Mersi fain.
Anvelope Resapate
Collapse
X
-
E totusi riscant. Pana la urma este un produs second hand. La fel ca si orice alt produs de acest gen te poate tine 4 ani fara probleme sau iti poate face o surpriza a doua zi. Si pana la urma e totusi element de siguranta. La Oltcit am avut reesapate 4 ani un set si au mers fara probleme. La Logan prefer noi.
Comment
-
nu as folosi niciodata anvelope resapate oricat de ieftine ar fi,mai bn folosesc ceva nou dar mai ieftin decat marcile premium ,gen kormoran tigar....Last edited by dorupopa2006; 4 December 2009, 02:46.
Comment
-
Originally posted by Chip View PostCum recunosc daca o anvelopa este resapata sau nu?
Apare numarul DOT?
De ex,DOT 5207 inseamna ca a anvelopa a fost fabricata in saptamana 52 din anul 2007.SI atat.
Comment
-
niciodata, nu am avut si nici nu o sa pun resapate pe nici o masina de-a mea
eu , din pacate, nu am bani sa dau pe un set noi, am numai la mana a 2-a aduse din germania, asa am avut de cand am carnet pe 3 masini, inclusiv loganu...alea de iarna ma tin 2 ierni, dar fortate cauciucurile, si alea de vara la fel, tot fortate rau
mai bine la mana a 2-a, alea de pe spate ca asa fac nemtii, cand se duc putin alea de pe fata, alea de pe spate is aproape noi, nu le am aceleasi fata spate, dar nu conteaza, 2 cu 2...
ati vazut de multe ori banuiesc, "coji" pe marginea drumului, din cauciucuri de tir, acolo se folosesc foarte mult astea resapate, pentru ca un cauciuc nou de tir costa mult...
la faza sa se exfolieze astea de masina mica, nu am prea auzit nici eu, la tir e altceva, ce greutate e pe ele, cum is fortate in curbe, mai ales la semiremorci cu 3 axe , cum incarca peste limita admisa tiristii si camionagii din romania...de-aia se exfoliaza la tiruri, si oricum o roata sa faca explozie din cate mai raman pe masina, ei nu au treaba, nu-i deranjeaza...
deci, sigure is, ca is controlate si nu ar avea voie sa le revanda, dar totusi nu mai is noi...is "manuite", sa zic asa...mai bine nuLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
Originally posted by ladislau View PostDOT-ul nu are nici o legatura cu felul de anvelopa( reesapata sau noua,de vara sau de iarna ) Dot-ul reprezinta saptamana si anul de fabricatie..
De ex,DOT 5207 inseamna ca a anvelopa a fost fabricata in saptamana 52 din anul 2007.SI atat.
Comment
-
in mod normal sa reface si sidewall-ul sau peretele lateral. altfel, daca nu s-ar reconstrui macar fata peretelui, ar iesi o varza totala in inscriptionari. iar DOT reprezinta Department Of Transportation, faptul ca guma e facuta dupa niste reguli, gen ISO, STAS...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment