doresc sa imi montez pe masina o alarma pilot AA1018 am caut prin forum am gasit ceva dar nu se potriveste cu culorile cablajului de la alarma achizitionata se poate sa ma ajute cineva cu schema de montaj in uch-ul masini ,conotatia firelor este urmatoarea :rosu alimentarea + 12v :negru alimentare - :alb iesire + luminii pozitie : maro iesire + sirena : portocaliu iesire - releu blocare motor : gri iesire - canal auxiliar : verde iesire - blocare usi : albastru iesire + deblocare usi: galben intrare + contact acc : mov intrare + usa deschisa : verde/alb intrare - usa deschisa
Alarmistul Va Raspunde
Collapse
X
-
am reusit sa atasez si o poza sper sa se inteleaga am uitat sa precizez detin un logan phase 2 din 2008Attached Files
Comment
-
Doua pagini mai in urma ... http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=698Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
Mi s-a stricat telecomanda la alarma
Dupa cum am spus mi s-au stricat ambele telecomezi si nu stiu cum sa opresc alarma, m-am intors cu ea sunand acasa si nu as vrea sa mai trec odata prin experienta aceasta.
Am cautat pe net modelul si nu am reusit sa gasesc nimic relevant, as dori sa stiu cum sa o opresc sa nu mai sune.
Am atasat 2 poze cu telecomanda alarmei in speranta ca cineva mai are acest model si a intampinat probleme. Pe spate scrie Eaglemasters.
Multumesc anticipat!!Attached Files
Comment
-
Seamana cu CL5100 ... Poti incerca urmatoarea manevra :
Override (anularea alarmei): Daca ati pierdut telecomanda sau nu mai functioneaza ( sau sistemul este in modul anti car jack), puneti contactul si apasati switch-ul override timp de 5 sec.Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
Am achizitionat un modul confort cu pornire motor de la Viper 5101 plus imobilizatorul 556U.
Pentru ca nu este vorba de o simpla alarma unde legi cateva fire si ai scapat, as avea nevoie de un pic de ajutor, atasez mai jos cateva imagini plus pini carora le-am gasit modul de conectare.
Mufa H1:
- pinul 1 optional
- pinul 2 se leaga la pinul A3 de la mufa P1 a UCH
- pinul 3 ???
- pinul 4 ???
- pinul 5 se leaga la pinul A1 de la mufa P1 a UCH
- pinul 6 nu se foloseste
- pinul 7 ???
- pinul 8 se leaga prin doua diode la pinul B30 si B40 de la mufa EH1 a UCH
- pinul 9 optional
- pinul 10 ???
- pinul 11 se leaga prin doua diode la pinul A8 si A9 de la mufa P1 a UCH
- pinul 12 la indicatorul electroluminoscent Viper.
Mufa H2:
- pinul 1 ???
- pinul 2 comanda optionala acesorii
- pinul 3 ???
- pinul 4 comanda optionala acesorii
- pinul 5 comanda optionala acesorii
- pinul 6 comanda optionala acesorii
- pinul 7 nu e cazul pentru benzina
- pinul 8 neutilizat
- pinul 9 ???
- pinul 10 la firul albastru de la imobilizator
- pinul 11 ???
- pinul 12 ???
- pinul 13 ???
- pinul 14 ???
- pinul 15 optional
- pinul 16 la degivrare deamuri, oglinzi care fir, pin ???
- pinul 17 la contactor frana de mana care fir, pin ???
- pinul 18 doar pentru auto care au cutii automate.
Mufa H3:
- pinul 1 la firul galben de la contact
- pinul 2 ???
- pinul 3 la unul din firele galbene de la demaror, care are tensiune la prima pozitie a contactului
- pinul 4 la firul roz de la contact care pleaca spre demaror
- pinul 5 la firul rosu de la contact
- pinul 6 ???
- pinul 7 ???
- pinul 8 firul roz care duce spre contact
Mufa de la usi:
- pinul 1 la pinul A8 de la mufa EH1 a UCH
- pinul 2 neutilizat
- pinul 3 la pinul A17 de la mufa EH1 a UCH
Mai este si modulul imobilizator 556U care are doua mufe.
Mufa cu 6 pini:
- pinul 1 verde neutilizat
- pinul 2 violet neutilizat
- pinul 3 negru la pinul A1 de la mufa P1 a UCH
- pinul 4 roz neutilizat
- pinul 5 albastru la pinul 10 Mufa H2 de la modulul de confort Viper
- pinul 6 rosu neutilizat la pinul A3 de la mufa P1 a UCH
Mufa cu 3 pini:
- pinul 1 negru/alb la unul din firele care pleaca din inelul de la contact ???
- pinul 2 la unul din firele care vine spre inelul de la contact ???
- pinul 3 negru/rosu la celalalt fir a inelului antidemaraj de la contact ???
Comment
-
Este destul de dificil sa montezi alarma doar cu explicatii, fara o cunoastere temeinica a modului de actionare a alarmei pentru pornirea motorului precum si a sistemului electric a masinii.
O sa incerc sa dau cateva explicatii detaliate in cursul zilei ...
De transponderul pt cheie nu e nevoie... masina porneste si fara cip, verificat si pe logan, si Seat.
Comment
-
Salut,
Am instalat eu in primavara anului trecut un asemenea modul si tin sa precizez ca m-am documentat foarte bine si am testat firele, in special cele de la contact. Bineinteles si Danielliviu m-a ajutat in acest sens, caruia tin sa-i multumesc inca odata. Iti sugerez sa nu te grabesti si sa testezi firele cu un multimetru digital.
Pentru by-pass am folosit un modul programabil XK05 care l-am conectat prin D2D (digital-to-digital) la modulul 5101. Acest modul nu necestita cipul sau cheia prezenta in habitaclu.
Daca ai alarma deja instalata (eu a trebuit sa-l integrez cu alarma Viper 5002), iti trebuie un releu pentru a 'izola' intrarea de motor (+ contact) de modul. Mie imi pornea alarma dupa ce porneam motorul din telecomanda.
Oricum trebuie sa citesti cu atentie manualul de instalare al modulului.
Dupa aceea trebuie sa-l programezi pe cutie manuala si intrare de turometru.
Iti atasez niste scheme facute de mine cu conexiunile.Last edited by cristu; 5 January 2014, 12:36.
Comment
Comment