Alarma-avarii-semnalizari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alarma-avarii-semnalizari

    Salut,
    Am o problema cu o alarma Lucas - chinezarie, montata pe un mcv din nov2011. Alarma are functia de pornire avarii la deschiderea usilor - 15 clipiri - prin intermediul unor relee incorporate, are 2 iesiri separate pentru semnalizare dr/stg, ambele cu sigurante de 7.50A.
    Problema care apare e ca in momentul in care semnalizez pe dr sau stg si deschid o usa, moment in care intra releele din alarma si imediat se opreste semnalizarea pe partea respectiva, in sensul ca si dupa inchiderea usilor nu mai merge semnalizarea pe partea respectiva, becurile nu clipesc, si nici piuitul nu se aude.
    Rezolvarea pe care am gasit-o: repornire motor sau pornire buton avarii din bord pentru 3 sec.

    Intrebare: cum pot rezolva problema si cit de daunator este acest lucru pentru sistemul de semnalizare al masinii?

    Mentionez ca alarma a fost montata "in fata blocului" prin legarea in paralel la instalatia masinii prin dezizolare fire si infasurare a firelor alarma, urmata de izolare cu banda.

    Va multumesc anticipat!

  • #2
    Trebuie vazut care e treaba cu alarma. Eventual, desfacute firele de la semnalizari si legate prin intermediul unui releu la butonul de avarii.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #3
      ai pus 2 diode adica o dioda pe fiecare parte ,atunci nu o sa mai faca asa
      1n4001 este ok.
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • #4
        se suprapun semnalele de avarie date de alarma cu cele de semnalizare date de releul de semnalizare sa inteleg
        normal nu ar fi trebuit sa faca asa ,comanda data de alarma este dintr-un releu ptr cele 2 ramuri ale semnalizarii masinii
        Poate e legata alarma pe masina necorespunzator ,desfa toate legaturile si refaci conform schemei si pe topicele dedicate alarmelelor ca-s vreo doua gasesti mod de legare pe logan
        Pune schema alarmei daca o ai aici sa vedem despre ce e vorba

        Comment


        • #5
          alarma are relele incorporate cu care semnalizeaza pe cele 2 ramuri. E normal sa se suprapuna semnalele, nu imi dau seama daca releul de semnalizare electronic al masinii (care nu stiu unde este situat, poate un UCH) intra intr-un fel de protectie in momentul in care primeste curent de la alarma.

          La diode m-am gindit si eu dar nu voiam sa intrerup firele masinii, desi nu cred ca mai poate fi vorba de garantie la partea electrica.

          Eu imi fac probleme ca acest lucru sa beleasca releul masinii in primul rind. Caut schema, o scanez si o atasez.

          In rest totul functioneaza asa cum trebuie la alarma, deci nu cred ca e legata gresit, mai ales ca a fost montata de un alarmist, dar ca in fata blocului.

          Comment


          • #6
            comanda la semnalizari unde ai facut-o????anume unde ai legat-o??? Is curios ca nu ar trebui sa faca cum face la tine ,sunt impulsuri separate care se suprapun dar nu trebuie sa dea eroare ca la tine
            Cum a zis si colegu mai sus o rezolvi cu 2 diode

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru raspunsuri!
              Comanda la semnalizari s-a facut direct pe firele de sub bord care merg la cele 2 ramuri de semnalizare. Dezizolare locala, infasurare, izolare cu banda. Suna taranesc dar asta e!
              Banuiesc ca alta solutie nu se intrevede decit cu cele 2 diode puse pe ramura inspre uch cu intrerupere fir si intercalare. asta ar insemna ca nu mi se va mai aprinde becul din bord de semnalizari la comanda releelor din alarma ci doar la comanda de la volan. Probabil.

              Comment


              • #8
                nu ,legi diodele pe firele de la alarma care duc la uch

                Comment


                • #9
                  Multumesc.
                  Dar referitor la diode, 1n nu inseamna ca sunt de 1A? E prea putin, ar trebui sa duca 5A, fiecare dintre ele.

                  Comment


                  • #10
                    Cel mai bine rezolvi montand o alarma mai calitativa, seful meu avea tot o astfel de chinezarie si la fel facea si mai ales ca ii dadea mereu errori de bec ars uch-ul si defapt nu era nici un bec ars, se mai intapla sa ramana toate semnaliarileaprinse sipana nu soteai borna dupa baterie nu aveai ce sa le faci si pana la urma am scos-o de tot!

                    Comment


                    • #11
                      Din Ianuarie si apana cum cred ca a rezolvat problema.
                      Oricum, se pare ca e o problema la unele alarme - chinezarii de 2 bani. Am mai intalnit, s-a rezolvat prin legarea alarmei la butonul de avarie prin intermediul unui releu. Asta pentru vreo cateva zile, apoi a murit de tot alarma. S-a schimbat cu una mai buna.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru preocupare. Inca nu am rezolvat problema din lipsa de timp, stau de 6 luni cu diodele pe birou.
                        Am si garaj dar imi lipseste timpul.
                        In rest cu alarma nu am alte observatii de facut in sensul ca isi face treaba, nu am alarme false decit atunci cind nu inchid bine o usa. Nu am avut inca evenimente cu hoti ca sa spun ca e nemaipomenita sau nu.
                        Are telecomanda cu raza mare de actiune, cautare in parcare si armare silentioasa pe care o folosesc in strainatate si cind e foarte tirziu noaptea si umblu la masina.

                        In paranteza, daca pun diodele pe firele de la alarma atunci nu mai merg avariile comandate de alarma. Diodele tre sa le montez la intrarea in UCH ca releul din el sa nu primeasca curent de la alarma. Suna corect, ca nu sunt de specialitate?

                        Multumesc pentru raspunsuri!

                        Comment


                        • #13
                          Da, cam asa ceva. Diodele sa le pui intre UCH si "imbinarea" dintre firele alarmei si cele de la uch (pentru avarii).
                          Eu am rezolvat aceeasi problema prin alte 2 moduri diferite:
                          - se leaga alarma la luminile de pozitie in loc de avarii
                          - se leaga un releu si se conecteaza astfel la butonul de avarii, in loc de firele de la uch.
                          GL-22-TOF

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google