If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
si eu am tot alea de pe stock de la "dacia"... se aud binishor da am obs ca cd-ul poate mai mult decat boxele atasate( 4 x 15)...si ma gandeam si sa le schimb...
Ai aici cateva variante de unde te poti inspira, dar ca sfat incearca sa le auzi inainte de a lua difurile pentru ca sa iei ce ti se potriveste stilului tau de muzica pe care o ascusti in masina.
De asemenea mai sapa pe forum ca vei gasi si alte variante de inspiratie audio puse pe masina (in general cauta sa fie si montate pe masina si sa nu fie doar o parere pentru ca atunci aceasta poate fi subiectiva).
poza pe care am atasat-o a fost cu rol informativ ... sa se inteleaga ca pe o tabla neliniara .. un difuzor nu se va aseza corect ... pasta aia saraca ia forma tablei .. de asta sta cum sta ... am sa incerc sa postez un desen ... ca sa le intelegem putin mai bine !
nui foarte artistic dar sper sa se inteleaga .. cu albastru tabla masinii , cu negru sasiul difuzorului , gri pasla ( tapiseria ) si maro suruburile de prindere !
am vrut sa scot in evidenta ca 2 suprafete rigide , una plana si una mai putin plana , nu pot face corp comun ... nu pot etansa corespunzator , prinderea difuzorului lasa de dorit ... etc !
precizez ca desenul este pur informativ ... si este dat ca exemplu , difuzorul putand fi rotit in diferite pozitii ( suruburile de prindere vor avea alta pozitie ) dar ... prinderea difuzorului la final va fi una necorespunzatoare !!!
obs : in cazul nostru ...
- ca un difuzor sa dea randament , prinderea acestuia trebuie sa se realizeze pe toata suprafata circulara a sasiului , trebuie realizata o prindere completa ;
- volumul de aer dislocat de miscarea difuzorului in fata trebuie sa fie separat de aerul dislocat de difuzor la miscarea acestuia in spate ... in esenta undele din fata si din spatele difuzorului nu trebuie sa se intalneasca ...
si pe noi in esenta tocmai asta ne intereseaza pana la urma ... sa cumparam niste difuzoare pe care le putem monta corespunzator ... nu sa cumparam niste difuzoare doar de dragul marimii ... iar prin montarea necorespunzatoare ele sa sune mai prost decat unele mai mici !
sper ca m-am facut cat de cat inteles !
multumesc !
pey yo am un pionner 4 x50w,boxe pionner fatza de 17" pe spate ovale si un subwoofer jbl de 300 w+o statie infinity de 1500w pt ca cine stie cereD!!! si pot spune ca deja a inceput cam sa faca urat bandourile depua ushile din fatza nu mai stau la locu lor si afara nu poti asculta cu portabaju deschis ca nu se mai intelege
nu te supara pe mine ... daca toata masina si-a dat drumu din cauza vibratiilor ... si a puterii din masina ta ... asta nu ins ca se aude si corect ... sau ca montajul este unul bun !
in plus sistemul tau este unul cel putin decent ... asa ca era culmea sa nu se intample ce ai zis !
poza pe care am atasat-o a fost cu rol informativ ... sa se inteleaga ca pe o tabla neliniara .. un difuzor nu se va aseza corect ... pasta aia saraca ia forma tablei .. de asta sta cum sta ... am sa incerc sa postez un desen ... ca sa le intelegem putin mai bine !
nui foarte artistic dar sper sa se inteleaga .. cu albastru tabla masinii , cu negru sasiul difuzorului , gri pasla ( tapiseria ) si maro suruburile de prindere !
am vrut sa scot in evidenta ca 2 suprafete rigide , una plana si una mai putin plana , nu pot face corp comun ... nu pot etansa corespunzator , prinderea difuzorului lasa de dorit ... etc !
precizez ca desenul este pur informativ ... si este dat ca exemplu , difuzorul putand fi rotit in diferite pozitii ( suruburile de prindere vor avea alta pozitie ) dar ... prinderea difuzorului la final va fi una necorespunzatoare !!!
obs : in cazul nostru ...
- ca un difuzor sa dea randament , prinderea acestuia trebuie sa se realizeze pe toata suprafata circulara a sasiului , trebuie realizata o prindere completa ;
- volumul de aer dislocat de miscarea difuzorului in fata trebuie sa fie separat de aerul dislocat de difuzor la miscarea acestuia in spate ... in esenta undele din fata si din spatele difuzorului nu trebuie sa se intalneasca ...
si pe noi in esenta tocmai asta ne intereseaza pana la urma ... sa cumparam niste difuzoare pe care le putem monta corespunzator ... nu sa cumparam niste difuzoare doar de dragul marimii ... iar prin montarea necorespunzatoare ele sa sune mai prost decat unele mai mici !
sper ca m-am facut cat de cat inteles !
multumesc !
Am admirat intodeuna pe cei ce stiu bine teoria si stiu sa argumenteze, dar ceea ce ne omoara in general este intotdeauna practica.
Voi incerca sa nu iti mai argumentez pentru ca la mine practica bate teoria ta prin faptul ca eu am montate pe fata difuri de 13cm pe doua cai separate si pe spate dif de 20cm fara prinderi aiurea, sustinut de faptul ca se aude f.bine.
Suntem orecum in situatia inversa de la antifonarea usilor fata, doar ca eu chiar am pe masina mea ceea ce am spus si sustin si poate fi verificat oricand.
am inteles ... si te cred pe cuvant ...
te rog sati intaresti cuvintele cu niste poze ... facute din portbagaj ... si din masina ... tinand apasat pe politza de jur imprejurul difului !
ca tot am vazut ca se lauda lumea am zis sa ma laud si eu un pic
4x Focal ACCES CA1 60w rms - 16.5 cm
subwoofer bandpass - magnat charger 130 - 400w rms
amp - magnat rx1000 mono - 500w rms
cabluri - alfatec pana la 600w
condensator - alfatec 1f
mp3 - panasonic CQ-C3355N
ce imi recomanzi subw free to air ..diametru 20-25 cm...la putere cat mai mare
La ce ai pe fata eu ti-as recomanda niste JBL T595_Limited (le-am auzit si am fost placut impresionat, a fost chiar una din optiunile mele inainte sa iau Pioneer de 20cm pentru ca a fost mai ieftin atunci) care cred eu se potrivesc cu cele de pe fata si vei avea un bas suficient la un pret rezonabil si scapi de subwoofer si problemele care le pot crea prin slabirea incheieturilor carcasei.
am inteles ... si te cred pe cuvant ...
te rog sati intaresti cuvintele cu niste poze ... facute din portbagaj ... si din masina ... tinand apasat pe politza de jur imprejurul difului !
Poze, din pacate abia saptamana viitoare pot sa pun, este plecat aparatu cu fimiu. Momentan cu ce am nu se vede prea clar.
La ce ai pe fata eu ti-as recomanda niste JBL T595_Limited (le-am auzit si am fost placut impresionat, a fost chiar una din optiunile mele inainte sa iau Pioneer de 20cm pentru ca a fost mai ieftin atunci) care cred eu se potrivesc cu cele de pe fata si vei avea un bas suficient la un pret rezonabil si scapi de subwoofer si problemele care le pot crea prin slabirea incheieturilor carcasei.
le am deja dar nu stiu sa fac legatura pe ele de la iesirile (4) din statie
Abia acum am realizat ca @felixb ai fost la intalnirea de duminica de la "Farfurie".
Se poate sa ne fi cunoscut, ai urcat in Loganul R.Toreador, impreuna cu Andrei si ... sa ascultati niste difuri de 13cm ?
Abia acum am realizat ca @felixb ai fost la intalnirea de duminica de la "Farfurie".
Se poate sa ne fi cunoscut, ai urcat in Loganul R.Toreador, impreuna cu Andrei si ... sa ascultati niste difuri de 13cm ?
Atunci poate ne vedem duminica urmatoare sa vad/ascult si la tine JBL, ca tare mi-au placut cand le-am auzit prima data si daca atunci as fi avut suficienti bani le-as fi luat, dar am luat Pioneer'ul Emotion de 20cm.
Am uitat, daca le pui pana atunci.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment