Sistem audio Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe subul ala ai 300/400 rms, depinde cu cat dai in statia aia in el, ca tribal one duce si 700. Iar kitul de cabluri, daca e dinala din comert, fiind si de 20mm, ar merge ceva mai gros si/sau un condensator. Oricum, la puterea respectiva nu e recomandat sa il folosesti fara sa ai motorul pornit Cel putin nu la timp indelungat.

    PS: Eu am 300 rms pe sub, si am cabluri de 35(nu are fluctuatii de nici un fel nici cu motorul oprit si farurile pornite) si mai am un amplif pt difuri care e legat printr-un kit asemanator cu al tau, de 20mm.

    Comment


    • Pai kit'ul de cabluri este de la bull audio , si un codensator nu as vrea sa pun , recomandare ar fii cabluri mai groase ?
      Specific ca imi palpaie farurile usor sesizabil cu masina pornita, nici decum nu ascult muzica cu masina oprita ,doar in cazurile unde tai din player de tot basul din portbagaj.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by 30_VLD View Post
        Pe subul ala ai 300/400 rms, depinde cu cat dai in statia aia in el, ca tribal one duce si 700. Iar kitul de cabluri, daca e dinala din comert, fiind si de 20mm, ar merge ceva mai gros si/sau un condensator. Oricum, la puterea respectiva nu e recomandat sa il folosesti fara sa ai motorul pornit Cel putin nu la timp indelungat.

        PS: Eu am 300 rms pe sub, si am cabluri de 35(nu are fluctuatii de nici un fel nici cu motorul oprit si farurile pornite) si mai am un amplif pt difuri care e legat printr-un kit asemanator cu al tau, de 20mm.
        Și eu am o putere data de amplificator de 300 rms, cu cabluri de 15 sau 20 mm și nu am nici măcar o fluctuație nici la putere maximă.

        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
        sigpic

        Comment


        • Nu stiu el cu cat da din amplificator in difuzor, cum a legat minunatia. In cazul acesta probabil i-ar fi necesar un condensator.

          Comment


          • Cabluri mai groase si se rezolva sau condensator. Nu am vazut live cablurile de la bull audio, dar nu ar trebui sa se intample asta la 400-500w cu cabluri de 20mm...
            MY CLA

            Comment


            • Originally posted by 30_VLD View Post
              Nu stiu el cu cat da din amplificator in difuzor, cum a legat minunatia. In cazul acesta probabil i-ar fi necesar un condensator.
              Ma gandesc ca e legat corespunzator... in orice caz mai bn schimb cablurile decat sami iau codensator.. multumesc de sfaturi !!!
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • Ma referisem daca e legat in punte, sau in principiu la cat iti scoate statia asa cum e legata. De ce ti-e asa frica de condensator?

                Comment


                • Originally posted by 30_VLD View Post
                  Ma referisem daca e legat in punte, sau in principiu la cat iti scoate statia asa cum e legata. De ce ti-e asa frica de condensator?
                  Pai eu zic ca este in punte , de codensator am auzit numai pareri de genu 'decat ala mai bn cabluri mai groase' , ma sperie faptul ca expertii in car audio nu il recomanda si de aia nici nu vreau sa il folosesc...
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • Este in punte. Si ''expertii'' in car audio il recomanda, dar depinde pe ce instalatie se vrea a fi instalat...
                    Daca nu era bun de ce s-ar mai vinde?
                    Cat scoate statia ai real si ce baterie ai pe masina?
                    Last edited by PRESTIGE; 5 October 2014, 15:54.
                    MY CLA

                    Comment


                    • Originally posted by PRESTIGE View Post
                      Este in punte. Si ''expertii'' in car audio il recomanda, dar depinde pe ce instalatie se vrea a fi instalat...
                      Daca nu era bun de ce s-ar mai vinde?
                      Cat scoate statia ai real si ce baterie ai pe masina?
                      Este legat in 2 ohm , 2 ohmi: 500W RMS (1250W max) iar bateria este identica cu cea ce vine din fabrica . Nu am masurat amp' sa vad real cat scoate in 2 ohm dar fiind de la firma magnat nu cred ca scoate cat specifica ei...
                      sigpic

                      Comment


                      • Cumpara cabluri mai groase si ar trebui sa se rezolve. Eventual o baterie mai puternica.
                        Nu stiu cati amperi are bateria si ce nivel de echipare este masina, dar dupa mine nu ar trebui sa se intample asta la 500w pe foaie scosi de un Magnat! Eu am facut o proba pe masina mea cu 550 RMS si nu s-a intamplat asta cu cabluri de la hollywood de 21...
                        MY CLA

                        Comment


                        • Oke , multumesc de sfaturi !!!
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by PRESTIGE View Post
                            Este in punte. Si ''expertii'' in car audio il recomanda, dar depinde pe ce instalatie se vrea a fi instalat...
                            Daca nu era bun de ce s-ar mai vinde?
                            Doar "expertii" si ateliere gen be-loud recomanda minunile acestea tehnologice numite condensatoare.
                            Particip de aproximativ 4 ani la competitiile de car audio si inca nu am vazut vreo masina cu pretentii care sa foloseasca asa ceva.
                            Cat timp toate legaturile sunt facute cu simt de raspundere, baterie ok cu descarcare si incarcare buna, cabluri bine dimensionate si reglajele amplificatorului/toarelor ok nu trebuie sa fie nici o problema.
                            Daca toate cerintele sunt satisfacute si tot exista problema fluctuatiilor rezolvarile sunt altele : baterie sau baterii mai bune, dublarea traseului baterie - alternator - caroserie si upgrade alternator!

                            Comment


                            • Da-mi voie sa te contrazic aici. Condensatorul stablizeaza cat de cat curentul intr-o instalatie in care conexiunile sunt la limita sau celelalte componente sunt usor solicitate.( alternator, baterie etc.)
                              Demonstrata asta pe masina unu prieten. Cand am conectat cablurile direct la amplificator la volum mai mare farurile palpaiau (destul de slab ce-i drept) cand am conectat condesatorul farurile nu mai palpaiau deloc. Logan 1.4 chel cu aproximativ 500w pe hartie.
                              Pai la competitii nu se folosesc pentru ca sunt si alte cai de rezolvare cu care se castiga si curent.( Upgrade alternator, cabluri ''sanatoase'', baterii deep cycle, big 3 etc...
                              Nu ma intelege gresit, nu le fac reclama condensatoarele, dar nici nu accept ideea asta ca nu au absolut niciun rol.
                              P.S: Ca nu se merita este partea a doua. Apriximativ in aceasi bani se poate rezolva in alt fel problema...
                              Last edited by PRESTIGE; 6 October 2014, 21:31.
                              MY CLA

                              Comment


                              • Originally posted by PRESTIGE View Post
                                Da-mi voie sa te contrazic aici. Condensatorul stablizeaza cat de cat curentul intr-o instalatie in care conexiunile sunt la limita sau celelalte componente sunt usor solicitate.( alternator, baterie etc.)
                                Hai sa o luam pe rand si cu argumente, de experimente si efecte placebo am mai auzit si vazut destule la prieteni care nu au vrut sa asculte...
                                Condensatorul in primul rand retine o mica parte din curentul venit de la baterie si il da mai departe in timpul unui varf de bas si apoi se descarca la fel de repede cum s-a incarcat!
                                Daca bateria este slaba sau mica iar consumul amplificatorului este peste cerintele alternatorului/bateriei, condensatorul de unde se mai incarca, nu tot din baterie?

                                Originally posted by PRESTIGE View Post
                                Pai la competitii nu se folosesc pentru ca sunt si alte cai de rezolvare cu care se castiga si curent.( Upgrade alternator, cabluri ''sanatoase'', baterii deep cycle, big 3 etc...
                                Astea sunt de fapt singurele rezolvari, de care o sa-ti dai seama singur in timp... Restul sunt, doar improvizatii de moment si bani aruncati!

                                Originally posted by PRESTIGE View Post
                                Nu ma intelege gresit, nu le fac reclama condensatoarele, dar nici nu accept ideea asta ca nu au absolut niciun rol.
                                P.S: Ca nu se merita este partea a doua. Apriximativ in aceasi bani se poate rezolva in alt fel problema...
                                Nu te inteleg gresit, este parerea ta formata intr-un singur moment, o sa ai destul timp la dispozitie sa ti-o schimbi singur!
                                Nu am zis ca nu au nici un rost condensatoarele, de fapt singurul care imi vine in minte sunt voltmetrele de pe ele care arata cat de cat bine voltajul in rest...

                                Ca si idee, rolul condensatorului, este acela de a fi folosit intr-o instalatie unde este suficient curent, pentru ca are descarcare si incarcare foarte rapida, mult mai mare decat ale unei baterii normale

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google