Originally posted by KeanuRev
Anvelope Resapate
Collapse
X
-
resaparea reduce limitele de lucru ale anvelopei din cauza procesului de vulcanizare repetata (8 minute la 180grade la prima fabricatie, apoi inca o data atat la resapare, plus ca intre timp cauciucul a "imbatranit"). n-as pune pe masina asa ceva. la camion, unde merg maxim 80km/h, da...la logan daca ies pe autostrada si-i dau 140 nu vreau sa-mi zboare calea de rulare in mers...sau sa inceapa sa-mi joace volanul in mana...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Banda de cauciuc ce se aplica pe anvelopa la resapare nu sare decat la viteza mare (forta centrifuga are un rol important aici) pt ca e relativ uniform aplicata pe anvelopa, dar nu asigura o priza perfecta intre pneu si partea de cauciuc ce se aplica pentru a-i asigura aderenta, in plus anvelopa resapata poate avea gauri dinainte de resapare ce n-au fost astupate si aici poate apare buba.
Referitor la ce ai spus, la Logan presiunea in pneu e de 2-2.6atm (la 1.1 to), iar la un camion de 40to presiunea in pneu e de 5-6 atm.
Comment
-
pt cei care nu stiu cauciucurile reesapate sunt refacute(in fabrica)nu de nea' costel...nu se dezmembreaza la viteza peste 100km/h...uitati aici cum sunt fabricate...ascultati cu atentie si apoi comentati...
ps : nu ma intelegeti gresit..nu consider gumele reesapate mai bune decat cele noi..dar nici ele(cele reesapate) nu sunt vai de mama lor;)
0.9 tce SL plus
Comment
-
Originally posted by D-FENSReesapate le 265 ron?
@iooon_cug exact exista riscul de exfoliere dar nu asa de mare.. pentru ca daca ar fi asa de mare nu sar mai produce.. exact acelasi documentar l-am vazut si eu la tv si ideea ii ca se merita binenteles ca nu va fi niciodata aceeasi calitate ca si o anvelopa noua... dar totusi ii o solutieLast edited by andrei; 11 December 2007, 23:25.LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICAEnter the Matrix
Comment
-
Originally posted by iooon_cugpt cei care nu stiu cauciucurile reesapate sunt refacute(in fabrica)nu de nea' costel...nu se dezmembreaza la viteza peste 100km/h...uitati aici cum sunt fabricate...ascultati cu atentie si apoi comentati...
ps : nu ma intelegeti gresit..nu consider gumele reesapate mai bune decat cele noi..dar nici ele(cele reesapate) nu sunt vai de mama lor;)
http://www.youtube.com/watch?v=7OFMLi1_Qew
off-topic:termenul corect e "resapat" de la "shaping"/"reshaping"=a (re)da forma sau a (re)finisa un produs brut. reesapat inseamna sa fie evacuat de doua ori. de catre cine si pe unde?Last edited by Seba; 12 December 2007, 17:53.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by D-FENSAi dreptate,m-am documentat si corect este RESAPAT nu REESAPAT,scuze de greseala si multumesc pt corectareDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Buna, hai sa ma bag si io in seama cu o intrebare , deci pe fata am cauciucuri noi de iarna, DUNLOP, iar pe spate as vrea sa imi iau o pereche de cauciucuri resapate!!
Acum vreau sa va intreb se merita sa imi iau pe spate cauciucuri de IARNA resapat?sau mai bine ma bag la ceva cauciucuri noi, gen ceva DEBICA, sau SAVA,sau ce firme ar mai fi din acestea care nu sunt asa de renumite,si care sunt un pic mai scump decat unul resapat dar nu cu mult!!??sigpic
Comment
-
wizard, da-i dracu de 20 ron diferenta intre gume resapate si alte gume cu nume ceva mai "sters"...ia-ti gume noi. oricum, nu cred sa gasesti tu conti resapat la pret de debica, ca sa fii in dubii ce-ti iei; deobicei gumele respate sunt tot de la firme gen "montana" sau "matador", deci tot gunoaie. eu zic ca nu se merita...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Cel mai bine ia niste Sava Eskimo, sunt anvelopele cu cel mai bun raport calitate/pret.
Comment
-
Ok baietii ms de raspunsuri, ma-ti lamurit, nici eu nu prea eram pro anvelope resapate, dar si eu ma-m gandit sa imi iau ceva SAVA eskimo pe spate cum zice andrei, ca nu ii prea mare diferenta de la 90 de lei la 130-140 de lei,dar macar stiu ca am pe masina ceva nou:p
Deci o sa ma orientez spre ceva nou,ms incaodata baietisigpic
Comment
-
@csebalyn Montana si Matador nu au anvelope resapate din cate stiu eu azi mi-am luat Matador Nordicca www.matador.sk soory pentru reclama
@wizard24 sincer parerea mea ii total diferita adic nah 1 singura parere decat sa iei ceva aiurea.. tiger sau stiu eu ce firma.. pe care dai 140 sa zic sau 150 de lei in care vei gasi mai mult plastic decat cauciuc, cand poti sa iei o anvelopa resapata avand in vedere ca ii si pe spate. O anvelopa resapata o gasesti la pretul de 90 de lei si o diferenta de 50 de lei x 2 ... is ceva bani 100 de lei si din care sa nu vezi mare diferenta. Asta ii parerea mea tu faci cum creziLAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICAEnter the Matrix
Comment
Comment