Alarmistul Va Raspunde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by PrietenCuTine View Post
    Salut @t0rquemada,

    Am facut si o "schema" (daca o pot numi asa), este in regula ?!
    Nu prea pare in regula dupa schema masinii.
    Tine cont de astea:
    Pin 2 din E8 este acel 12v care tine masina in mers (zice clar ca este activ dupa ce a pornit motorul)- contactul general
    Pin 5 din E8 este acel 12v care il dai din cheie la prima pozitie a acesteia,inainte de demaror -accesoriile
    In momentul cand motorul functioneaza sunt alimentate si 2 si 6
    Pe schema masinii pare asa:
    Acc- (2+4) (5+6)
    On- (2+3+4+5+6)
    Start-(2+5+6+1)
    Dupa logica mea,la schema care ai pus-o, pare ca 1 este demarorul, 4 accesoriile si 5 contact general. Evident 2 fiind +12v.
    Ai acel key warning switch care face legatura intre 5 si 6,iar in timp ce dai la demaror(pozitia START) trebuie alimentata electronica masinii ca sa porneasca,si singura ce este cuplata din cheie (dupa warning switch) este 5.
    Asta daca respecti schema masinii, dar cum zicea t0rquemada, nu se pupa ceva,cu ce ai masurat tu...
    Mai masoara odata sa nu faci una nefacuta
    PS:
    Nu uita sa setezi in tabelul 3 pozitia 9, cum "citeste" alarma ca a pornit motorul. Eu am lasat defult la voltage noise si cand sesizeaza peste 13-14 v se automentine.
    Pentru siguranta ta, nu uita sa tragi fire de la frana de picior si de la frana de mana.

    Aaa si iti trebuie si un modul bypass la cheia masinii. Ai asa ceva?

    Vezi si de la postul 264 pe acest forum. Acum am gasit, parca sunt ceva probleme si cu conexiunile care sunt trecute gresit pe schema alarmei.
    Deh sunt 5 ani de atunci.

    Last edit: daca la 5 zici ca ai permanent, inseamna ca 5 este contactul general.
    Masoara doar, sa fi sigur.

    6 fiind contactul general,daca la 5 e + permanent. Le-am facut varza,ca nu mai pot edita.

    LE2:
    Chiar daca nu corespund pinii, culorile ar trebui sa fie aceleasi (parerea mea)
    Poate te ajuta:
    Last edited by ionutz72; 28 January 2016, 15:23. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • @ionutz72, asa e. Am aceleasi culori, difera doar pinii in mufa.
      Atasez o poza cu mufa de la contactul meu, culori si semnificatii, si o poza cu mufa alarmei care trebuie legata la contact.

      Am facut punte intre 2 + 4 + 3 si porneste masina, 2 + 4 se punte contactul general (ignition) + 3 care actioneaza alternatorul => masina mi-a pornit.

      Pozitia 9 din tabelul 3 din manualul alarmei e default "Voltage Noise", firul ala il leg pe baterie, nu ?!

      Modul by-pass nu am nevoie, deoarece am cip-ul dintr-o cheie pus la contact...


      @ionutz72 , @t0rquemada ,

      Pinul 1 din E8 il leg la pinul 3 din mufa contactului;
      Pinul 2 din E8 il leg la pinul 4 din mufa contactului;
      Pinul 3 din E8 il leg la pinul ? din mufa contactului ?!
      Pinul 4 din E8 nu ma intereseaza momentan.
      Pinul 5 din E8 il leg la pinul 6 din mufa contactului.

      Este in regula ?! nu imi dau seama unde leg pinul nr. 3 din E8 in mufa contactului...
      Attached Files
      Last edited by PrietenCuTine; 2 February 2016, 02:04.
      sigpic

      Comment


      • Am scris mai sus și scrie și în manual

        1 Black/yellow (+) starter output - spre demaror
        Connect this wire to the starter wire in the vehicle.

        3 Yellow/black starter input - de la contact pinul3(poza1)
        For anti-grind or starter-kill attach this wire to the key side of the starter wire.

        adică

        pin3 butuc contact => pin3 alarmă pin1 => spre demaror
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by PrietenCuTine View Post
          ...
          Pozitia 9 din tabelul 3 din manualul alarmei e default "Voltage Noise", firul ala il leg pe baterie, nu ?!
          ...
          Nu legi, pur si simplu nu il folosesti.
          Code:
          - Control by Voltage "noise" :
          When you can't use engine control by tacho and by generator. Starter disconnection
          according to the Table-3 of No.9 , white/red wire do not used.
          La 5 al masinii, nu ai 12v conditionat daca ai cheia in contact sau nu?
          Intreb, ca ai acel Key Warning Switch, care la Logan nu exista si nu stiu principiul de functionare. Din ce tin eu minte la Logan nu am legat pin 3 din E8.
          Originally posted by ionutz72 View Post
          Red am pus la rosu de la contact +12v permanent (asta e sigur ok)
          Black/yellow la demaror (sigur ok,se invarte demarorul)
          Yellow la + ce iese dupa contact
          Green la accesorii ce iese dupa contact
          Restul nu le-am pus pentru ca am considerat ca nu imi trebuie.
          Vezi si postul asta daca nu se potriveste:
          Originally posted by ionutz72 View Post
          Am schimbat verde cu galben si e ok. E schema gresita,verde la contact si galben la accesorii.
          Poate este la fel si la tine...
          Last edited by ionutz72; 2 February 2016, 13:05. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Salutare din nou, si multumesc frumos baieti pt ajutorul acordat !

            Sunt foarte mandru si multumit de mine ca am reusit sa leg si pornirea motor la masina mea (hyundai accent 2007) cu ajutorul vostru, bineinteles !
            Am scutit niste banuti, 250 lei montajul la cei de la care am cumparat alarma, plus drumul din Ramnicu Valcea la Bucuresti si alte eventuale cheltuieli care apareau pe parcurs.

            Intr-adevar @ionutz72, a trebuit sa inversez si eu cele doua fire (galben si cel verde) sa imi porneasca masina. Inainte sa le inversez nu pornea, imi dadea la automat doar ca nu o lua, parca nu avea combustibil, incerca ea de trei ori dar degeaba. Ii marisem si timpul de la 0.8 secunde la 1.4 secunde; Am zis ca e de acolo, neah... tot nu o lua. Pana la urma am inversat cele doua fire si masina porneste foarte ok setata la 0.8 secunde, delay la 2 secunde.
            As dori sa ii setez delay-ul la 4 secunde pt diesel, o avea ceva, ajuta cu ceva ?! Ori ii e de ajuns la o benzinara de 1400 cmc sa stea 2 secunde pe contact, pt pompa de benzina ?!

            Am mai intampinat o problema cu firul de "voltage noise", deoarece nu l-am legat la nimic...
            Alarma setata sa clipoceasca avariile ori sa stea aprinse, uneori pornita din telecomanda si deschizand usile imi oprea motorul (cu optiunea "Shut down engine run when press button unlock to disarm" - pe OFF), posibil bateria slabita sau alternatorul obosit...
            Am avut ceva de furca pana mi-am dat seama de ce mi se oprea motorul cand deschideam masina, tensiunea scadea sub 13,50V si modulul simtea ca trebuie sa opreasca motorul, pe urma il pornea din nou.
            Asa ca am lasat optiunea "Parking lights activate when remote engine running" pe OFF, am stat si m-am gandit si razgandit sunt 4 becuri de 21W plus 2x5W de pe aripi care ori stau aprinse, ori clipoceau... Cand clipoceau se schimba si sunetul motorului, se schimba si turatia atunci cand clipoceau, cand se stingeau iar se schimba sunetul motorului.
            Mi-ar fi placut sa pot sa leg un plus de semnal la releul de pozitii (lumini de parcare cand masina a pornit din telecomanda), tind sa cred ca se poate efectua acest "beneficiu" cu firul albastru care imi da semnal de +12V cand motorul e pornit, cand e pus contactul sau cand sunt puse accesoriile, asta depinde cum il setez din meniul alarmei.
            Despre firul acesta vorbesc: Blue wire (CON1) ACC(+) output: optiuni de activare "Active when ACC is on (Green wire)" sau "Active when IGN1 is on (Yellow wire)" sau "Active when Engine is running".
            Mai vedem pe parcurs despre asta...

            Multumesc frumos inca odata baieti @t0rquemada, @ionutz72 !!!
            Raman dator cu o bere (fara alcool daca va prind la volan) sau cu o "cafă".

            Salutari din Ramnicu Valceaaa !!!
            Last edited by PrietenCuTine; 8 February 2016, 09:27.
            sigpic

            Comment


            • Bravo! Aceeasi satisfactie am avut-o si eu.
              Delay-ul este necesar pt diesel sa incalzeasca bujiile. Tie nu iti este necesar daca ai pe benzina. E suficient 2 secunde.

              Pt siguranta ta lasa "Shut down engine run when press button unlock to disarm" - pe ON. Nu stii niciodata cand deschizi masina,motorul pornit, si bagi din greseala in viteza. Oricum,trebuie sa opresti, sa bagi cheia in contact, sa pornesti iar.

              Trebuie sa vezi totusi un electrician auto, nu are voie sa varieze asa voltajul cu consumatori porniti,cand ai motorul pornit. Ori bateria,ori alternatorul e buba. Ca sunt aprinse luminile (oricare) direct din alarma sau via firul albastru din CON1 presimt ca o sa ai aceeasi problema sa "vada" alarma motorul oprit, cand scade voltajul alternatorului sub un anumit nivel.
              Eu folosesc firul albastru,legat la aeroterma la ventilatie pe pozitia maxima cu "Active when Engine is running" ;)
              PS: daca ai tras fir de la frana de picior,foloseste la tabelul 1, No 1 "Foot brake Lock /IGN off Unlock". Iti va inchide usile,la prima frana de picior. (Evident, asta daca nu are masina o astfel de facilitate).Am avut inainte optiunea sa se inchida la 10sec. (cu conditia sa nu deschizi nici o usa). Intr-o iarna mi-a inghetat contactul de la usa, si alarma nu a vazut usa deschisa,si m-a inchis pe dinafara,cu motorul pornit....
              Last edited by ionutz72; 8 February 2016, 11:09.

              Comment


              • Salutare baieti !

                Vreau sa modific "engine control detect" din "voltage noise" in "generator (+), deoarece mi se intampla din cand in cand cu motorul pornit din telecomanda, sa mi se opreasca cand deschid usile (nu mereu) doar cand simte modulul alarmei ca scade tensiunea sub 13.7V.
                Mi se intampla deobicei cand las ventilatia pornita sa gasesc cald in masina. Ventilatia pornita, player pornit, am deschis usile (avariile clipocesc) si imi scade tensiunea si motorul se opreste... Porneste iar, nu ar fi problema, dar e un pic deranjant...

                Deci vreau sa modific sa stie la pozitia Nr. 9 pe "Generator (+)".

                Intrebarea mea e, unde leg firul Alb/rosu al alarmei, care momentan e setata pe "Voltage noise" si nu e legat nicaieri...
                Daca il las pe voltage noise si il pun la plusul bateriei, ajuta cu ceva ? (Fara sa modific pozitia Nr. 9 din tabel, sa ramana "voltage noise" ?!?
                Daca nu ajuta cu nimic, doresc sa modific pozitia Nr. 9 din tabel pe "Generator (+)" din meniul alarmei si firul alb/rosu il leg la plusul gros al alternatorului ?! Sau la firul corespondent la ceasuri care imi indica daca alternatorul incarca sau nu ?!
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • Pe tabloul de bord ai martor de lipsă încărcare(simbol baterie) care e controlat direct de alternator. La acel fir te legi. Uzual acel fir prezintă 0V pentru aprinderea martorului.

                  Din aduceri aminte la Hyundai accent diesel aveai acel martor, restul detaliilor, semnal filar sau CAN nu știu(nu m-a pasionat).
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • salutare tuturor, ma poate ajuta cineva cu un cod la cd plyer de renault clio simbol ?

                    Comment


                    • Tomahawk 9010

                      Am montat o alarma Tomahawk 9010 pe un logan 2 diesel din 2014. La 10-15 minute dupa actionarea alarmei (inchidere) porneste alarma, pe pager arata portiera deschisă. Am legat firele alarmei pentru contacte uși pe firele de la contactele portierelor fata respectiv spate.
                      Pentru pornire motor am legat direct la alternator firul de la alarmă pe care primeste confirmarea de motor pornit. Pe acel fir este 0v cand motorul nu e pornit și sare în 12V după pornire. Timpul total cat sa stea motorul pornit l-am setat la 10 min. Am setat alarma pentru identificarea respectiva pe "presiune ulei". Timpul de asteptare programat pana la pornire motor dupa ce se pune contactul de10 sec. Porneste motorul 3 sec. dupa care se opreste. Am folosit varianta de setare pentru cutie automata. Am legat firul corespunzator pe frana de mana.
                      O lamurire...Multumesc.
                      Last edited by OldMann; 13 March 2016, 12:17.

                      Comment


                      • salutare tuturor, atasez trei poze , daca ma poate ajuta cineva cu descifrarea firelor.......
                        Attached Files

                        Comment


                        • am mai gasit ceva, dar la usa ?
                          Attached Files

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Pe tabloul de bord ai martor de lipsă încărcare(simbol baterie) care e controlat direct de alternator. La acel fir te legi. Uzual acel fir prezintă 0V pentru aprinderea martorului.

                            Din aduceri aminte la Hyundai accent diesel aveai acel martor, restul detaliilor, semnal filar sau CAN nu știu(nu m-a pasionat).

                            Salut domnul @t0rquemada, am masurat cu multimetrul martorul din ceasuri si am ~1,8v pe el cand am contactul pus, dupa ce masina a pornit martorul se stinge si nu am tensiune pe el, fiind 0V.
                            I-am scos si mufa alternatorului de exitatie si martorul nu s aprins. De ce oare ?!
                            sigpic

                            Comment


                            • În fraza:
                              Pe tabloul de bord ai martor de lipsă încărcare(simbol baterie) care e controlat direct de alternator. La acel fir te legi. Uzual acel fir prezintă 0V pentru aprinderea martorului.
                              nu scrie Hyundai.

                              Alternatorul 100% are releu regulator integrat deci nu are fir de excitație extern.

                              Mufa de pe el (notată cu L și S) are rolul de a "porni" electronica, care alimentată cu motorul oprit dă 0V pentru bec(martor). Dacă scoți mufa de unde să ai 0V pentru aprinderea becului(martorului)
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Originally posted by goguspan View Post
                                salutare tuturor, atasez trei poze , daca ma poate ajuta cineva cu descifrarea firelor.......
                                Firele maro - luminile, roz - sirena, rosu si negru - alimentare de la baterie (permanent), celelalte 6 pentru inchidere centralizata. La logan de ex galben si galben/negru se leagă la masa si alb / negru si alb in uch pentru comanda închiderii (piniiA8 si A17)
                                In mufa mica:
                                Alb - +12v contact, albastru intrare semnal usa deschisa (-)
                                Mai sunt firele pt comanda de ridicare geamuri, comanda releului de blocare demaror, blocarea usilor la frana.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google