Cauciuc Putin Ciupit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cauciuc Putin Ciupit

    Am si eu o mica problema: in seara asta am agatat putin o bordura cu roata fata stanga din greseala, neatentie, graba, si cand am ajuns acasa am constatat ca talonul este putin ciupit in lateral - acolo unde scrie Continenal, s-a razuit o bucatica de vreo 3 cm2 cu o grosime de vreo 3 mm.
    Credeti ca e necesara schimbarea cauciucului - sa pun roata de rezerva pe fata si sa-l pastrez pe asta in portbagaj? Roata de rezerva este rulata pana acum maxim 10km, iar celelalte au deja 27.000 km.
    Ce ma sfatuiti sa fac? Maine plec la drum si nu vreau sa am surprize neplacute...
    Multumiri anticipate.
    GL-22-TOF

  • #2
    Muta-l macar pe spate sau schimbal cu rezerva ca e rau sa ai o grija in plus la drum mai ales pe fata ,doar daca iti place tie riscul ,dar cu ceilati ce vina au?

    Comment


    • #3
      Maine dimineata la prima ora pun rezerva. De-asta am si cerut sfaturi, ca vreau sa fiu linistit. Nu vreau sa risc vieti .... Si o sa pun si o poza sa vedeti exact despre ce e vorba.
      Inca ceva: afecteaza vreun fel faptul ca rezerva e noua iar celelalte au peste 25k km?
      GL-22-TOF

      Comment


      • #4
        Nu cred ca are nimic eu am avut o dacie veche cu 80 de mii de km cauciucurile facute praf si am pus rezerva care era cauciuc montana nou nout )
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • #5
          Originally posted by danielliviu View Post
          Maine dimineata la prima ora pun rezerva.
          Cel mai bine.
          Nu cred sa afecteze cu ceva diferenta de km,acu' ce sa faci?Sa tii rezerva in portbagaj?
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #6
            Fa rocada, rezerva la roata si cauciucul bulit la rezerva!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              E bine sa mai rulezi si rezerva ;)

              Comment


              • #8
                S-a rezolvat, merg cu rezerva. Si-asa cauciucul ala de pe fata avusese o pana anul trecut (reparata pe interior, oricum). Multumesc de sfaturi.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  Mai cumpara un cauciuc nou, de acelasi tip cu rezerva... Vei avea astfel 2 cauciucuri noi, pe fata.


                  Colegilor de forum, niciodata sa nu mai recomandati cuiva sa meraga cu cauciucuri diferite pe aceeasi punte... Rid naibii si curcile de noi...


                  Deci, se recomanda ca anvelopele de pe o punte sa fie la fel ca si rulaj si model. In cazul colegului nostru, se impune montarea unei anvelope noi de acelasi tip cu rezerva, iar anvelopa buna de pe fata sa fie folosita ca rezerva. Cauciucul ciupit se pastreaza pentru orice eventualitate, insa i se poate face reparatie cu petic, pentru intarirea zonei ciupite pe flanc.


                  Drumuri bune tuturor
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Aceiasi chestie am patit-o si eu , l-am ferit pe unul cu un papuc si am ras o bucatica de cauciuc dar de pe spate dreapta ,dar cred ca-i minora problema , nu a suferit decat geanta umpic in rest oricum merg incet si pe dreapta, cand sunt cu soata ,cand sunt singur , ma bag daca am vizibilitate daca nu stau in banca mea la 120km/h,glumeam si eu , oricum grija mare cu caldurile astea ..........
                    http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                    Comment


                    • #11
                      Am comis-o si eu cu agloomeratia asta am incercat sa-mi parchez autobuzul pe o bordura dar bordura era putin in afara si am muscat cu janta(de tabla)din coltu ei...
                      am ras cam 1-1,5cm(patrati)din buza jentii , ce ziceti? Sa-mi fac probleme sau nu are nimic?
                      e janta pe dreapta-fata

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Nu merita, pentru siguranta cel mai bine ar fii sa il schimbi !!!!!!!!!!!



                        Comment


                        • #13
                          Eu am 22000 km (in 11 luni) , de ceva timp am pus roata de rez pe dr spate - scapa aer,
                          am umflat-o la 2,5 nu mai scapa dar o las de rezerva (asta ca idee) - deci merg in continuare cu roata noua, ceea ce iti recomand calduros si-n cazul tau.

                          N-ai spus ce cauciuce ai, la mine (Michelin) dupa 22000 km mare dif intre rezerva si astea-lalte nu este

                          Comment


                          • #14
                            Problema ar fi daca cauciucul folosit este mai uzat considerabil decat rezerva!In rest NU se recomanda folosirea 2 doua anvelope diferite pe acceasi punte (marca diferita, dimensiune diferita, pata diferita)
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              Pai da' omu n-a spus ca ar fi alta marca de cauciuc...Si vorbim de Cntinental, deci aproape daca nu la fel de bune ca Michelin.
                              Sincer, nu vad nici o problema - atata timp cat masina e ok.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google