Jenti Aliaj Dacia Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la caremil iasi,o janta model sinaia e 106 euro fara tva la care m ai pui capacul 10 euro,si cheia 6 euro.....si tot asa...

    Comment


    • #17
      da , dar e la caremil ,cine nu judeca ia de acolo(cei mai mari hoti, caremil ,valea lupului ,Iasi)

      Comment


      • #18
        pai in iasi nu ai prea multe posibilitati ,acu vorbind de achizitii de jante de origine....

        Comment


        • #19
          e mai stabila masina cu jante alaj decat de tabla????parca la testul elanului facut de nemti s-a rasturnat iar la cel facut de francezi a sarit cauciucul de pe janta.Cel putin asa am vazut pe youtube

          Comment


          • #20
            Eu am jante de aliaj nu primul model ci al doilea si masina este stabila este adevarat ca primul model de janta nu a fost asa bun si parca a fost interzis sa se mai produca asa stiu eu.

            Comment


            • #21
              da modele de janta de aliaj ca al modelului nou (face lift) cam cat ar costa ???
              si daca ma superi nu-i asa ca e

              Comment


              • #22
                Originally posted by meceanu View Post
                e mai stabila masina cu jante alaj decat de tabla????parca la testul elanului facut de nemti s-a rasturnat iar la cel facut de francezi a sarit cauciucul de pe janta.Cel putin asa am vazut pe youtube
                Stabilitatea nu e afectata asa de mult de tipul de janta. La jante de aceeasi dimensiune, greutatea face diferenta la performante. Singurul avantaj al jantelor de tabla este ca se indreapta mai repede si de mai multe ori. In rest, jantele de aliaj sunt in marea lor majoritate superioare celor de tabla din restul punctelor de vedere.
                Testul german de care zici tu a fost picat deoarece "profesionistii" nemti au pus (cu sau fara voie) roata de rezerva pe dreapta-fata (daca nu ma insel) cand au testat masina si nu au facut bine sa verifice presiunea in pneu. Cand au facut testul elanului, la schimbarea brusca de directie cauciucul de pe janta de tabla nefiind umflat s-a curbat excesiv, janta "a muscat" asfaltul si masina s-a rasturnat! Deci nu are legatura nici cu modelul de masina, nici cu tipul de janta. Ale legatura cu incompetenta crasa a unor "jurnalisti"...
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google