Alarmistul Va Raspunde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rosu = +12V.............................. legi la uch p1,A3
    alb/rosu = iesire + sirena..............legi la sirena un fir si celalalt de la sirena la caroserie
    violet iesire = canal 2...................folosesti la deschidere portbagaj daca vrei
    portocaliu = iesire + lumini...........poti folosi 2 relee sau 2 diode cu anodul comun legat la firul de alarma si catozii la uch,mufa P1 A8,A9 (sau lumini pozitie)
    gri = iesire masa armare..........nu folosesti ca ai deja imobilizator pe masina
    roz = iesire - canal 3............folosesti doar daca vrei sa comanzi diverse
    negru = masa................. uch mufa P1,A1 sau la caroserie sau la minusul bateriei
    maro = contact - usa........2 diode cu anod comun legate de firul alarmei si catozii la uch mufa Eh 1 b30,B40
    alb = contact + usa ....nu folosesti
    albastru = intrare - usa sofer anti-jefuire....nu folosesti
    galben = intrare + contact.....uch mufa P1,A5
    albastru/alb = inchidere....uch mufa Eh1 ,A17
    verde/alb = deschidere.....uch mufa Eh1,A8


    cauti schema cu pini a uch-ului pe forum ca sa-ti dai seama ce si cum legi
    e tarziu si a dat somnu peste mine ca de altfel o puneam eu
    spor la treaba
    Last edited by romeo-alex; 1 November 2011, 23:10.

    Comment


    • ok mersi mult pt ajutor am sa incerc sa fac saptamana asta. daca este o problema mai intreb intre timp

      Comment


      • normal ca intrebi decat sa faci vreo istorie

        Comment


        • salut
          am incercat sa leg alarma pilot, dar atunci cand deschid o usa si este armata nu declanseaza alarma si nici cand o lovesc sa vad daca functioneaza senzorul si ramane in permanenta ledul aprins

          are o legatura cu memorarea telecomenzi?
          Last edited by Ucigas; 3 November 2011, 18:40. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • scoate-o din modul valet, scrie in manual daca il ai daca nu faci asa:
            ----cu alarma pe pozitia dezarmat apesi pe butoanele 3 si 4 (alea 2 de sub butoanele cu lacatelul pe ele) simultan pana se stinge ledul dupa care armezi si ar trebui sa clipeasca ledul si luminile si goarna sa scoata un bip scurt

            Comment


            • ok am inteles am sa fac asta mersi

              Comment


              • salut am rezolvat cu alarma merge bine
                dar se poate face atunci cand este pornit motorul si deschid usa sa porneasca avariile?
                ce modificare trebuie adusa?

                Comment


                • ma bucur ca-ti merge alarma
                  alarma ta nu are aceasta functie
                  Poti face schimb de alarma cu alti useri care au alarma cu aceasta functie si ei nu isi doresc aceasta functie
                  Separat de alarma se poate face cu un releu legat dupa cheia de contact iar prin contactele lui sa duci un + direct in butonul de avarie pin 8

                  Comment


                  • Salve.Am si eu nevoie de un ajutor. La o alarma Eaglemaster E8 ,totul e ok, dar nu porneste motorul (logan 1,4). Isi urmeaza cursul normal, se aprinde bordul, se aude pompa de benzina,porneste demarorul dar nu se mentine. Baypass-ul e ok ca nu clipeste martorul rosu in bord.

                    Red am pus la rosu de la contact +12v permanent (asta e sigur ok)
                    Black/yellow la demaror (sigur ok,se invarte demarorul)
                    Yellow la + ce iese dupa contact
                    Green la accesorii ce iese dupa contact
                    Restul nu le-am pus pentru ca am considerat ca nu imi trebuie
                    CON1 engine start wire connection guide:
                    The six heavy gauge wires coming from the large connector are used to energize high
                    current circuits in the vehicle. It is crucial that these connections are well-made and
                    capable of handling the current demands.
                    Black/yellow (+) starter output
                    Connect this wire to the starter wire in the vehicle.
                    Yellow/black starter input
                    For anti group or starter kill attach this wire to the key side of the starter wire for anti grind
                    and for the starter kill to be active.
                    RED (+)12V input for high current outputs
                    Remove the 30-amp fuses prior to connecting these wires and do not replace them until the
                    satellite has been plugged into the control module. These wires are the source of current for
                    all the circuits the relay satellite will energize. They must be connected to a high current
                    source. Since the factory supplies (+)12V to the key switch that is used to operate the motor,
                    it is recommended that these wires be connected there.
                    Yellow(+) Ignition #1 ON output
                    Connect this wire to the ignition #1 wire in the vehicle. This wire will immediate active when
                    remote start and engine running .
                    Green(+) ACC ON output
                    Connect this wire to the ACC ON wire in the vehicle. This wire will activate when remote
                    engine running.
                    Blue (+) ACC(+) output (prog.)
                    This wire will activate for programme (Table-3 of No.6)
                    Vreo idee? Multumesc

                    Comment


                    • imi primul rand cum ai facut by passul???
                      In al doilea rand stiam de E8 ca are fire inversate verdele cu galben parca, nu-s sigur
                      Si eu tot E8 am dar nu am legat pornirea tot din cauza asta ca nu sunt sigur pe schema pe care am primit-o in pachet la achizitionare
                      Am incercat o traducere dar chino-engleza nu a dat un rezultat cel putin ptr mine
                      Alt lucru ciudat am constatat ca consuma enorm in mod armat mentionez ca am si senzor de perimetru

                      Comment


                      • Bypass-ul cu un modul de la falco.
                        Dar nu ala e problema. Am simulat si cu cheia originala in contact pe 0.
                        Fara cheie sau bypass clipeste rosu din bord rapid. Deci asta pare ok.
                        A sa inversez verdele cu galben. Am mai citit pe undeva...Nu are ce sa se intample,pe alea cu cheia se baga +12v in ordinea invartirii cheii, cu toate ca pe accesorii nu se aprinde bordul, iar la mine ramane aprins cand incearca pornirea...
                        Last edited by ionutz72; 4 November 2011, 22:55.

                        Comment


                        • totusi inclin sa cred ca sunt inversate fire
                          Poate ne lamureste initiatorul topicului cu problema noastra

                          Comment


                          • Zilele urmatoare le inversez sa vad ce se intampla. Altfel la banii ei,si e un model vechi, e mai mult decat ok,4 feluri de a detecta pornirea motorului,6 canale, etc...

                            Comment


                            • folosesti celelalte canale???

                              Comment


                              • Doar cateva momentan. Inchidere geamuri,deschidere portbagaj, dome-light pus pe semnalizari cand dezarmez sa vad sa umblu pe langa ea, si mai am in plan sa folosesc unul sa activez dezaburirea cand am motorul pornit ;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google