Cauciucuri Kormoran

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vitriol
    replied
    Originally posted by mumus View Post
    dark...eu am gume de iarna ptr iarna ....astea le am pe masina doar vara. (le voi schimba cand se vor uza...cu ceva mai bun logic )

    Sunt ferm convins ca aproape toate gumele sunt mai bune ca astea...dar....de ce nu intelegeti si voi ca si cu astea se paote circula. Veniti sa va arat ca si astea au aderenta
    Eu inteleg perfect ca se poate circula cu ele. Am facut cu un Logan (cand aveam masina de servici) 100 000 km cu anvelope Kormoran. Dar iarna aveam separat anvelope de iarna, deci sa zicem ca au fost 70 000 km cu kormorane. Si e asa cum ai zis si tu, daca realizezi ce ai sub tine, pastrezi distanta, reduci viteza in curbe si tot ce tine de condus preventiv, nu ai probleme. Fiind masina de firma, nu se puteau schimba pentru ca erau alte chestii la mijloc si sa moara sa faca daca se uzau ele "frun" pic. Dupa ce am dat masina am aflat ca cel care o are acum in grija a mai mers cu ele 30 000 km. Deci din punct de vedere al numarului de km pe care ii poti face cu ele sunt beton.
    Masina mea a venit tot cu Kormorane, dar le-am dat la taximetristi dupa 1000 km, tocmai pentru ca stiam deja ce le poate pielea, si mi-am luat niste gume in adevaratul sens al cuvantului.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    A, perfect atunci. Sa nu te zgarcesti la anvelope. Este un accesoriu FOARTE important.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    dark...eu am gume de iarna ptr iarna ....astea le am pe masina doar vara. (le voi schimba cand se vor uza...cu ceva mai bun logic )

    Sunt ferm convins ca aproape toate gumele sunt mai bune ca astea...dar....de ce nu intelegeti si voi ca si cu astea se paote circula. Veniti sa va arat ca si astea au aderenta
    Last edited by mumus; 12 October 2009, 09:17.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Originally posted by mumus View Post
    dupa 3 ani de folosire....stiu ca nu au aderenta ca unele din upperclass...dar....daca stii sa anticipezi si nu esti chiar incompetent la volan..nai treaba.Dovada milioanele de masini care circula cu ele...

    ps: pe vechea masina tot montana am avut...doar pe apa multa am avut reale probleme cu ele..dar doar la franatul violent. (acvaplanare)

    Eu zic sa le schimbi....asta iarna, la nici 10 km/h am pupat un BMW X3 cat sa-mi indoi putin stema. Ce sa anticipez ca mergeam ca melcul. S-a dus exact ca o sanie la vale. Da-le dracu de plastice ca faci ceva pe ele. Cand o sa ai niste anvelope mai bune o sa vezi diferenta....si crede-ma ca e MARE.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    stiu domle...dar tre sa intelegi si tu ca kormoranele nu au un profil ptr eliminarea apei (nu au canalele acelea in forma de V )
    Tu cu guma ta buna si pe franare elimini apa de sub cauciuc...eu cu kormoranul 'ma sui pe apa'.
    In fine...ca e sau nu acvaplanare nu are importanta asa de mare....ideea e ca trebuie sa conduci prudent...daca ai o guma proasta...atunci lasi distante mai marti de franare,mergi mai calculat...etc...

    ps: nu am zis nicaieri ca ce ai spus tu este incorect,eu doar am completat ca si ce am patit eu tot aia e.....ptr ca pe uscat la franari bruste se comporta normal.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Mumuse, din definitia aia care ai gasit-o tu, eu unu' inteleg exact ce am scris mai sus, nu zice nicaieri de franare.
    Ia franeaza tu cu niste anvelope ca ale mele (Dunlop Sp Sport 01) in aceleasi conditii. Cu siguranta nu o sa mergi hai hui in nici o conditie atmosferica si cand zis asta ma refer clar la conditii atmosferice ce depasesc 7 grade celsius. Sub aceasta temperatura se impun anvelope de iarna.

    Leave a comment:


  • gmv97
    replied
    @13rrs- este normal sa nu ai aderenta cu ele pe timp de iarna deoarece anvelopele Kormoran care echipeaza Loganul sunt anvelope de vara ...nu au pe ele inscriptia M+S

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    serios??? deci daca eu am franat la maxim de la 80 km/h si am inceput sa merg haihui pe sosea....nu e acvaplanare?
    Din cate stiu eu acvaplanearea inseamna cand cauciucul nu mai poate sa 'scoata' toata apa dintre 'rizuri' si se ridica deasupra apei.
    Exact lucrul asta l-am patit eu.
    In rest am mers si cu loganul pe ploaie tare cu 140...si no problem,dar nici nu am incercat sa franez sau sa schimb brusc directia.

    uite si o definitie a acvaplanarii : 1. ACVAPLAN'ARE s.f. Stare de plutire a unui automobil ce se deplasează cu viteză mare pe un strat de apă cu grosimea de 1-2 mm, format pe porţiunile plane ale soselelor în timpul ploilor abundente. [< acvaplan + -are].

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Acvaplanarea nu apare la franatul violent, ci la viteze de peste 100 km/h pe carosabil ud (nu umed), gen balti pe sosea.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    dupa 3 ani de folosire....stiu ca nu au aderenta ca unele din upperclass...dar....daca stii sa anticipezi si nu esti chiar incompetent la volan..nai treaba.Dovada milioanele de masini care circula cu ele...

    ps: pe vechea masina tot montana am avut...doar pe apa multa am avut reale probleme cu ele..dar doar la franatul violent. (acvaplanare)

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google