pai partea de curent doar e facuta de mine :>
Sistem audio Logan
Collapse
X
-
ceva pareri de combinatia asta:
subwoofer :http://www.be-loud.ro/produse/Subwoo...ve/GZRW-30SPL/
statie :
1- http://www.sonicelectronix.com/item_...RX1500.1D.html
2- http://www.sonicelectronix.com/item_...RX1100.1D.html
vreau sa stiu cateva pareri despre sub-ul respectiv si ce statie va fi mai buna pentru el..multumescMobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
Cine este interesat ma poate contacta pe privat
sigpic
Comment
-
Reorienteaza-te spre alta firma sau macar spre alt model de subwoofer!
Ala nu face altceva decat sa impinga aer si cam atat ca de sunat nu suna cam de nici un fel. Am auzit modelul asta in diferite configuratii de incinte si pe diferite amplificari si in nici una nu suna cum trebuie...
Ca si firme alege ceva gen Digital Designs, Fi, Re Audio, Crescendo Audio, Sundown etc...
Comment
-
-
Salut baieti!! Fiind mai nou nu stiu unde sa scriu insa am nevoie de ajutor!! Am pe Logan un player Pioneer cu 2 perechi de rca,una pt sub,una pt front. Am o statie Crunch pe 4 canale la care am urmatoarele legaturi Difurile fata pe 2 canale iar sub-ul este legat pe celelalte 2 canale in punte,toate legaturile bine facute,inclusiv condensator . PROBLEMA ESTE URMATOAREA: Cand este motorul pornit pe difurile amplificate de pe fata se aude acel zgomot caracteristic al alternatorului,acel fluierat. Daca scot rca dela sub din statie dispare zgomotul. Daca motorul este oprit ,cu toate rca la statie nu se mai aude. ACUM ALTA SITUATIE:: DACA LEG DIF DE PE FATA, FARA AMPLIFICARE, LA CAS, SI LAS SUB-UL PE STATIE NU MAI AM PROBLEME DACA ESTE MOTORUL PORNIT,DECI NU SE MAI AUDE FLUIERATUL!!! CINE MA POATE INDRUMA SAU DA O MANA DE AJUTOR,VA ROG!!???
Comment
-
Cer si eu ajutorul vostru pentru o problema.
Am o problema pe care am observat-o de 1 saptamana: Subwooferul nu merge daca motorul este oprit si merge un consumator mai mare. De exemplu daca aprind farurile se opreste subwooferul, daca le sting porneste; la fel se intampla si cu aeroterma: daca dau mai mult de treapta 2 se opreste subwooferul. Ledul la statie palpaie pe verde si este slabut luminat. Cand pornesc motorul totul este in regula si vreo 10 minute dupa ce il opresc nu se mai intampla nimic.
Va rog sa va dati si voi cu parere sa vedem ce este de facut... Multumesc!!!
Comment
-
Prestige, ce mai probabil iti moare bateria. Mai ales ca a venit frigul eu zic sa ai grija. Eu as asculta muzica vreo juma de ora, sau as lasa farurile aprinse, cu motorul oprit, si apoi as incerca o cheie, daca simti ca se inmoaie bateria schimb-o, nu astepta sa te lase pe undeva la 12 noaptea.
Fa testul asta ca sa afli. Faza e ca bateria o mai avea curent, si motorul porneste, dar probabil nu mai poate sa tina tensiunea, iar daca scade tensiunea putin sub 12v amplificatorul nu mai porneste ca el nu poate lucra cu o tensiune mai mica, electromotorul in schimb se descurca, mai ales ca ai motor pe benzina.
Originally posted by bGy View PostCat costa sa iti faca cineva o incinta de subwoofer ? Se merita ?
Dar daca nu ai proiect de incinta la difuzor si iti zice tipul ca stie el sa faca, sau calculeaza cu un program, sau mai stiu eu ce alte minuni iese un r@h@at pt ca incintele conteaza enorm, si absolut fiecare difuzor pe lumea asta are incinta lui in care suna bine, niciuna nu seamana cu cealalta. Si ca sa faci o incinta cum trebuie ori trebuie sa fii expert, audiofil, sa ai mult timp liber, experienta, scule super scumpe (microfon, camera acustica etc), o groaza de lucruri pe care nu le are oricine. Sunt foarte putini oameni care fac incinte cum trebuie, dar facute de ei, cu tot cu masuratori si teste.
Uite un exemplu
Cam asta fac producatorii de difuzoare, ba chiar mai mult, cei cu renume, cand proiecteaza o incinta, de-asta e bine sa iei proiectul de incinta de la ei daca au. Daca nu, mai bine iei un subwoofer gata facut.
Daca faci o incinta la un difuzor la nimereala nu vei exploata la maxim difuzorul, ba chiar daca acordezi incinta la o frecventa prea joasa il poti distruge.
Nici cu programele de calculat incinte dupa parametrii difuzorului nu faci ceva 100% corect, asta daca ai parametrii difuzorului.
Tot ce am zis eu deasupra e daca ai un difuzor mai bunicel si vrei sa faci ceva bun, ca daca ai n difuzor mai ieftin nici nu ai cum sa ii faci ceva bun pt ca nu ai proiect de incinta, nu ai nici macar parametrii lui. Pana la urma conteaza si daca vrei sa se auda bine sau doar tare. Ca daca vrei sa se auda tare e simplu, acordezi incinta la o frecventa la care difuzorul se descurca, sa nu fie prea jos, si cu cat faci incinta mai mare cu atat coboara mai mult in frecventa dar pierzi din kick. Si o faci cum vrei din privinta asta.
Hai ca am scris naiba un roman.Last edited by ionescu liviu; 27 November 2013, 10:22.
Comment
-
@ionescu liviu si bGy
De meritat merita o incinta sa ti-o faca o persoana intotdeauna peste una care vine de la producator. Insa sunt doua conditii:
- persoana care le face sa fie pe meseria lui - si sunt vreo 5-6 persoane in Romania care fac asta si nu iau sub 400 RON pe incinta
- incinta de la producator nu iti va duce niciodata difuzorul la capacitatea maxima deoarece ea este facut sa fie sigura pentru difuzor si sa nu le pice difuzoarele pe capete.
Exista o diferenta majora intre boxele bookshelf si cele de car-audio - nu este aceeasi incinta in care se monteaza. Cele pentru casa sunt intotdeauna puse intr-o incinta asemanatoare pe cand o incinta car audio in care lucreaza bine un difuzor poate sa fie buna pentru un anume autoturism dar sa nu rezoneze cum trebuie in altul.
Fugiti pe cat se poate de incintele de pal, incintele corecte se fac din MDF, TEGO si placaj stratificat de nu mai stiu ce(imi scapa). Iar in ceea ce priveste negresele, aceastea se folosesc strict sa tina lemnul cat se usuca lipiciul(ca se lasa dupa nu este o problema dar nu trebuie sa te bazezi pe acele negrese sa tina inchegata incinta), o incinta corect facuta pentru subwoofer nu are nevoie de: antifonare, ranforsari samd. Alea sunt artificii pentru a salva o incinta gresita ....Last edited by Canto; 27 November 2013, 17:05.
Comment
Comment