Echilibrarea Rotilor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Echilibrarea Rotilor

    Am vazut ca nu mai este un thread asemanator, si as vrea raspunsul la o intreabare care mi-o pun de ceva vreme. Cand montezi anvelope noi pe jenti ii bine sa le echilibrezi atunci ? sau ii mai bine sa mergi cativa km (50-100) pana sa le echilibrezi,(pentru o mai buna asezare a cauciucurilor pe jenti) asta inseamna alte costuri la vulcanizare deoarece le dai de 2 ori jos si le pui de 2 ori.. dar merita investitia? care este parerea voastra. Astept sfaturi. Multumesc.
    Last edited by KeanuRev; 2 April 2009, 18:08.
    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
    Enter the Matrix

  • #2
    le pui pe janta, dai de cateva ori usor cu ea de pamant sa sara inelul talon pana in umarul jantei (asta in cazul in care nu cumva s-a umflat corect din prima) si o echilibrezi. spor la treaba.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Zici tu ca ii destul? eu daca ii intreb pe aia.. de la vulcanizare imi zic ca nu conteaza) sa scoata banii de pe mine numa.. si peste 2-3 luni ma duc iara la echilibrare
      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
      Enter the Matrix

      Comment


      • #4
        sunt de acord cu seba.....eu knd am pus gume noi....mi le-o echilibrat si da-i in gura....nu au nici pe dracu nici acuma.....;)
        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

        Comment


        • #5
          @KeanuRev eu stiam ca tine mi-a spus cineva de la vulcanizare ca ii bine sa mergi 50-100 km sa se aseze apoi le echilibrezi. Na fie care face cum stie mai bine. Sanatate

          Comment


          • #6
            sa se aseze ce? din cate stiu eu, guma aia se aseaza etans pe janta si se verifica vizual sa nu aibe "aer" intre talon si janta. in mod normal, o anvelopa se umfla la presiunea maxima admisa tocmai pt a se aseza pe janta, apoi se reduce la presiunea normala de lucru si se verifica. acu' sa-mi ziceti voi o vulcanizare care umfla roata la 3.5 bari si apoi o scade la 2 bari si-o echilibreaza
            in mod normal, dupa ce umfli roata, ar trebui sa fie asezata. de aia am spus sa se bata de cateva ori cu ea de pamant, tocmai sa ajunga talonul la umarul jantei. credeti-ma ca ajunge daca janta e curata si guma buna; nici macar nu e nevoie s-o dai de pamant. de la 1.5 pana la 2 bari are tot timpul sa se aseze.
            keanu, oricum dupa 3 luni mergi din nou la echilibrare de la gropi. apropo, daca vreti sa-l f**** pe ala de la vulcanizare, puneti-l sa prinda roata in alta pozitie pe bancul de testare si daca nu-i da 0grame dupa prima echilibrare, inseamna ca masina lui e praf si va puteti pisa pe ea echilibrare. sau nu a batut plumbii unde trebuia.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Te duci linistit si echilibrezi gumele in momentul in care le-ai schimbat. Alea ca se aseaza in 50 de km is povesti de adormit copii. Ori sunt echilibrate, ori nu, in 50 de km nu se schimba mare filozofie acolo.

              Comment


              • #8
                Da pai mersi am urmat sfatul lui Seba.. acuma am venit de la vulcanizare.. si le-am echilibrat.. din pacate a aparut alta problema.. TRAGE foarte foarte tare partea stanga... stie cineva de ce?:| is distrus ma jur.. inainte aveam baiuri ca de la 120 in sus imi vibra volanul de numa (ma gandesc ca de la echilibrat) si acuma imi trage foarte tare stanga. Nu mai pot sa vad daca mai vibreaza.. deoarece daca trec de 100 zici ca ii virata roata la maxim.. in stanga.. poate sa fie dezechilibrata directia? sau stiu eu.. need help ca is distrus..Mentionez ca tot timpul trage stanga nu doar atunci cand franez sau cand accelerez.
                Last edited by KeanuRev; 2 April 2009, 20:55.
                LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                Enter the Matrix

                Comment


                • #9
                  ai o roata mai grea. muta rotile din fata in spate si se rezolva. sau ca a fi sigur ca nu se repeta figura, cantareste rotile si pe fata le pui pe cele de greutati cat mai apropiate.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Pai da.. dar pe spate sunt uzate.. destul de tare.. deaia le-am luat sa le pun pe spate si cele de pe fata.. sunt.. second pirelli P 6000.. ii drept ca una are uzura mai mare decat cealalata.. ce sa fac?
                    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                    Enter the Matrix

                    Comment


                    • #11
                      Schimba rotile de pe fata intre ele. Vorbesc serios, nu dureaza mai mult de 30 de minute. Daca si dupa aia mai trage mergi si fa-i o geometrie la directie.

                      P.S. Acum vad.... daca una are uzura mai mare decat cealalta.... Zici ca au fost pe spate si s-au uzat neuniform?
                      Last edited by vitriol; 2 April 2009, 22:41.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #12
                        Nu, le-am cumparat.. din magazin.. sh.. Directia nu are ce sa fie.. deoarece cu 1 ora in urma masina nu avea nimic am schimbat rotile, si dupa aceea a tras stanga, nu am luat nici o groapa nici nimic deci nu cred ca are legatura cu geometria...
                        Last edited by KeanuRev; 2 April 2009, 22:52.
                        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                        Enter the Matrix

                        Comment


                        • #13
                          Cu anvelope pe fata, unul mai uzat ca altul...nu sunt de acord... Incearca totusi sa le schimbi intre ele, daca dupa aia trage in partea opusa e de la anvelope clar.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            nici nu mai are rost sa incerce, va trage dreapta. a tras al meu cu gume noi si numai dupa ce am schimbat intre ele rotile din fata cu cele din spate s-a linistit. se mai intampla, se cheama caz tipic de dezechilibru static. apropo, keanu, nu vrei sa ne mutam la anvelope tot ce tine despre ele, ca iar vorbim acelasi lucru in doua topicuri diferite?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Da asa.. ar trebui.. si.. mai am ceva de adaugat.. tot legat de anvelope.. etc... IDIOTII AIA de unde am luat anvelopele ca doar din magazin de anvelope le-am luat alea de pe fata.. nu mi-o putut zice ma prostule nu ti le dam pe astea.. ca una ii mai grea ca are uzura mai putin si una ii mai usoara ca are uzura mai putin.. si o sa iti traga intr-o parte pe ei ii doare in cot sa isi vand marfa..

                              ON TOPIC. Cel de la vulcanizare mi-a zis ca atunci cand anvelopele sunt Noi ii bine sa faci 50 100 KM pana se aseaza anvelopele pe janta.. si MARE grija cand cumparati anvelope SH sa fie acelasi gradul de uzura !
                              LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                              Enter the Matrix

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google