Echilibrarea Rotilor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    off-topic: nu mai lucrez demult la conti. am lucrat insa 3 ani la ei, pe masinile de verificat anvelope. adica parametricam programele de test, faceam calibrarile, intretinerea, validarile de produs, reparatii...
    de la inceputul lui 2005 lucrez in electronica auto. usor-usor incep sa uit deja ce-am invatat la conti
    on-topic: se poate sa fie diferenta de greutate chiar si-n cadrul aceluiasi lot. se acepta 0.5% dezechilibru static (adica 0.5% abatere de la masa prevazuta in specificatii) pana la 0.7%. daca ai 0.9% deja poti sa arunci guma.
    Last edited by Seba; 12 March 2010, 14:18.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Deci sa inteleg ca nu ar fii janta de vina ca trage intr-o parte, este anvelopa? cu toate ca tot anvelopele astea le-am avut si pe jantele de tabla si nu am avut problema asta. Tot ce ma intereseaza e sa stiu ca macar jantele sunt bune. Numai bine!

      Comment


      • #33
        jenti de Prestige Ph1 - TOATE strambe

        Am fost recent la o vulcanizare, cred ca cea mai dotata din Galati, si am avut surpriza sa constat ca toate cele 4 jante erau strambe. Nu neaparat dezechilibrate, cat STRAMBE. Una, cea dreapta fata, era si ovalizata. Mentionez ca am jenti originale Prestige Ph1, iar ultima echilibrare am facut-o prin toamna. S-au muncit 2 lucratori timp de 2 ore sa le indrepte. Si n-am facut (indreptat, echilibrat, N2) decat 3 jenti ... s-au terminat banii alocati initial (120lei). Maine o fac si p-ailalta.
        Ce n-am inteles eu: cum naiba cu strambaturile alea, nu aveam vibratii in volan decat pe la 130-140km/h? Si parca se indoaie cam prea usor; ma asteptam sa fie mai dure.

        Super dotarea. Lucratorii profesionisti, dar m-au cojit de lovele. Iata cateva scule de prin vulcanizare:
        - elevatoare cu 2 coloane
        - generator de N2
        - masini de indreptat jenti de aliaj
        - masini automate de spalat roti (in vederea echilibrarii)
        - dispozitiv verificare/refacere geometrie, wireless
        - "hotel" de roti (35 lei pe sezon pentru 4 roti, 20 lei pe sezon pentru 2 roti)
        Last edited by gl_mmm; 30 April 2010, 12:20.

        Comment


        • #34
          pai asa se manifeste jantele indoite, de-abia dupa 130. bine, depinde si de cat de tare e indoita...in principiu la loviturile astea uzuale cauzate de drumarii nostrii dragi si de menestrelu' transporturilor, o data pe an e bine sa va verificati rotile.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            @gl_mmm , dar cum ai reusit performanta sa ai 4 jante strambe dupa doar cateva luni?

            Comment


            • #36
              daca te duceai la altii ati spuneau ca ai alceva la ele o mie de meseriasi o mie de pareri

              Comment


              • #37
                lasa ma ca si pe mine m-au tinut gentile echilibrate 2 zile , la drumurile din tg-jiu...pfff. Da am zis ca nu ma mai duc pana nu refac unpic drumurile...
                Push the Pedal to the Metal ...

                Comment


                • #38
                  acum vreo luna de zile mi-am pus jantele -tabla- de pe spate pe fata (stanga spate pe dr fata, dreapta spate pe fata stanga, fata dreapta pe stanga spate si fata stanga pe dreapta spate). bine-nteles am mers la service si le-am echilibrat pe cele de pe fata. problema este ca de pe la 60km/h am ca o bataie-zgomot infundat, continuu, undeva pe dreapta;si nu se simte vibratie in volan pana la 110-120/nu am mers mai repede) ..de la ce ar putea fi ?? ce anume sa verific ?? am de gand sa merg sa echilibrez si jantele de pe spate, sa nu fie dezechilibru pe cele de pe spate...

                  Comment


                  • #39
                    Intai de toate verifica-ti toate rotile sa fie indreptate, echilibrate, bine umflate. Daca zgomotele persista inseamna ca ai ceva uzat prin articulatii, rulmenti, etc.

                    Originally posted by mike26ro View Post
                    @gl_mmm , dar cum ai reusit performanta sa ai 4 jante strambe dupa doar cateva luni?
                    De doua imi amintesc - am dat in gropi asa de tare ca am zis ca se rupe roata. S-a taiat doar cauciucul ...
                    De celelalte doua nu stiu, nu-mi amintesc cum-cand ... ceasu' rau! Oricum, cauza este starea drumurilor.

                    Comment


                    • #40
                      ionut.c Din ce am citit in postul tau incearca sa ti le echilibrezi pe toate 4.Dar sa iti arate 0 pe aparat ca te fura hoti zic ca valoarea de 5g nu influenteaza dar la 160 crede-ma ca influenteaza stai pe capul lor sa faca treaba buna ca doar sunt bani tai.
                      Si daca si atunci mai ai probleme verifica pivotul de la bascula si cel de la capatul de bara(misca de roata cand e masina pe cric stanga dreapta si jos sus si daca ai joc de acolo va fii problema).Eu acum mi le-am echilibrat(am jande de magneziu sinaia) si am si capetele de bara cam varza dar nu imi fac figuri rotile.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by IonutUSJ View Post
                        ionut.c Din ce am citit in postul tau incearca sa ti le echilibrezi pe toate 4.Dar sa iti arate 0 pe aparat ca te fura hoti zic ca valoarea de 5g nu influenteaza dar la 160 crede-ma ca influenteaza stai pe capul lor sa faca treaba buna ca doar sunt bani tai.
                        Si daca si atunci mai ai probleme verifica pivotul de la bascula si cel de la capatul de bara(misca de roata cand e masina pe cric stanga dreapta si jos sus si daca ai joc de acolo va fii problema).Eu acum mi le-am echilibrat(am jande de magneziu sinaia) si am si capetele de bara cam varza dar nu imi fac figuri rotile.
                        din pacate nu am stat pe capul lor cand mi-au echilibrat rotile de pe fata, dar am ridicat masina pe cric si am tras de roata stanga-dreapta si sus-jos si este teapana.m-am uitat si la pivoti-par ok, inca nu am ajuns sa echilibrez spatele

                        Comment


                        • #42
                          multumesc celor ce mi-au raspuns la problema; am pus roata de rezerva in locul celei din fata de pe dreapta , acum merge foarte bine, a disparut "bataia" definitiv...; insa pe la 140 incepe volanul sa faca figuri - nu ca as merge asa de repede mereu!!!...urmeaza echilibrarea la toate rotile, si de data asta stau cu ochii pe om sa le echilibreze bine!

                          Comment


                          • #43
                            vesnica problema a echilibrarilor

                            eu mi am schimbat jantele de tabla cu unele din aliaj, le am luat noi ca sa evit problemele cu strambaturile si loviturile,!am finainte sa le inlocuiesc facusem 4 seturi de echilibrari la cele mai grozave vulcanizari!!!
                            dupa ce le am schimbat cu cele din aliaj le am echilibrat de asemenea si pe la 120 parca merg pe macadam!!!nu stiu unde sa le mai echilibrez!!eu sunt din zona oltenia. as fi dispus sa merg si la pitesti craiova, valcea, doar sa mi le echilibreze si mie cineva sa pot merge linistit cu 140!!!
                            astept recomandarile voastre!!merci
                            cu stima,

                            Comment


                            • #44
                              Salut!am si eu o intrebare : daca pun cauciucurile de vara si iarna pe aceleasi jante trebuie sa le echilibrez la fiecare schimbare de cauciucuri ?

                              Comment


                              • #45
                                Da trebuie echilibrat de fiecare data.
                                I HAVE A !sigpic
                                fara linkuri externe in semnatura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google