Ma scuzati ca intervin dar....e posibil a fi scapat din vedere cel mai important aspect care defineste o anvelopa premium: sa fie peste 500 Ron. Restu sunt detalii.
Explozie Continental EcoContact 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Cu alte cuvinte, un Michelin Energy Saver de 400 lei nu e premium ...e o saracie de anvelopa. Sau Continental ContiPremiumContact5 care e sub 500 lei, nici ala nu e anvelopa premium.
Cate anvelope pe 185/65/15 stii cu pretul peste 500?
Pana la urma, anvelopa nu a cedat ca e sau nu premium, Kormoran sau Barum rezista mult si bine si nu prezinta pericol de explozie, chiar de sunt niste petarde.
Anvelopa aia a fost probabil atinsa pe flancul interior si a cedat, mare noroc, la viteza mica.Last edited by 77sky; 26 August 2014, 09:46.
Comment
-
Originally posted by mumus View PostS-a desumflat sau a facut bum, poc ?
Ca de la o groapa la 5 km/h nu va face poc, ci doar fas, daca a explodat inseamna ca e de vina anvelopa, daca s-a desumflat e factor extern.
Originally posted by vdmihai View PostTrebuia sa faci o poza, sau poate ai posibilitatea sa o faci
Originally posted by me_catalin View PostIn situatia de mai sus sunt 2 posibilitati:
-1 defect de fabricatie, care e cel mai putin probabil.
-2 factor extern.
Va intreb, asa cum ma intreb si pe mine care am acest tip de cauciuc, cum vom mai circula pe autostrada cu 130 la ora? Cand stim ce ar putea sa se intample?Last edited by balooo; 26 August 2014, 09:11.sigpic
Comment
-
Originally posted by CeDeBe-L View PostMa scuzati ca intervin dar....e posibil a fi scapat din vedere cel mai important aspect care defineste o anvelopa premium: sa fie peste 500 Ron. Restu sunt detalii.
Gaseste-mi, te rog, o anvelopa - premium sau nu - de dimensiunea 185/65/15 88T care sa coste peste 500lei si apoi discutam.Last edited by vitriol; 26 August 2014, 11:45.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by CeDeBe-L View PostMa scuzati ca intervin dar....e posibil a fi scapat din vedere cel mai important aspect care defineste o anvelopa premium: sa fie peste 500 Ron. Restu sunt detalii.
Asa zic unii, ca pretul, mare bineinteles, da valoarea unui produs.
Nu credeam ca e nevoie si de explicatii. Dar deja aici devin offtopic.
Mai aproape de subiect: am auzit la mai multe persoane (la un prieten chiar am vazut des masina si stiu bine) de probleme cu cauciucurile Michelin Energy (alea puse pe prestige-uri): adica faceau galme destul de usor.
Prietenul la care facea referire a schimbat acele Michelin la 60 mii km dar pana atunci a schimbat deja 2 pentru ca facusera galme pe lateral, plus ca nu avea nici un cauciuc fara petec. Se deformau si se gaureau foarte usor.
Faceam comparatie cu Barum-urile mele:
Ale lui erau mult mai silentioase, mai aderente si chiar am simtit ca ajutau la consum.
La mine sunt exact invers, in schimb sunt mai rezistente la drumurile noastre minunate.
Prima diferenta constatata de noi, ca nepriceputi, era exrem de evidenta: flancurile! La Barum sunt ca scandura iar la Michelin...servetel. Exagerez un pic dar cred ca ati prins ideea.
Acum...a pus EcoContact 5. Tot cu flancuri moi.
Comment
-
Din pacate nu a luat cauciucul de acolo de unde l-a schimbat.
Am cerut cateva detalii si mi-a spus ca ruptura a fost radial de la muchia cauciucului spre calea de rulare. (deci sub janta, unde nu avea cum sa ajunga un factor extern).sigpic
Comment
-
la 10mii de km la activ, io unu' nu cred ca anvelpoa aia a avut vreun defect de fabricatie.
doar de exploatare. a fost afectata pe drum de ceva peste care a trecut soferul, posibil chiar pe autostrada unde nu apuci sa vezi bine toate mizeriile periculoase (ptr. gume) de pe drum. si sunt destule. posibil o bucata de tabla sau cine stie, a facut "leziunea perversa" care din fericire a cedat ceva mai tarziu, la 5 la ora in parcare.
Comment
Comment