Variatii Voltaj!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cine stie sa-mi spuna si mie unde si ce sa masor si cam ce valori trebuie sa obtin ... ca sa-mi dau seama unde se produce pierderea de curent;) Multumesc
    Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

    Comment


    • #17
      salut baieti am si io o problema destul de mare ..de o saptamana tot caut pe forumuri si nu gasesc nimic ,sa ma ajute . logan 1.4. cand sunt cu motorul PORNIT si aprind farurile sau deschid -inchid geammurile imi scade relantiul si intensitatea becurilor din bord ....am si un subwoofer mucut 200w rms cand este dat tare aceeasi problema scade relantiul dupa bas ... am incercat tot ce am auzit nici un rezultat ...alternatorul incarca 14.2....bateria noua ....masa masinii intarita cabluri ne oxidate ....cabluri subwofeer groase ...condensator 1.2 f.....am incercat tot nici o inbunatatire .....ce sa fac??? astept sfaturile voastre ......si inca ceva cu motorul oprit adica doar pe baterie mege totul ok nu scade nimik .....multumesc

      Comment


      • #18
        schimba bateria cu a unui prieten sa vezi daca mai face...posibil sa fi cedat vreun element din ea
        MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

        Comment


        • #19
          Originally posted by bocarnea View Post
          salut baieti am si io o problema destul de mare ..de o saptamana tot caut pe forumuri si nu gasesc nimic ,sa ma ajute . logan 1.4. cand sunt cu motorul PORNIT si aprind farurile sau deschid -inchid geammurile imi scade relantiul si intensitatea becurilor din bord ....am si un subwoofer mucut 200w rms cand este dat tare aceeasi problema scade relantiul dupa bas ... am incercat tot ce am auzit nici un rezultat ...alternatorul incarca 14.2....bateria noua ....masa masinii intarita cabluri ne oxidate ....cabluri subwofeer groase ...condensator 1.2 f.....am incercat tot nici o inbunatatire .....ce sa fac??? astept sfaturile voastre ......si inca ceva cu motorul oprit adica doar pe baterie mege totul ok nu scade nimik .....multumesc
          ledurile din bord fileaza ca ai consum mare
          e normal sa faca asa daca tu ai subwofer care consuma mai mult decat incarca alternatorull bateria
          alternator si baterie mai mari ca sa nu mai ai variatii

          Comment


          • #20
            are cineva o idee cum sa incarc un condensator de 1,5 f ca pare ca e descarcat deoarece dupa ce ascul mai mult bass se intrerupe si-mi zice la condensator LO. banuesc ca el se incarca in timp dar ca sa il ilcarc mai rapid si mai bine sa-l pun pe un redresor?
            precizez ca iarna asta am ramas fara curent deloc in bateria de pe masina de a trebuit sa o pun pe redresor sa-si revina ..masina in parcare era si nu am pornit-o o saptamana...curios dar na si are 1 an bateria!!
            sigpic[/SIGPIC]intalnirile in parcarea Mall Moldova Duminica 13.00 si miercuri 20.00

            Comment


            • #21
              la montaj se face cu un bec pus la siguranta de firul de +,se scoate siguranta si se pune un bec de 12v intre fire o sa vezi ca treptat becul se va stinge ,il scoti si pui siguranta,posibil la tn sa fie si vreun defect la condensator la mn de exemplu cu motor pornit arata 14,7 si cand incepe bass-ul scade brusc sub 14 dar urca la loc in pauzele de bass,nu l pune pe redersor el se incarca in timp ce merge motorul,bafta!

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google