Cauciucuri Kormoran

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu zic sa il pui un pic pe masina..sa vezi ce si cum...crapa? face galme? etc...
    sa stii ca ele au si un 'termen de valabilitate'...de 6 ani parca....data fabricatiei este inscisa pe roata...ceva de genul : sa zicem martie 2005 = 0305 ai scris pe roata...
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • 0305 inseamna a treia saptamana din 2005

      Comment


      • Sunt fenomenale pneurile Kormoran... Evident, puse pe o caruta.
        Cand e ud asfaltul nu ai nici un control cu ele. Iarna, chiar daca e uscat, din cauza temperaturii scazute se intaresc intr-un hal incat daca franezi mai violent masina o sa se comporte mai rau ca o sanie.
        Au in compozitie foarte putin cauciuc natural, tocmai de aceea durata de viata e atat de mare. Mai auzisem pareri cum ca iarna ar fi excelente... prostii !
        Eu le-am dat jos la 50.000 si erau in stare buna. Am pus dunlop sp sport 01 care m-au tinut ~40.000km la acelasi stil de condus. Comportamentul masinii s-a schimbat radical.
        So... Kormoran pe timp ploios, carosabil cu nisip/pietris/praf, iarna = ca si cum ai purta slapi in conditiile descrise. Cu atat mai pueril mi se pare sa schimbi jantele de otel cu unele de aliaj si sa-ti pastrezi Kormoranurile...

        Comment


        • Originally posted by gigiman View Post
          0305 inseamna a treia saptamana din 2005
          ai dreptate.
          Stiam...dar nu stiu de ce am scris ce am scris...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • dupa 3 ani de folosire....stiu ca nu au aderenta ca unele din upperclass...dar....daca stii sa anticipezi si nu esti chiar incompetent la volan..nai treaba.Dovada milioanele de masini care circula cu ele...

            ps: pe vechea masina tot montana am avut...doar pe apa multa am avut reale probleme cu ele..dar doar la franatul violent. (acvaplanare)
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Acvaplanarea nu apare la franatul violent, ci la viteze de peste 100 km/h pe carosabil ud (nu umed), gen balti pe sosea.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • serios??? deci daca eu am franat la maxim de la 80 km/h si am inceput sa merg haihui pe sosea....nu e acvaplanare?
                Din cate stiu eu acvaplanearea inseamna cand cauciucul nu mai poate sa 'scoata' toata apa dintre 'rizuri' si se ridica deasupra apei.
                Exact lucrul asta l-am patit eu.
                In rest am mers si cu loganul pe ploaie tare cu 140...si no problem,dar nici nu am incercat sa franez sau sa schimb brusc directia.

                uite si o definitie a acvaplanarii : 1. ACVAPLAN'ARE s.f. Stare de plutire a unui automobil ce se deplasează cu viteză mare pe un strat de apă cu grosimea de 1-2 mm, format pe porţiunile plane ale soselelor în timpul ploilor abundente. [< acvaplan + -are].
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • @13rrs- este normal sa nu ai aderenta cu ele pe timp de iarna deoarece anvelopele Kormoran care echipeaza Loganul sunt anvelope de vara ...nu au pe ele inscriptia M+S
                  In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                  sigpic

                  Comment


                  • Mumuse, din definitia aia care ai gasit-o tu, eu unu' inteleg exact ce am scris mai sus, nu zice nicaieri de franare.
                    Ia franeaza tu cu niste anvelope ca ale mele (Dunlop Sp Sport 01) in aceleasi conditii. Cu siguranta nu o sa mergi hai hui in nici o conditie atmosferica si cand zis asta ma refer clar la conditii atmosferice ce depasesc 7 grade celsius. Sub aceasta temperatura se impun anvelope de iarna.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • stiu domle...dar tre sa intelegi si tu ca kormoranele nu au un profil ptr eliminarea apei (nu au canalele acelea in forma de V )
                      Tu cu guma ta buna si pe franare elimini apa de sub cauciuc...eu cu kormoranul 'ma sui pe apa'.
                      In fine...ca e sau nu acvaplanare nu are importanta asa de mare....ideea e ca trebuie sa conduci prudent...daca ai o guma proasta...atunci lasi distante mai marti de franare,mergi mai calculat...etc...

                      ps: nu am zis nicaieri ca ce ai spus tu este incorect,eu doar am completat ca si ce am patit eu tot aia e.....ptr ca pe uscat la franari bruste se comporta normal.
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Originally posted by mumus View Post
                        dupa 3 ani de folosire....stiu ca nu au aderenta ca unele din upperclass...dar....daca stii sa anticipezi si nu esti chiar incompetent la volan..nai treaba.Dovada milioanele de masini care circula cu ele...

                        ps: pe vechea masina tot montana am avut...doar pe apa multa am avut reale probleme cu ele..dar doar la franatul violent. (acvaplanare)

                        Eu zic sa le schimbi....asta iarna, la nici 10 km/h am pupat un BMW X3 cat sa-mi indoi putin stema. Ce sa anticipez ca mergeam ca melcul. S-a dus exact ca o sanie la vale. Da-le dracu de plastice ca faci ceva pe ele. Cand o sa ai niste anvelope mai bune o sa vezi diferenta....si crede-ma ca e MARE.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • dark...eu am gume de iarna ptr iarna ....astea le am pe masina doar vara. (le voi schimba cand se vor uza...cu ceva mai bun logic )

                          Sunt ferm convins ca aproape toate gumele sunt mai bune ca astea...dar....de ce nu intelegeti si voi ca si cu astea se paote circula. Veniti sa va arat ca si astea au aderenta
                          Last edited by mumus; 12 October 2009, 09:17.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • A, perfect atunci. Sa nu te zgarcesti la anvelope. Este un accesoriu FOARTE important.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by mumus View Post
                              dark...eu am gume de iarna ptr iarna ....astea le am pe masina doar vara. (le voi schimba cand se vor uza...cu ceva mai bun logic )

                              Sunt ferm convins ca aproape toate gumele sunt mai bune ca astea...dar....de ce nu intelegeti si voi ca si cu astea se paote circula. Veniti sa va arat ca si astea au aderenta
                              Eu inteleg perfect ca se poate circula cu ele. Am facut cu un Logan (cand aveam masina de servici) 100 000 km cu anvelope Kormoran. Dar iarna aveam separat anvelope de iarna, deci sa zicem ca au fost 70 000 km cu kormorane. Si e asa cum ai zis si tu, daca realizezi ce ai sub tine, pastrezi distanta, reduci viteza in curbe si tot ce tine de condus preventiv, nu ai probleme. Fiind masina de firma, nu se puteau schimba pentru ca erau alte chestii la mijloc si sa moara sa faca daca se uzau ele "frun" pic. Dupa ce am dat masina am aflat ca cel care o are acum in grija a mai mers cu ele 30 000 km. Deci din punct de vedere al numarului de km pe care ii poti face cu ele sunt beton.
                              Masina mea a venit tot cu Kormorane, dar le-am dat la taximetristi dupa 1000 km, tocmai pentru ca stiam deja ce le poate pielea, si mi-am luat niste gume in adevaratul sens al cuvantului.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Si eu am kormoran pe masina si cea mai mare dorinta este sa le schimb.Sunt groaznice,nu am incredere deloc in ele,iarna sunt foarte tari....nu vreau sa mai lungesc,sunt PROASTE.Eu vreau michelin,eventual de vara sau all-season.Nu vreau sa dau banii pe 8 cauciucuri.Vreau 4 si bune,mai ales vara,dar sa nu am probleme nici iarna in conditiile in care masina nu face multi km,pentru ca folosesc masina de servici.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google