Cezar n-ai cum sa te raportezi in permanenta ca restul de 70 de lei iti ajung sa mergi o saptamana. Nu cred ca e domeniul unde sa fii chibzuit mai mult decat e cazul, la fel si la frane, directie. Cel mai bine e sa iei ceva premium, dar nu-i nicio problema ca ajungi sa cumperi un low-cost. Mai jos de atat ajungi la resapate unde chiar se coboara stacheta mult prea jos. La masinile de mare tonaj inteleg sa se resapeze pentru ca vorbim de alte sume insa la turisme daca n-ai bani macar de un lucru nou mai bine iei tramvaiul si o lasi dracului de masina ca nu-si mai are rostul. Cu atitudinea asta vor aparea pe aici ca si bujiile vecinului care au doar 40 de mii si 7 ani din fabrica sunt foarte bune sa le folosim. La fel si placutele de frana, daca mai au 2,3 mm de ce sa le aruncam (pe timpuri se refaceau toate - placute, saboti, bujii) ? Le folosim in continuare pe alte discuri. Anvelopa e singura care face contact cu solul. Tu te-ai incalta cu tenesi de 25 de lei din Obor ? Poate la fotbal, dar nici acolo ca-i termini in 10 minute.
Sunt anumite repere unde merge sa o lasi pe low-low-low cost dar intr-altele ...
D-aia suntem unde suntem si nici 100 de ani nu ne ajung sa fim la standardele UE.
Doar numarul de km conteaza pe care-i faci cu o anvelopa ? Sau mai conteaza si modul de rulare, siguranta ce ti-o ofera la o franare sau la aderenta pe care o are ?
Sunt anumite repere unde merge sa o lasi pe low-low-low cost dar intr-altele ...
D-aia suntem unde suntem si nici 100 de ani nu ne ajung sa fim la standardele UE.
Originally posted by IancuMIC
View Post
Doar numarul de km conteaza pe care-i faci cu o anvelopa ? Sau mai conteaza si modul de rulare, siguranta ce ti-o ofera la o franare sau la aderenta pe care o are ?
Comment