
Cauciucuri Kormoran
Collapse
X
-
Acum 2 zile am facut Oituz-ul , ud pe jos , in fata mea un passat, eu echipat cu cormoran , la un momendat passatul pune frana brusc ca intrase unul in depasire de pe contrasens , am pus si eu frana brusc si stupoare loganul meu a devenit sanie cu zurgalai , nu am ABS asa ca am ridicat putin piciorul de pe frana ca sa deblochez rotile , in fine am reusit sa opresc masina paralel cu passatul iar cel de pe contrasens a tras mult dreapta ca sa ma evite , intr-un cuvant am cam vazut moartea cu ochii, ieri am echipat masina cu anvelope de vara America (made in Germany -Continental ) iar diferenta la franare e total schimbata 100% , schimbati repede Cormoranurile ca sa nu va treziti doamne fereste intr-o situatie limita .
-
Sunt destul de bune
Originally posted by kelemen View PostEu unul sunt foarte multumit de aceste cauciucuri.Sa va zic si de ce : am 16000 km cu aceste anvelope merg relativ sportiv dar..Totusi in limitele normale de aderenta. In primii 1000 de km aceste gume erau de ...Toata jena dar....Dupa un timp si-au revenit. Sunt cauciucuri fabricate de Michelin (sper ca am scris corect)
dar!!!Sunt cele mai slabe calitativ de la iei.
ideea e ca nu esti multumit de gume dai fuga la reprezentanta si ..Surpriza!!!Ei o sa iti recomande tot Mischelin dar...Mmai scumpe.
Sunt curios oare cati stiu ca Kormoran e facut la noi de mischelin??
Deci inca o data. Gumele sunt bune dar...Trebuie rodate. Bineinteles ca orice cauciuc de marca este mai bun dar...Ptr uz normal sunt excelente si apropo eu am 2 ierni la activ cu ele !!!
Si acum le-am schimbat ( cand schimbam a II aveam impresia ca patineaza ) tot cu Kormoran. Sa vedem astea cat ne tin.
Leave a comment:
-
@skorpionking: hai sa fiu carcotas putin: are ceva experienta cu acest tip de cauciuc, prietenul tau, pilot in raliul Romaniei, pe un evo7?.
Leave a comment:
-
am un prieten pilot in raliul romaniei pe un evo 7 si mi-a spus sa scap de kormoran cat pot de repede ca nu sunt bune
Leave a comment:
-
Sunt bune îşi fac treaba dar în condiţiile unui condus ponderat, înţelegând prin asta să nu depăşeşti 90 km- h. Peste această viteză combinat cu un carosabil umed sau chiar uscat pe timp rece, la o frânare de urgenţă, nu mai ai aproape nici o siguranţă. Eu am scăpat de ele!!!
Leave a comment:
-
Eu unu' nu as mai lua Kormoran niciodata. Ce inseamna ca nu exista grad de comparatie? Acum sa nu-mi zici ca se bat cu alea din top 6 (clasa premium) ca nu prea sunt tentat sa cred.
Leave a comment:
-
are un amic pe logan,kormoran impulser,cehesti si l-am intrebat ,logic,daca e diferenta intre k 801 (cele mai mari trompete posibile) si impulser.fratioare, nu exista grad de comparatie ! adevarul e ca se si vede, se si simte ca e alta textura a materialului
Leave a comment:
-
mare dreptate mai aveti,cred ca nu puteau gasi cauciucuri mai proaste decat astea
[QUOTE=mumus;426389]stiu domle...dar tre sa intelegi si tu ca kormoranele nu au un profil ptr eliminarea apei (nu au canalele acelea in forma de V )
Tu cu guma ta buna si pe franare elimini apa de sub cauciuc...eu cu kormoranul 'ma sui pe apa'.
In fine...ca e sau nu acvaplanare nu are importanta asa de mare....ideea e ca trebuie sa conduci prudent...daca ai o guma proasta...atunci lasi distante mai marti de franare,mergi mai calculat...etc...
cand am venit de la mare pe autostrada soarelui era o ploaie puternica si la 120-130 km/h masina era destul de nesigura in sensul ca trebuia sa te tii bine de volan,masina avand anvelope kormoran
Leave a comment:
-
pch...iarna orice anvelopa de vara...cum este din intamplare si Kormoran e catastrofa.
Leave a comment:
-
Si eu am kormoran pe masina si cea mai mare dorinta este sa le schimb.Sunt groaznice,nu am incredere deloc in ele,iarna sunt foarte tari....nu vreau sa mai lungesc,sunt PROASTE.Eu vreau michelin,eventual de vara sau all-season.Nu vreau sa dau banii pe 8 cauciucuri.Vreau 4 si bune,mai ales vara,dar sa nu am probleme nici iarna in conditiile in care masina nu face multi km,pentru ca folosesc masina de servici.
Leave a comment:
Leave a comment: