Originally posted by silviu_cos
View Post
Jante Pe 15" Cu ET 35, 7,25J
Collapse
X
-
-
eu sunt de parere ca toata treaba e psihologica . cum sunt si pe la magazine preturile cu 2.99 lei ). stii de ce zic asta?? ca eu am avut o experienta neplacuta dupa ce mi-am pus gume pe 55 in loc de 65 si ma credeam Peter Solberg insusi . si cand m-am vazut in porumb nu stiam daca ala era lotul pe care trebuia sa il ar .
Comment
-
Priveste astaAttached Files
Comment
-
Eu am 185/65/15 pe jante de 7J.E un fel de stretching dar urat de tot din cauza talonului mare.Mi se pare inestetic.Stretchingul mi se pare misto la anvelopele cu talonul mic.Oare pe jante de 8j talonul de 65 devine mai mic din cauza intinderii?(vizual cred ca arata bine, .Am auzit aici pe forum un taximetrist cu 185 pe 8J.Am vazut pe multe masini stretching dus la extrem(majoritatea bmw-uri).De ce oare nu exista in lege interzicerea acestui fenomen? De ex: cred ca poti lua itp-ul si cu 185 fortate pe jante de 8J.Last edited by karlos12; 16 January 2012, 20:50.
Comment
-
nu ai probleme la itp , conteaza sa ai 185/65/15 ...
Comment
-
poti lua itp cu 185 pe orice, pt ca morcovarii aiai nu gandesc, sunt ca militienii de circulatie. tu poti sa calci pe talon (lucru total nerecomandat, pt ca nu e facut sa tina ca o cale de rulare), daca pe el scrie 185/65r15, e ok. pt ei asta nu e risc de explozie->accident, ci e riscant sa ai 195/55r15, chit ca-s gume garantate la 240km/h, cat prin doua loganuri impreuna. atat ii duce mintea, atata fac.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
La Jante pe 15" 7J si ET38, janta vine mai in afara cu 5 mm fata de jantele originale ET43 Logan Faza 2, respectiv cu 1 mm mai inauntru fata de jantele originale ET50 Logan Faza 1 - asadar nu-s probleme - nu atinge.
La ET-uri mai mici sunt solicitati mai mult rulmentii. Rulmentii, bucsile, bieletele sunt solicitate mai tare nu de scoatere mai in afara a rotii, ci de masa inertiala a rotii => creste masa => cresc solicitarile.
Daca masa rotii ramane la fel sau mai mica, dar ET=38 sunt solicitati foarte putin suplimentar rulmentii. Cu cat ET-ul e mai mic, cu atat sunt solicitati mai tare rulmentii. Odata cu cresterea ET-ului creste si momentul de rasturnare al masinii (devine ceva mai stabila masina) - totusi nu trebuie exagerat cu ET-ul prea mic. (in afara de asta nisipul si pietricele de pe sosea sableaza cu succes pragurile si canturile aripilor)
Comment
Comment