?

              Comment


              • #8
                Omu' cat traieste invata. Numai sa aiba de unde.
                Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  am auzit ca exista si un releu al pompei de servodirectie (electrica) la logan diesel 1.5 cu ac.v-as fi recunoscator daca mi-ati spune care este acela.

                  Comment


                  • #10
                    + contact in compartiment motor

                    Salut,

                    De unde as putea lua cat mai elegant un "plus contact" din compartimentul motor?

                    Vreau sa alimentez un releu atunci cand pun contactul...

                    Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Poti lua acel plus contact din cutia cu sigurante.
                      Desfa cutia cu sigurante si o tragi in jos putin si orice fir gros galben e plus dupa contact.Sunt unele mufe din cutia cu sigurante nefolosite si te poti mufa foarte frumos de acolo.
                      Numai bine.
                      ps:Firul galben e plus dupa contact
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #12
                        Semnificatie ceas bord, cablaj. Mar interesa pe ceas kilometraj este STOP, nu arde la mine. Cum este legat?

                        Comment


                        • #13
                          pin ceasuri A15 frana de mana

                          Comment


                          • #14
                            Care este pozitia releului de la pompa de combustibil??

                            Comment


                            • #15
                              salut as vrea sa montez un consumator de putere(compresor) din cutia de sigurante de la motor care sa functioneze numai la contactul pus, daca folosesc F4(imag 5) este ok, este calbalata sau trebuie sa o cablez eu

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google