Reciclarea prin ardere nu se practica, tocmai ca dau ecologistii amenzi cat nu face o anvelopa noua daca arzi una veche. iar referitor la resapare, de unde ai scos datele respective?
o anvelopa noua se fabrica la 150 bar, 160 de grade, timp de 9 minute. profilul procesului descris de tine duce la supravulcanizare si obtinerea unei bucati de carbune cu forma de anvelopa. oricum o avnvelopa resapata e putin supravulcanizata ("coapta", pe intelesul tuturor).
intr-adevar se recomanda montarea resapatelor pe spate, pt ca pe fata risca desprinderea caii de rulare pe viraje. si nici pe spate nu-i cine stie ce smecherie, dovada zecile de cai de rulare ce se gasec pe soselele patriei, sarite de pe rotile tirurilor.
o anvelopa noua se fabrica la 150 bar, 160 de grade, timp de 9 minute. profilul procesului descris de tine duce la supravulcanizare si obtinerea unei bucati de carbune cu forma de anvelopa. oricum o avnvelopa resapata e putin supravulcanizata ("coapta", pe intelesul tuturor).
intr-adevar se recomanda montarea resapatelor pe spate, pt ca pe fata risca desprinderea caii de rulare pe viraje. si nici pe spate nu-i cine stie ce smecherie, dovada zecile de cai de rulare ce se gasec pe soselele patriei, sarite de pe rotile tirurilor.
Comment