Alarmistul Va Raspunde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by danielliviu View Post
    Ledul acela rosu e doar un simplu led. Nu receptioneaza nimic. Exista posibilitatea ca telecomenzile sa fie problema.
    Roaga un electronist sa-ti verifice butoanele de pe telecomenzi si cablajul lor.
    Am observat o chestie la ambele telecomenzi mai demult,dar nu i-am dat atentie.Ambele telecomenzi aveau ceva negru(ca si cand ar fi colorat cineva cu un marker negru) peste traseul circuitului din partea de jos.(vezi poza).Sageata rosie corespunde petei negre de pe prima telecomanda (era circulara si acoperea traseul circuitului din colt) iar cea galbena corespunde unei linii negre de pe cea de-a doua telecomanda care intersecta circuitul exact pe directia sagetii.Am crezut ca o fi ceva din fabrica...dar cand am sters cu spirt s-au curatat instantaneu amandoua.acum circuitul e curat.Weird.Sa fi fost o scurgere?(telecomenzile sunt vechi de 4 ani si bateriile sunt aceleasi de cand am cumparat alarma).Ciudatenia era ca aceste pete erau exact in aceeasi parte a circuitului pe ambele telecomenzi.Voi proba acum cu bateriile in telecomenzi ,sa vad daca se mai comporta ciudat.
    Attached Files
    Logan ABS PLUS 1.4 MPI

    Comment


    • Pune o poza si cu partea cealalta a telecomenzii. Daca ai un aparat de masura verifica functionarea corecta a butoanelor telecomenzii in cazuri de socuri si vibratii sa nu inchida circuitul...
      GL-22-TOF

      Comment


      • Originally posted by danielliviu View Post
        Pune o poza si cu partea cealalta a telecomenzii. Daca ai un aparat de masura verifica functionarea corecta a butoanelor telecomenzii in cazuri de socuri si vibratii sa nu inchida circuitul...
        Mda.Din pacate s-a repetat problema chiar daca am curatat circuitele la mbele telecomenzi.Solutia e sa tin telecomanda la o distanta cat mai mare ..cat sa nu ajunga impulsurile la masina.Am dus-o tocmai in baie si e mucles alarma de-atunci.Cum o aduc in camera ,deci micsorez distanta,la veo cateva ore incepe sa ii armeze /dezarmeze alarma.Voi pune si fata cealalta a telecomenzii.Am observat ca atunci cand apas pe unul din butoane,cand telecomanda e fara acel capac negru,ambele leduri rosii de la cele doua butoane se aprind.Nu stiu daca asa e normal...dar in fine.Am un aparat de masura dar nu stiu cum sa-l reglez ca sa masor ce zici tu.Eu l-am luat doar pentru masurarea amperajului la acumulatorul masinii deci doar pentru atat stiu sa setez multimetrul.Aici la butoane nu stiu ce unitati de masura sa selectez si ce valori ar trebui sa obtin.
        Attached Files
        Logan ABS PLUS 1.4 MPI

        Comment


        • Uite AICI despre aparatul de masura.
          Ca sa vezi daca butoanele telecomenzii sunt bune, pui aparatul de masura pe scala de 200 ohmisi masori intre patratele marcate in poza, pe rand albastru cu albastru si rosu cu rosu.
          Nu are importanta cum pui sondele aparatului de masura, una pe un patrat si cealalta pe al doilea patrat.
          Ca valori: nu indica nimic daca butonul nu este apasat si indica aprox 1,2 - 2 ohmi daca apesi butonul.
          Attached Files
          GL-22-TOF

          Comment


          • Originally posted by danielliviu View Post
            Uite AICI despre aparatul de masura.
            Ca sa vezi daca butoanele telecomenzii sunt bune, pui aparatul de masura pe scala de 200 ohmisi masori intre patratele marcate in poza, pe rand albastru cu albastru si rosu cu rosu.
            Nu are importanta cum pui sondele aparatului de masura, una pe un patrat si cealalta pe al doilea patrat.
            Ca valori: nu indica nimic daca butonul nu este apasat si indica aprox 1,2 - 2 ohmi daca apesi butonul.
            Ok.Am sa masor si postez ce-am obtinut.Am uita sa spun ca telecomanda are cate 2 baterii una peste alta de 3v tip CR2016 maxell,pe care nu le-am schimbat de cand am cumparat alarma.Inca pisca la limba deci banuiesc ca nu din cauza ca ar fi uzate sa-mi faca problemele astea.merci pentru link-ul catre multimetru.
            Logan ABS PLUS 1.4 MPI

            Comment


            • Originally posted by danielliviu View Post
              Uite AICI despre aparatul de masura.
              Ca sa vezi daca butoanele telecomenzii sunt bune, pui aparatul de masura pe scala de 200 ohmisi masori intre patratele marcate in poza, pe rand albastru cu albastru si rosu cu rosu.
              Nu are importanta cum pui sondele aparatului de masura, una pe un patrat si cealalta pe al doilea patrat.
              Ca valori: nu indica nimic daca butonul nu este apasat si indica aprox 1,2 - 2 ohmi daca apesi butonul.
              Deci: am bagat bateriile in telecomanda,apoi am pus multimetru la val 200ohmi .Pe ecranul multimetrului a aprut valoarea 1.Am masurat fara sa apas pe buton si tot 1 a ramas.Apoi,ajutat de cineva am masurat si cand butonul era apasat.Si mi-a aratat urmatorea valoare:01.3 ..Acum,nu stiu daca asa trebuie sa arate...poate ca eu n-am pus bine sondele/scala pe multimetru ..dar cam asta arata. Fac pariu ca n-am masurat bine.
              Logan ABS PLUS 1.4 MPI

              Comment


              • In principiu e bine ce arata la acel buton. Arata la fel la toate? Verifica si sensibilitatea butoanelor, sa nu cumva sa faca contact doar la o mica atingere sau miscare a telecomenzii. In principiu trebuie sa arate 1.3 doar dupa ce se aude click'ul cand apesi pe buton.
                GL-22-TOF

                Comment


                • Originally posted by danielliviu View Post
                  In principiu e bine ce arata la acel buton. Arata la fel la toate? Verifica si sensibilitatea butoanelor, sa nu cumva sa faca contact doar la o mica atingere sau miscare a telecomenzii. In principiu trebuie sa arate 1.3 doar dupa ce se aude click'ul cand apesi pe buton.
                  Sincer nu stiu ce sa mai fac.AM observat ca atunci cand am bagat bateriile se aprindeau slab cele doua leduri de la butoane si apoi se stingeau.Am cumparat azi baterii noi si le-am pus intr-una din telecomenzi pe care am lasat-o in camera.Evident ca la vreo 5 minute am auzit cum mi se dezarmeaza alarma singura.Deci,ori problema este undeva in unitatea centrala la modulul de receptie a comenzilor de la telecomanda(daca exista asa ceva)....ori ambele telecomenzi s-au stricat deodata.Iar asta mi se pare f ciudat.E ca si cum unitatea centrala ar primi in continuu impulsuri aleatorii dinspre telecomenzi.Pentru ca atata timp cat acestea nu sunt in raza de actiune alarma nu face probleme.
                  Butoanele nu raman fixate in pozitie,am verificat.Scot un click si revin la pozitia normala.
                  As putea sa cumpar o telecomanda noua.Dar daca si cu aia imi face la fel?

                  Oricum iti multumesc pentru sprijinul acordat,dar se pare ca e ceva de zona crepusculara aici.Important e ca merge solutia asta cu tinerea telecomenzii dincolo de raza de actiune.Ca-n filmele cu prosti,dar macar e o solutie.
                  Logan ABS PLUS 1.4 MPI

                  Comment


                  • poti incerca sa le stergi din memorie si sa le reprogramezi...

                    Comment


                    • Originally posted by sorin1983 View Post
                      poti incerca sa le stergi din memorie si sa le reprogramezi...
                      Si cum fac asta? Adica cum le sterg din memorie?? Ca nu scrie in cartea tehnica cum se sterg din memorie ci doar cum se memoreaza..iar acest lucru l-am facut cu amandoua...adica le-am rememorat.Degeaba.

                      Originally posted by optimus View Post
                      Si cum fac asta? Adica cum le sterg din memorie?? Ca nu scrie in cartea tehnica cum se sterg din memorie ci doar cum se memoreaza..iar acest lucru l-am facut cu amandoua...adica le-am rememorat.Degeaba.
                      As mai avea o ultima intrebare:cum pot reseta alarma (maat 675)..daca nu am buton de reset montat? Am citit pe alte forumuri si acolo spuneau ca daca o alarma se comporta ciudat(ca a mea) si bateria de la acumulator e OK inseamna ca softul alarmei s-a dereglat.De aceea ma gandeam cum as putea sa o resetez.
                      Last edited by optimus; 8 March 2013, 01:07. Reason: Automerged Doublepost
                      Logan ABS PLUS 1.4 MPI

                      Comment


                      • Am o alarma pilot AA1018 montata de un an pe masina si merge excelent. Singura problema este inchiderea automata a usilor la punerea contactului, ieri am reusit sa inchid masina cu motorul pornit deoarece usile sau inchis singure la punerea contactului. Noroc ca eram in fata blocului si am mers dupa cheia de rezerva.
                        Functia aceasta nu se poate dezactiva nicicum asa ca am scos firul de +ACC din alarma, alarma functioneaza ca si inainte doar ca nu se mai armeasa usile la punerea contactului.
                        Acum intrebarea, afecteaza cu ceva lipsa + la contact alarma?

                        Comment


                        • In primul rand: NU mai posta acelasi lucru in 2 threaduri diferite. Cine stie sa raspunda oricum se uita la amandoua.

                          In acest caz alarma nu o sa stie cand este masina pornita si se poate arma in timpul mersului, automat incepe sa urle de nebuna si sa porneasca si avariile. Plus ca nu se mai pot activa diverse functii (anti-jefuire, panica, etc).
                          Cine a facut alarma nu a pus degeaba firul ala de +12V contact la alarma.

                          Daca vrei neaparat sa nu mai blocheze usile cand pui contactul poti monta un releu normal inchis pe firul care pleaca din alarma si comanda incuierea usilor.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • Daca pun releu pe acest fir e va mai inchide masina din telecomanda alaremei?
                            O schema cum pot monta acest releu daca poate sa ma ajute cineva, nu am prea lucrat cu relee.

                            Comment


                            • nu afecteaza cu nimic
                              -acel fir --ajuta la reprogramarea telecomenzilor ;
                              --incuierea automata a usilor la pornirea motorului ( o masura de siguranta )
                              --in caz de pierdere/defectiune la telecomenzi sa o poti dezarma alarma

                              Comment


                              • @optimus: 4. Daca ati pierdut o telecomanda repetati procedura de invatare de 2 ori pentru cea ramasa, ca sa obtineti stergerea din memorie a celei pierdute.

                                parerea mea... repeti programarea pana le ia iar pe amandoua...pt ca din ce inteleg nu accepta decat 2 bucati.

                                eu as verifica si cele doua diode din circuit cu un multimetru(cel mai bine ar fi de verificat cu ele demontate dar poti incerca si asa) pt ca in mod normal nu ar trebui sa se aprinda ambele led-uri cand apesi pe unul din butoane... par separate total.
                                Attached Files
                                Last edited by sorin1983; 10 March 2013, 21:32.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google