If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Wow, Mariane, de unde ai venit tata ? Cum sa emiti asemenea afirmatie ? esti demn de threadul lui Vitriol, stii tu.
STII TU .........
Deci ,Asa dar si prin urmare mai SAM mai ??? Te-ai pus la PERLE singur singurel cu degetele tale Uite si aici un videoclip si daca mai vrei iti mai pun ... http://www.youtube.com/watch?v=8cBSWEhimdA
Cu anvelope slabe pe spate iarna, te constipi la cat de tare o strangi din fund cand fuge spatele in curbe, pe coborare.
Dar... cu cioarse pe fata, posibil sa nu poti pleca de pe loc.
Trebuie anvelope acceptabile si pe fata si pe spate. Altfel, o sa stati cu posteriorul a nabii de incordat.
Tocmai d-aia e un compromis discutabil, dar cum se zice, din doua rele, o alegi pe cea mai putin rea; mai bine sa nu pleci de pe loc sau sa franezi cu 100 de metri inainte, decat sa te pui de-a latul sau sa te duci in sant sau etc )
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Bai mariane, cum sa emiti ma o afirmatie de genul ca : "anvelopele bune pe spate te-au ajutat sa urci panta" ?
Las-o ca esti penibil groaznic, orice ai incerca sa faci.
Nu mai vorbim ca iarna mergi incet si iei curbele cu o viteza considerabil mai mica decat vara.
[..] Nemtii cand au gandit michelin a4 in niciun caz nu au gandit ca morfolesc zapada de jumatate de metru caci aia nu concep asa ceva pe strazi. [..].
Mah, daca nu concep asa ceva, sa le vanda doar in Germania si-n Congo, eventual. Saaaau, sa specifice "a se folosi doar pe drumuri acoperite cu maxim 3 cm de zapada", ca sa stim si noi o treaba.
Iarna trecuta, am pus de-a latu' un Cielo, intr-o curba, pe zapada batatorita bine, la 20 km/h cred. Din cauza ca aveam pe spate anvelope proaste, in speta Goodyear Vector5 (all season).
Niki, tu esti constient ca noi folosim anvelope de iarna in juma de metru de zapada pentru ca suntem desculti. Orice alta tara civilizata are masini de deszapezire si acolo mergi maxim pe carosabil ud, nicidecum pe zpada/gheata/polei. Aia daca ai nevoie sa mearga in jumatate de metru de zapada folosesc cu totul si cu totul altceva decat o masina mica echipata cu 185 65 R15 cu michelin alpin.
Nu conteaza asta, ci rezultatul final.
De ce sa dau 400 de lei pe o anvelopa care nu ma scoate dintr-un necaz, pentru ca vezi-Doamne, nu a fost proiectata pentru asa ceva? Nu mai bine dau 250 pe una care stiu ca rezolva problema, chiar daca nu-i o marca premium?!
Sunt multi care pun doar 2 anvelope de iarna pe fata din lipsa banilor. Pe urma afla ca ii paste primejdia. De obicei, pana nu o afli pe pielea ta, nu crezi.
Io cred ca voi n-ati inteles ce a spus baiatu, sincer. Cum ma nea K, are el tractiune pe spate de e asa important sa ai anvelope de iarna pe spate cand urci o panta?
Atat a zis baiatul respectiv, cand avea pe fata michelin nu a urcat si cand a mutat debica a urcat panta. Putea sa aibe pe puntea spate si anvelope de iarna, rotile fata au nevoie de aderenta.
O intrebare pentru cei mai priceputi ca mine. Am 2 cauciuri Tigar care 2 ani in octombrie dar care au suficienta carne pe ele(nu am facut decat vreo 15 000 km cu ele) si 2 cauciuri Sava noi. Toate sunt cauciuri de iarna.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment