Verifica, in primul rand, siguranta modulului.
Montare Modul Inchidere Geamuri
Collapse
X
-
-
Salut, se da urmatorul caz: modul de ridicare x4 geamuri Thunder, montat pe logan ph1 benzina. Asta iarna functioneaza normal iar acum in primavara cand apare temperatura scazauta combinata cu condens se intampla asa: masina se opreste, se inchide si se armeaza alarma, timp in care modulul isi face treaba si verifica geamurile (se vede lumina plafonierei cum scade din intensitate) insa in acelasi timp bordul ia contact (se aprind martorii fix ca atunci cand bagi cheia in contact) iar martorii se sting mai intai la jumatate din intensitate, apoi dupa alte cateva secunde se sting complet.
Acum nu mai face, si-a revenit complet, functioneaza fara probleme.
Unde sa ma uit, ce sa caut sa previn aprinderea martorilor pe viitor?"Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
Comment
-
Originally posted by mike26ro View PostDaca ai buton de blocare geamuri spate pentru copii....arunci pune.l pe pozitia deschis...
Acceasi problema o am si eu....probabil e un fir de masa care primeste curent in butoanele usilor spate daca acel buton este apasat."Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
Comment
-
Salutare! Detin si eu de cativa ani un modul de ridicat geamuri. Problema e ca de ieri nu imi mai functioneaza, l-am desfacut, m-am uitat la fire si nimic. Am scos mufa din modul si am masurat tensiunea, am 12V, cu mufa introdusa in modul, am 2V. Ma gandesc sa aibe ceva modulul? Daca ma puteti ajuta cumva cum sa-mi dau seama ca modulul este chiar defect. Acesta este modelul. Va multumesc!Attached Files
Comment
-
Am facut cateva poze. M-am uitat atent si nu am vazut nicio piesa care sa arate ca e defecta. Am masurat diodele si sunt bune. Mentionez ca acum 2 ani mi-a mai facut aceasta problema si umbland pe la el a inceput dintr-o data sa mearga. Atunci am desfacut fiecare fir si le-am legat din nou, nu ca nu ar fi fost bine legate. Ma gandesc sa fi ramas un releu blocat? Dar de ce imi da tensiunea de 2V cand introduc mufa? Va multumesc!
Sent from SM-G920F using Tapatalk
Sent from SM-G920F using Tapatalk
Comment
-
Traseul indicat e pentru măsurarea curentului, deci teoretic ajung 12v la relee.
Acum trebuie văzut pe placă dacă intră 12v și înspre integrate, adică zona C19 C20 și L2 și un 78L05, cel mai probabil.
Urmărind cablajul, vezi dacă firele verde și verde negru au continuitate, ca și albastru și albastru negru.
Mizez pe o lipsă de tensiune pentru electronică sau o diodă de protecție în scurt. Desigur asta nu exclude mufe/fire/siguranțePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Am masurat acum pinii unde se leaga geamurile si este continuitate. Diodele, mentionez ca le-am verificat, sunt ok. Maine o sa probez cand il alimentez la 12V.
Sent from SM-G920F using Tapatalk
Am conectat modulul la masina si am masurat tensiunea din el si imi da 2.3 V, atat cand e in stand by cat si in sarcina.
Sent from SM-G920F using Tapatalk
Comment
-
Dupa masuratori si alte teste, am ajuns la concluzia ca modulul este defect. Cum in el intre doua plusuri, l-am alimentat separat si am constatat ca am aceeiasi tensiune si pe modul, iar cand il alimentez pe celalalt pin, am pe modul o tensiune de 2.3V. Acum sa aflu ce piesa este defecta.
Am fost foarte multumit de acest modul, il am pe masina de 7 ani. Am gasit decat intr-un singur loc acest model la 22 euro. Daca nu reusesc sa-l fac, cred ca o sa-l iau. Am mai gasit un modul la 60 lei, model CL-200, dar nu stiu cat de bun este. Va multumesc!
Sent from SM-G920F using Tapatalk
Comment
-
Cum in el intre doua plusuri, l-am alimentat separat si am constatat ca am aceeiasi tensiune si pe modul, iar cand il alimentez pe celalalt pin, am pe modul o tensiune de 2.3V.
un + de forță intră 12, ai 12?
un + pentru electronică intră 12, "ai" 2,3V?
verifică piesele din dreapta sus din prima poză atașată de tine, dacă e posibil dezlipește diodele D23 și D22 când le măsori - din poză par a fi pe circuitul de alimentarePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment