If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In legatura cu incuierea usilor la 350V responder:
- Din cheia originala cu telecomanda se descuie usile oricand, indiferent cine si cum le-a incuiat. Mai mult, daca le incui din telecomanda originala le deschizi doar din telecomanda.
Sistemul de alarma blocheaza usile la punerea contactului daca toate usile sunt inchise. Daca o usa este deschisa, nu le incuie.
La oprirea contactului, deblocheaza automat usile.
Daca tu lasi motorul pornit si deschizi o usa, atunci sistemul nu reactioneaza in nici un fel, deci nu va debloca sau bloca usile.
kid, o vecina de-a mea a patit-o. A venit unu' la semafor, i-a deschis usa, i-a luat poseta si s-a dus. in plus, la mine mai e si copilul, care desi are scaunul pe mijloc, ajunge la usi. Nu vreau sa ma folosesc de "cuiul" din usa, pentru ca atunci nu mai poate deschide usa nimeni.
Acum depinde de fiecare. Mie nu imi este frica sa merg cu usile descuiate, desi merg cu copilul in masina numai in scaunul special si mai am si telefonul in suportul de parbriz si statia cb, dar daca Doamne Fereste se intampla tot ma dau jos si fug dupa respectivul. O ureche tot trebuie sa ii iau.) Depinde foarte mult de fiecare cum se simte in siguranta la el in masina. Si aici mentionez ca femeile sunt mai vulnerabile pentru asemena cazuri. (au posete, nu sunt asa agresive, nu sar la bataie etc. )
Cuiul din usa daca il folosesti ar trebui sa poata fi deschisa portiera doar din exterior (daca te referi la cuiul din laterala portierei, sistemul anticopil). La mine sta tot timpul pus ca se joaca copilul in permanenta la usa.
kid, o vecina de-a mea a patit-o. A venit unu' la semafor, i-a deschis usa, i-a luat poseta si s-a dus. in plus, la mine mai e si copilul, care desi are scaunul pe mijloc, ajunge la usi. Nu vreau sa ma folosesc de "cuiul" din usa, pentru ca atunci nu mai poate deschide usa nimeni.
scuze de offtopic, dar mai am o intrebare referitoare la pozitia scaunului de copil in spate. Unde este cel mai indicat sa fie montat acesta? Am vazut ca vecina ta il tine pe mijlloc, eu il am in dreapta (m-am gandit ca e cel mai sigur, fara a avea un argumnet logic) Vre-o idee ?
Ma omoara moderatorul pt cate offtopic-uri am. Scuze inca o data.
Last edited by kid2004; 4 November 2013, 15:40.
Reason: Automerged Doublepost
Salut.Stie cineva cum se poate reseta alarma Maat 675 ? N-am probleme cu ea ( e noua) dar am observat ca nu are niciun buton de reset(nici pe carcasa).
Am vazut ca majoritatea alarmelor au un astfel de buton care de multe ori rezolva functionarea defectuoasa a unei alarme.Personal ,am reusit prin resetare aducerea la normal
a unei alarme(marca Pilot) care se declansa aiurea,nu se mai oprea sirena..etc.Dupa resetare,a mers ca noua.
Ma mira ca o alarma marca Maat nu are un buton de reset.Cel putin modelul meu 675 extreme 2.De aceea intreb daca ar exista si alte modalitati de a o reseta in caz de functionare defectuoasa.
Merci anticipat.
Salut.Stie cineva cum se poate reseta alarma Maat 675 ? N-am probleme cu ea ( e noua) dar am observat ca nu are niciun buton de reset(nici pe carcasa).
Am vazut ca majoritatea alarmelor au un astfel de buton care de multe ori rezolva functionarea defectuoasa a unei alarme.Personal ,am reusit prin resetare aducerea la normal
a unei alarme(marca Pilot) care se declansa aiurea,nu se mai oprea sirena..etc.Dupa resetare,a mers ca noua.
Ma mira ca o alarma marca Maat nu are un buton de reset.Cel putin modelul meu 675 extreme 2.De aceea intreb daca ar exista si alte modalitati de a o reseta in caz de functionare defectuoasa.
Merci anticipat.
Nu are nici macar butonul valet aruncat pe undeva pe langa sigurante?
salut, am vazut in ultimele 2-3 seri ca la armare alarma (eagle master em3320t) montata in primavara, bordul de craciun mi se aprinde (toate becurile) in timp pana se inchid usile dupa care se opresc toate luminile din bord
ce poate fi?
alta treaba dubioasa e ca am adus pe cineva in vara, de mi-a montat modul inchidere geamuri electrice si l-a conectat la alarma
dar acum in aceasta toamna am observat ca daca las geamurile deschise sa le inchida alarma cand armez, observ ca dupa ce se inchide ultimul geam (usa dr fata) alarma se declanseaza si incepe sa sune
La fel se aprinde si la mine bordul ca la pomul de craciun, dar daca nu blochez geamurile pe spate din acel buton de pe consola centrala( unde e frina de mina) nu se mai intimpla asta.
Eu nu am reusit sa mai ajung la mester...din lipsa de timp.
Bordul se aprinde pentru ca s-a montat modulul de ridicare geamuri, care de fapt pune geamurile pe +12V permanent pentru a le da comanda de inchidere, si astfel ajunge +12v si pe instalatia de alimentare dupa contact. Masina vede ca si cum ar fi contactul pus cat timp modulul ridica geamurile.
Alarma porneste deoarece dureaza prea mult sa ridice geamurile - un timp normal ar fi 30 sec, dupa care senzorul de soc al alarmei este activat.
Incearca sa lasi doar un geam deschis, nu toate sa vezi daca face la fel. Mai mult, verifica amplasarea modulului de ridicare geamuri sa nu fie lipit de senzorul de soc al alarmei.
Salut.Stie cineva cum se poate reseta alarma Maat 675 ? N-am probleme cu ea ( e noua) dar am observat ca nu are niciun buton de reset(nici pe carcasa).
Am vazut ca majoritatea alarmelor au un astfel de buton care de multe ori rezolva functionarea defectuoasa a unei alarme.Personal ,am reusit prin resetare aducerea la normal
a unei alarme(marca Pilot) care se declansa aiurea,nu se mai oprea sirena..etc.Dupa resetare,a mers ca noua.
Ma mira ca o alarma marca Maat nu are un buton de reset.Cel putin modelul meu 675 extreme 2.De aceea intreb daca ar exista si alte modalitati de a o reseta in caz de functionare defectuoasa.
Merci anticipat.
Salut.Stie cineva cum se poate reseta alarma Maat 675 ? N-am probleme cu ea ( e noua) dar am observat ca nu are niciun buton de reset(nici pe carcasa).
Am vazut ca majoritatea alarmelor au un astfel de buton care de multe ori rezolva functionarea defectuoasa a unei alarme.Personal ,am reusit prin resetare aducerea la normal
a unei alarme(marca Pilot) care se declansa aiurea,nu se mai oprea sirena..etc.Dupa resetare,a mers ca noua.
Ma mira ca o alarma marca Maat nu are un buton de reset.Cel putin modelul meu 675 extreme 2.De aceea intreb daca ar exista si alte modalitati de a o reseta in caz de functionare defectuoasa.
Merci anticipat.
Salutare. Nu am apucat sa ma uit peste fisier dar vezi poate te ajuta. este manualul pentru alarma ta. Sper sa iti foloseasca. O zi usoara.
Salutare. Nu am apucat sa ma uit peste fisier dar vezi poate te ajuta. este manualul pentru alarma ta. Sper sa iti foloseasca. O zi usoara.
Merci pentru efort..Am si eu manualul alarmei.Problema e ca nu scrie niciunde despre resetare.Tocmai de-aia am si intrebat aici ,ca poate cineva care se ocupa cu instalari alarme ar fi gasit vreo modalitate in cazul Maat 675.
Nu scrie despre resetare, dar scrie despre dezarmarea de urgenta:
DEZARMAREA DE URGENTA PRIN UTILIZARE COD PIN
Este valabila in cazul in care nu se poate utiliza telecomanda pentru dezarmarea sistemului. Sistemul Maat 675 are programat din fabrica un cod PIN ( implicit acesta este 24 ) caretrebuie folosit pentru dezarmare astfel :
· Deschideti usa sofer cu cheia, ignorati declansarea alarmei si asteptati 3 sec.
· Puneti contactul si observati aprinderea permanenta a ledului
· Luati contactul – ledul va incepe sa se aprinda intermitent
· Puneti contactul dupa primele 2 aprinderi ale ledului
· Ledul se va aprinde permanent
· Luati contactul si numarati urmatoarele 4 aprinderi ale ledului
· Puneti contactul imediat dupa a 4 aprindere
In acest moment sistemul se va dezarma automat fara telecomanda.
Daca ati gresit repetati toata procedura de mai sus.
NOTA:
Daca doriti schimbarea codului PIN va rugam adresati-va montatorului.
Bordul se aprinde pentru ca s-a montat modulul de ridicare geamuri, care de fapt pune geamurile pe +12V permanent pentru a le da comanda de inchidere, si astfel ajunge +12v si pe instalatia de alimentare dupa contact. Masina vede ca si cum ar fi contactul pus cat timp modulul ridica geamurile.
Alarma porneste deoarece dureaza prea mult sa ridice geamurile - un timp normal ar fi 30 sec, dupa care senzorul de soc al alarmei este activat.
Incearca sa lasi doar un geam deschis, nu toate sa vezi daca face la fel. Mai mult, verifica amplasarea modulului de ridicare geamuri sa nu fie lipit de senzorul de soc al alarmei.
Senzorul de soc e undeva la pragu stg si modulul de ridicare geamuri este in bord langa butoanele de inchidere-deschidere geamuri
problema e ca individul care a montat a folosit fire super fixe si intinse si aveam probleme ca ba nu mai mergea butoanele din consola centrala ptr inchis-deschis geamuri fata, sau nu mai mergea cu alarma ... etc
alarma n-a pornit cateva luni la inchiderea cu geamuri, a pornit acum toamna
E dificil de diagnosticat asa, fara sa vezi fizic alarma si sa masori cate ceva pe acolo. Posibil sa fie de la un buton de usa, de la cel de capota daca e montat, etc.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment