Salut scriu pentru prima data si cu aceasta ocazie vreau sa ma conving daca se merita sau nu sa cumpar oz ultraleggera pe 15'' pentru loganelul din dotare,doresc sa stiu daca cele 5 kg per bucata ''fac minuni'' la capitolul demaraj,frinare,protectia mai de cu seama a puntii fata,usurinta la depasiri pe trasee intinse.Mentionez ca momentan am KM-uri care au 9kg per bucata,nu ma pling de ele dar 'vreau mai mult',nu vreau sa luam in considerare pretul cidoar ''ce stiu sa faca''. grazzie mille.
Jante Oz Ultraleggera
Collapse
X
-
-
Probabil ca la demaraj o sa castigi ceva,plus ca nu o sa omori planetarele
si o pozaAttached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Nu e vorba doar de planetare, e vorba si de bucsaraie... sincer sa fiu demarajul cred ca e influentat doar de greutatea masinii per total nu de 20 de kg in plus sau in minus(clar si 20 kg in minus sunt bine venite, dar trebuie mai mult de 120 kg ca sa simti ca masina trage mai bine)... sunt foarte bune pe 15... sa-mi arati niste poze cu loganu tau dupa ce le cumperi
Comment
-
Mai cristi... hai sa fim rezonabili, or fi alea 4 kile chiar asa de importante pt o planetara? As mai zice daca la o bicicleta i-ai reduce cu 3 kile rotile, sa-i pui dintr-un aluminiu foarte usor, dar nici atuncea... nici acolo nu prea simti cine stie ce... si atuncea crezi ca o bucata de fier ii pasa de 4 kile in plus sau in minus? Clar in timp se vad uzuri mai mari dar maxim cu 2-3% in plus fata de janta cu 4 kile mai usoara...
Comment
-
Pai daca 4 kile in minus reprezinta aproape 50% din masa initiala...io zic ca are importanta.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Mda dar pe 16 sunt mai grele... si tot nu inteleg de ce ar fi demarajul mai rapid, greutatea masinii per total n-ar fi cu mult mai diferita... haidati sa gandim putin logic, motorul e pe fata, trenul locomotor e tot pe fata :-?? Greutatea masinii e pe fata (in mare parte) ca masina sa aiba un demaraj mai bun trebuie sa fie ea cu vreo 200 kg mai usoara per total... acele 20 kg in minus obtinute din cele 4 jante nu inseamna nimica pentru masina, fiindca sa ne gandim masina scoate 0-100 in acelasi timp determinat si cu un sofer de 90 de kilograme si cu un sofer de 70 kg! 20 de kg sunt irelevante, pentru demaraj dar SUNT FOARTE IMPORTANTE PENTRU UZURA BUCSELOR A TELESCOAPELOR SI A ARCURILOR SPOR LA TUNAT... CEA MAI IEFTINA METODA DE A TUNA O MASINA E S-O SCOTI IN PLOAIE CAND TUNA )
Comment
-
Multumesc pentru raspunsuri si cred ca intr-o saptamina sau doua voi cumpara setul respectiv,cu privire la cele pe 16 am doua chestii impotriva;1-nu am chef sa dau'atentii' celor de la rar,pentru ca nu merita,am incercat dar sunt ''de ne clintit din fata legii'' desi in catalogul OZ sunt prezentate ca fiind ok si ptr logan cele de 16'' si 2-drumurile....''care este cum este prin anumite locuri ale acestei tarisoare'',eu merg mai ales in afara BUC.,in Buc. sorry dar nu se merita;eu spun ca talonul pe care il avem in dotare este bunicel,nici prea prea,nici foarte foarte;iar la motor am plusat cit mere 75-82cp\112-122nm,diferenta de la a 2-ua cu aer ca si anterior fara aer.......
Comment
-
Pe 16 jantele sunt ok.Cu un talon pe 55 merge chiar bine,fara sa zdrangane,doar ca sunt cu vreun milion mai scumpe.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Orice gram in minus pe masina inseamna performanta mai buna si uzura mai mica. faptul ca 10 sau 20 de kg nu-i mult, e cam pe langa subiect. faceti un test sa vedeti cum accelerati mai bine, cu rezervorul full sau cu el pe jumatate? Cum consumati mai mult, mergand cu masina goala sau cu masina usoara? Ca n-o sa se simta 1 sec la demaraj mai bine, asta-i altceva, dar se va simti cu siguranta diferenta.
@taz: nu-i vorba numai de masa statica, la roti, mase in miscare, intervine al naibii de mult momentul de rotatie, care e mult mai usor de schimbat (de franat sau de accelerat, dupa caz) la o roata mai usoara. plus eforturi mai mici in bucse, palnetare, capeti de bara, frane...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Comment