da...protectii aripi am...sunt prin garaj pe undeva! o sa le montez...multumesc!
Jante Pe 15" Cu ET 35, 7,25J
Collapse
X
-
sal
ar fi interesant un tabel din care sa observam modificarile aduse kilometrajului in urma schimbarii anvelopei si a jantei, dar si marimea de janta potrivita unei anumite dimensiuni de anvelopa eu am janta 6.5J 4x100 et 35 pe spate distantier de 15mm anvelope 185/65/15 si recunosc fara modificare a unghiului de fuga anvelopele dupa un sezon (vara) au o uzura mai pronuntata pe interiorul lor, plus in viraje trebuiau atacate altfel, asa ca da Seba studiile bat " pe incercate ca merge asa'' asta e parerea mea.
Comment
-
Originally posted by firiss View Posteste cineva de aici care a avut probleme pentru ca a pus pe jante j7 gume de 185?
Inca o intrebare...daca j-ul este mai mare am noroc sa atinga janta de brat? o sa fie j7 si et 38
In cazul in care doriti jante cu masa ori/si cu diametrul mai mare fata de stock, jucati-va un pic cu formula momentului de inertie:
I=MxL2 (masa corpului inmultita cu patratul distantei pana la centrul de rotatie).
Eu merg pe ideea unei jante care, prin modificarea celor 2 parametri (M si L) rezultatul(adica momentul de inertie) sa fie mai mic sau cel mult egal cu cel al jantei stock - bineinteles ca trebuie avut in vedere si ET-ul(marimi tolerate +5mm) si diametrul total al rotii(pentru a evita erorile la vitezometru) insa, concret, as monta doar janta care are certificarea pe tip de masina a unui organism european cu notorietate cum este TUV-ul german asa cum am dat exemplul de mai sus.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View PostLa Jante pe 15" 7J si ET38, janta vine mai in afara cu 5 mm fata de jantele originale ET43 Logan Faza 2, respectiv cu 1 mm mai inauntru fata de jantele originale ET50 Logan Faza 1 - asadar nu-s probleme - nu atinge.
La ET-uri mai mici sunt solicitati mai mult rulmentii. Rulmentii, bucsile, bieletele sunt solicitate mai tare nu de scoatere mai in afara a rotii, ci de masa inertiala a rotii => creste masa => cresc solicitarile.
Daca masa rotii ramane la fel sau mai mica, dar ET=38 sunt solicitati foarte putin suplimentar rulmentii. Cu cat ET-ul e mai mic, cu atat sunt solicitati mai tare rulmentii. Odata cu cresterea ET-ului creste si momentul de rasturnare al masinii (devine ceva mai stabila masina) - totusi nu trebuie exagerat cu ET-ul prea mic. (in afara de asta nisipul si pietricele de pe sosea sableaza cu succes pragurile si canturile aripilor)
Comment
-
Baieti ,pana la urma merg gume 185/65/R15 pe jante 7j ? Eu am jante pe 15 ,7j et 38 !! Momentan le am vu gume 195/50/r15 ,nu pe masina! Le-am pus doar sa vad daca sunt strambe si nu sunt probleme ! Gumele 195 sunt uzate prea rau ,eu as vrea sa le pun pe cele de pe jantele de tabla din cauza ca :
1- Cu gumele de 195 mi se pare ca virez foarte greu( am ambiance) ,poate mi se pare ca sunt si gumele uzate dar totusi..
2- Nu vreau sa am probleme cu politia
3- Gumele 185 sunt aproape noi si as vrea sa le mai folosesc
Comment
Comment