Alarmistul Va Raspunde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ok am sa caut si poti sa mi trimiti o schema cum pot lega releul la contact si dupa aia la buton avarii te rog sa incerc si asa

    Comment


    • [QUOThttp://www.loganclub.ro/forum/newreply.php?do=newreply&p=1098684E=ionutz72;10986 84]Salve.Am si eu nevoie de un ajutor. La o alarma Eaglemaster E8 ,totul e ok, dar nu porneste motorul (logan 1,4). Isi urmeaza cursul normal, se aprinde bordul, se aude pompa de benzina,porneste demarorul dar nu se mentine. Baypass-ul e ok ca nu clipeste martorul rosu in bord.

      Red am pus la rosu de la contact +12v permanent (asta e sigur ok)
      Black/yellow la demaror (sigur ok,se invarte demarorul)
      Yellow la + ce iese dupa contact
      Green la accesorii ce iese dupa contact
      Restul nu le-am pus pentru ca am considerat ca nu imi trebuie

      Vreo idee? Multumesc[/QUOTE]

      Rosu la firul rosu de la contact
      yellow/black (pin 3) - sectionezi firul roz de la contact si la partea care duce spre contact se leaga acest fir
      black/yellow (pin 1) - la firul roz, capatul care pleaca spre demaror
      Firul verde se leaga la unul din firele galbene de la demaror (vezi care are tensiune cand pui contactul pe prima pozitie)
      Firul galben -se leaga la celalalt fir galben de la contact.

      Verifica si temporizarea demarorului, da nu fie prea mica daca ai diesel.
      GL-22-TOF

      Comment


      • Are cineva o schema si un manual de utilizare la o alarma thor 4101?
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • Originally posted by danielliviu View Post
          Rosu la firul rosu de la contact
          yellow/black (pin 3) - sectionezi firul roz de la contact si la partea care duce spre contact se leaga acest fir
          black/yellow (pin 1) - la firul roz, capatul care pleaca spre demaror
          Firul verde se leaga la unul din firele galbene de la demaror (vezi care are tensiune cand pui contactul pe prima pozitie)
          Firul galben -se leaga la celalalt fir galben de la contact.

          Verifica si temporizarea demarorului, da nu fie prea mica daca ai diesel.
          Asta e varianta daca as vrea sa folosesc releul intern ca imobilizator si am vrut sa evit taiatul de fire,si mai ales la contact,plus ca nu sti niciodata cand cedeaza releul intern
          Am schimbat verde cu galben si e ok. E schema gresita,verde la contact si galben la accesorii.
          Demarorul (benzina) e setat pe 0,8s,urmatoarea varianta fiind 1,4s.
          Cu motorul cald,la probe merge perfect in 0,8s, 1,4s fiind cam mult ca rontzaie bendixul.
          Ramane de vazut daca la -ceva grade,la trei incercari, pleaca cu 0,8s.
          Daca nu merge ramane sa aleg varianta cu senzorul de turatie , presiune ulei sau alternator. Ce imi recomandati, taho?
          Engine control input ( tachometer or generator input)
          This input provides the module with information about the engine's revolutions per minute(RPMs).
          This input can be programmed three ways to detect engine status - run or not .
          - Control by tacho sensor:
          connection to such circuit is ensure right starter disconnection. There are some cars where tacho signal amplitude is lower than 4V. Therefore you need to use additional Capacitor .
          - Control by generator (+) or (-):
          connect the wire to "generator charge lamp" on dashboard. This wire circuit must changed from 0V(engine stop) to 9-12V (engine running) or from +12V to 0V, there are some car models where +12V is appear when starter is running.

          Comment


          • deci pana la urma schema e gresita
            varianta cu senzorul de turatie e mai precisa zic eu ,merita incercat sa vezi ce rezultate ai
            cu taiatul firelor nici eu nu sunt de acord dar se poate face si altfel :cu mufe si firele aferente de la un alt contact intercalat la cablajul masinii si in felul asta protejez instalatia electrica si in caz de defectiune pot scoate lejer ce am adaugit

            Comment


            • Eu m-am legat de fire cu asa ceva, fara dezizolare si mare bataie de cap
              LINK

              Comment


              • si astea is o alternativa in a nu leza instalatia electrica
                de pe unde le-ai procurat si un pret pt. o bucata?

                Comment


                • Nu vreau sa para reclama, dar consider ca e un link util pentru cei ce isi monteaza alarme, chiar nu am nici o legatura cu ei. Pe google le mai zice conector splice.
                  PS: Pentru firele de la contact, trebuie de alea galbene.
                  Link

                  Comment


                  • De cand caut si prin Galati asa ceva.... sunt super utile.
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • Are cineva o schema si un manual de utilizare la o alarma thor 4101?
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • Pune o poza cu alarma poate reusim sa te ajutam. Am montat mai multe, dar nu le stiu dupa nume pe toate.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • seamana cumva cu asta?
                          Attached Files
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • ok am sa caut si poti sa mi trimiti o schema cum pot lega releul la contact si dupa aia la buton avarii te rog sa incerc si asa

                            Comment


                            • Un releu il legi astfel:
                              - pinul 85 la masa
                              - pinul 86 la +12V dupa contact (firul galben din mufa mare de la UCH)
                              - pinul 30 la UCH, mufa EHI, pinul B40 (usi fata) si/sau B30 (usi spate)
                              - pinul 87 la butonul de avarii, pinul 8 (firul maro)
                              GL-22-TOF

                              Comment


                              • salut
                                va multumesc pt ajutor

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google