tind sa cred ca este totusi din alarma ca am mai pus si un alt senzor de soc si tot nu mergea (acum este posibil ca si acel senzor sa fie stricat pt ca era tot de la un thunder ca 206). Cred ca cel mai bine mai fac o vizita la service si intru mai tare in baietii de acolo si poate se rezolva. Ca de asa se practica pe la noi pana nu faci putin scandal nu rezolvi nimic.
Alarmistul Va Raspunde
Collapse
X
-
Salut, am si eu o problema cu o alarma astra g20 pe logan 1.6 16v nou. Cateodata imi face faza sa ramana blocata, adica o armez si dupa nu mai merge dezarmata si trb sa stau vro 20 30 de minute pana merge iar din cheie o ia numai de langa geam. Am fost la service-ul dacia cu masina pentru ca este in garantie acolo alarma mergea perfect si electricianu mi-a zis ca semnalu de la telecomanda interfereaza cu semnalu de la cheie.I-a dat un reset la alarma si a zis ca nu ar trebui sa mai faca.A doua zi aceeasi problema nu am mai putut intra in masina abia dupa 15 minute. Am fost iar in service si au zis ca alarma nu are nimic atata timp cat la ei nu face nici o figura si mi-au schimbato cu o astra a10 fara sa imi dea nici un act care dovedeasca ca au pus alta alarma zicand ca diferenta dintre cele 2 este telecomanda. Am nevoie de un sfat
Comment
-
Cam asta este greseala montatorilor de alarme de prin service-uri. Pun unitatea alarmei si respectiv antena acesteia prea aproape de UCH si astfel interfereaza semnalul.
Trebuie gasita alta pozitie pentru unitatea alarmei, ceva mai departe de UCH si antena alarmei (un fir negru de reo 10-15cm) sa fie cat mai intins, sa nu stea facut colac.
Comment
-
Chestia este ca acu mi-a pus alta alarma si nu face nici o faza merge perfect singuru lucru pentru care ma oftic este telecomanda ca are 2 butoane care fac acelasi lucru unu pentru inchis/deschis masina cu sunet si al doilea inchis/deschis silentios iar la cealalta aveam 4 din care puteam face mai multe...
Comment
-
Originally posted by danielliviu View PostMai sunt alarme cu cod fix ????
@Florian: e normal, ca sa ridice geamurile trebuie sa le alimenteze cu +12V. Si astfel se pun la comun in acel moment 12V permanent cu instalatia de 12V dupa contact. Deci se alimenteaza si tabloul de bord. Nu este nici o problema, stai linistit.
Comment
Comment