buna, as avea cateva intrebari legate de niste jante de aluminiu exip primite din germania, sunt de 15" 4x100 dar gaura interiara este de 59mm, intrebarile sunt urmatoarele:
1. cat de sigur e sa merg la un strungar cu ele sa-mi mareasca gaura din mijlocul jantelor la 60mm, ca ele sa se potriveasca pe sandero, cand am dat jos cauciucurile omu de la vulcanizare mi-a spus ca fara flansa nu merge.
2. buzele jantelor au fost putin zgariate, asa ca m-am informat pe net cum pot scapa de ele, am dat cu smirglu de la 60 pana la 1000 pana am scapat de zgarieturi, si am dat si cu 1200 cu apa sa luceasca, toate bune, am scapat de zgarieturi arata ca noi, cu o mica exceptie: in unele locuri unde a trebuit sa dau mai mult cu smirglu sa scot zgarieturile, a ramas culoarea jantei mai inchisa, am citit undeva cum ca acela ar fi aluminiul propriu zis si restu ar fi lacul cu care este data janta. daca dau cu lac peste acele pete, o sa fie culoarea uniforma sau trebuie sa dau jos tot lacul anterior sa ajung la aluminiu peste tot (ceea ce ar insemna ore multe de munca avand in vedere ca setul are 5 jante, si la toate am ramas cu cate o pata de genu.
ce-mi recomandati? imi cer scuze daca s-a mai intrebat ceva de genu, m-am uitat peste topicuri dar n-am gasit nimic concret.
multumesc anticipt si astept raspunsuri.
si inca un lucru: 2 din jante au pe interior niste bucati de metal pe care scrie 5g 10g 5g , alea banuiesc ca sunt pt echilibrare, dar sunt pt echilibarea jantei fara cauciuc? adica daca le dau jos cand imi pun cauciucurile le v-a echilibra din nou oricum. sau alea trbuie sa stea acolo sa nu ma ating de ele? iar daca e ok sa le dau jos, cum le pot da jos fara sa deteriorez sau zgarii janta
1. cat de sigur e sa merg la un strungar cu ele sa-mi mareasca gaura din mijlocul jantelor la 60mm, ca ele sa se potriveasca pe sandero, cand am dat jos cauciucurile omu de la vulcanizare mi-a spus ca fara flansa nu merge.
2. buzele jantelor au fost putin zgariate, asa ca m-am informat pe net cum pot scapa de ele, am dat cu smirglu de la 60 pana la 1000 pana am scapat de zgarieturi, si am dat si cu 1200 cu apa sa luceasca, toate bune, am scapat de zgarieturi arata ca noi, cu o mica exceptie: in unele locuri unde a trebuit sa dau mai mult cu smirglu sa scot zgarieturile, a ramas culoarea jantei mai inchisa, am citit undeva cum ca acela ar fi aluminiul propriu zis si restu ar fi lacul cu care este data janta. daca dau cu lac peste acele pete, o sa fie culoarea uniforma sau trebuie sa dau jos tot lacul anterior sa ajung la aluminiu peste tot (ceea ce ar insemna ore multe de munca avand in vedere ca setul are 5 jante, si la toate am ramas cu cate o pata de genu.
ce-mi recomandati? imi cer scuze daca s-a mai intrebat ceva de genu, m-am uitat peste topicuri dar n-am gasit nimic concret.
multumesc anticipt si astept raspunsuri.
si inca un lucru: 2 din jante au pe interior niste bucati de metal pe care scrie 5g 10g 5g , alea banuiesc ca sunt pt echilibrare, dar sunt pt echilibarea jantei fara cauciuc? adica daca le dau jos cand imi pun cauciucurile le v-a echilibra din nou oricum. sau alea trbuie sa stea acolo sa nu ma ating de ele? iar daca e ok sa le dau jos, cum le pot da jos fara sa deteriorez sau zgarii janta
Comment