Alarmistul Va Raspunde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • doresc sa imi montez pe masina o alarma pilot AA1018 am caut prin forum am gasit ceva dar nu se potriveste cu culorile cablajului de la alarma achizitionata se poate sa ma ajute cineva cu schema de montaj in uch-ul masini ,conotatia firelor este urmatoarea :rosu alimentarea + 12v :negru alimentare - :alb iesire + luminii pozitie : maro iesire + sirena : portocaliu iesire - releu blocare motor : gri iesire - canal auxiliar : verde iesire - blocare usi : albastru iesire + deblocare usi: galben intrare + contact acc : mov intrare + usa deschisa : verde/alb intrare - usa deschisa

    Comment


    • am reusit sa atasez si o poza sper sa se inteleaga am uitat sa precizez detin un logan phase 2 din 2008
      Attached Files

      Comment


      • Doua pagini mai in urma ... http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=698
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • apreciez informatia dar singura mea nelamurire este urmatoarea unde se leaga firele verde albastru mov si verde\alb in uch mii de scuze si va multumesc de intelegere

          Comment


          • Firul mov nu se foloseste. Restul, daca nu ii dai seama din schema respectiva (din link-ul de mai sus) atunci mai bine mergi la cineva care stie sza monteze. Scrie clar acolo care sunt pinii de la UCH unde se leaga firele respective.
            GL-22-TOF

            Comment


            • da am inteles cu mii de multumiri

              Comment


              • gata sa rezolvat am montat alarma multumesc pt sprijinul acordat

                Comment


                • Mi s-a stricat telecomanda la alarma

                  Dupa cum am spus mi s-au stricat ambele telecomezi si nu stiu cum sa opresc alarma, m-am intors cu ea sunand acasa si nu as vrea sa mai trec odata prin experienta aceasta.
                  Am cautat pe net modelul si nu am reusit sa gasesc nimic relevant, as dori sa stiu cum sa o opresc sa nu mai sune.

                  Am atasat 2 poze cu telecomanda alarmei in speranta ca cineva mai are acest model si a intampinat probleme. Pe spate scrie Eaglemasters.

                  Multumesc anticipat!!
                  Attached Files

                  Comment


                  • Seamana cu CL5100 ... Poti incerca urmatoarea manevra :
                    Override (anularea alarmei): Daca ati pierdut telecomanda sau nu mai functioneaza ( sau sistemul este in modul anti car jack), puneti contactul si apasati switch-ul override timp de 5 sec.
                    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                    Comment


                    • Da m-am gandit la aceasta, o sa incerc maine pe lumina sa-l localizez ca nu stiu unde se afla presupun ca sub bord.
                      Multumesc de raspuns!

                      Comment


                      • incearca si in cutia de sigurante, mie acolo mi-au pus butonul

                        Comment


                        • Am achizitionat un modul confort cu pornire motor de la Viper 5101 plus imobilizatorul 556U.
                          Pentru ca nu este vorba de o simpla alarma unde legi cateva fire si ai scapat, as avea nevoie de un pic de ajutor, atasez mai jos cateva imagini plus pini carora le-am gasit modul de conectare.

                          Mufa H1:
                          - pinul 1 optional
                          - pinul 2 se leaga la pinul A3 de la mufa P1 a UCH
                          - pinul 3 ???
                          - pinul 4 ???
                          - pinul 5 se leaga la pinul A1 de la mufa P1 a UCH
                          - pinul 6 nu se foloseste
                          - pinul 7 ???
                          - pinul 8 se leaga prin doua diode la pinul B30 si B40 de la mufa EH1 a UCH
                          - pinul 9 optional
                          - pinul 10 ???
                          - pinul 11 se leaga prin doua diode la pinul A8 si A9 de la mufa P1 a UCH
                          - pinul 12 la indicatorul electroluminoscent Viper.

                          Mufa H2:
                          - pinul 1 ???
                          - pinul 2 comanda optionala acesorii
                          - pinul 3 ???
                          - pinul 4 comanda optionala acesorii
                          - pinul 5 comanda optionala acesorii
                          - pinul 6 comanda optionala acesorii
                          - pinul 7 nu e cazul pentru benzina
                          - pinul 8 neutilizat
                          - pinul 9 ???
                          - pinul 10 la firul albastru de la imobilizator
                          - pinul 11 ???
                          - pinul 12 ???
                          - pinul 13 ???
                          - pinul 14 ???
                          - pinul 15 optional
                          - pinul 16 la degivrare deamuri, oglinzi care fir, pin ???
                          - pinul 17 la contactor frana de mana care fir, pin ???
                          - pinul 18 doar pentru auto care au cutii automate.

                          Mufa H3:
                          - pinul 1 la firul galben de la contact
                          - pinul 2 ???
                          - pinul 3 la unul din firele galbene de la demaror, care are tensiune la prima pozitie a contactului
                          - pinul 4 la firul roz de la contact care pleaca spre demaror
                          - pinul 5 la firul rosu de la contact
                          - pinul 6 ???
                          - pinul 7 ???
                          - pinul 8 firul roz care duce spre contact

                          Mufa de la usi:
                          - pinul 1 la pinul A8 de la mufa EH1 a UCH
                          - pinul 2 neutilizat
                          - pinul 3 la pinul A17 de la mufa EH1 a UCH

                          Mai este si modulul imobilizator 556U care are doua mufe.
                          Mufa cu 6 pini:
                          - pinul 1 verde neutilizat
                          - pinul 2 violet neutilizat
                          - pinul 3 negru la pinul A1 de la mufa P1 a UCH
                          - pinul 4 roz neutilizat
                          - pinul 5 albastru la pinul 10 Mufa H2 de la modulul de confort Viper
                          - pinul 6 rosu neutilizat la pinul A3 de la mufa P1 a UCH

                          Mufa cu 3 pini:
                          - pinul 1 negru/alb la unul din firele care pleaca din inelul de la contact ???
                          - pinul 2 la unul din firele care vine spre inelul de la contact ???
                          - pinul 3 negru/rosu la celalalt fir a inelului antidemaraj de la contact ???
                          Attached Files

                          Comment


                          • Este destul de dificil sa montezi alarma doar cu explicatii, fara o cunoastere temeinica a modului de actionare a alarmei pentru pornirea motorului precum si a sistemului electric a masinii.
                            O sa incerc sa dau cateva explicatii detaliate in cursul zilei ...

                            De transponderul pt cheie nu e nevoie... masina porneste si fara cip, verificat si pe logan, si Seat.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • Salut,

                              Am instalat eu in primavara anului trecut un asemenea modul si tin sa precizez ca m-am documentat foarte bine si am testat firele, in special cele de la contact. Bineinteles si Danielliviu m-a ajutat in acest sens, caruia tin sa-i multumesc inca odata. Iti sugerez sa nu te grabesti si sa testezi firele cu un multimetru digital.

                              Pentru by-pass am folosit un modul programabil XK05 care l-am conectat prin D2D (digital-to-digital) la modulul 5101. Acest modul nu necestita cipul sau cheia prezenta in habitaclu.

                              Daca ai alarma deja instalata (eu a trebuit sa-l integrez cu alarma Viper 5002), iti trebuie un releu pentru a 'izola' intrarea de motor (+ contact) de modul. Mie imi pornea alarma dupa ce porneam motorul din telecomanda.

                              Oricum trebuie sa citesti cu atentie manualul de instalare al modulului.
                              Dupa aceea trebuie sa-l programezi pe cutie manuala si intrare de turometru.
                              Iti atasez niste scheme facute de mine cu conexiunile.
                              Attached Files
                              Last edited by cristu; 5 January 2014, 12:36.

                              Comment


                              • Cred ca schema postata mai sus este destul de explicita pentru realizarea montajului corespunzator.
                                Pentru cipul din cheie - cel mai simplu este pozitionarea lui direct pe inelul transponder de pe contact. Alarma are destule sisteme de securitate si de prevenire a furtului masinii...
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google