Scuze de offtopic: La Porsche de exemplu, ecartamentul spate e mai mare decat cel pe fata...in special la masinile cu motorul plasat spate sau central din motive lesne de inteles...dar am vrut eu sa fiu oaia neagra a thread-ului
Anvelope Mai Late Pe Spate Decat Pe Fata
Collapse
X
-
La majoritatea masinilor cu tractiune fata ecartamentul fata e mai mare decat cel pe spate. Iar la masinile cu tractiune spate regula este, mai mare pe spate decat pe fata.
Ideea principala este ca la Logan, ecartamentul spate este mai mic decat ecartamentul fata.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
E. Ca a vezi, masinile voastre nu vor putea arata ca Vette-ul lui Darksid3... Soarta...
Comment
-
@oakla : Imi permit, sper sa nu te superi, sa-ti aduc aminte un pic de fizica. Presiunea = Forta / Suprafata . In cazul masinii forta cu care se apasa este greutatea masinii, suprafata este calea de rulare a cauciucului, iar presiunea este, implicit catul dintre cele doua. Astfel, cu cat suprafata, cauciucul este mai subtire, cu atat presiunea e mai mare si aderenta mai buna. Asadar, cauta, macar pentru cauciucurile de iarna, sa pastrezi dimensiunile standard. Sper sa-ti fi fost de ajutor. Cu respect, Adi . (spre exemplificare, cauta pe youtube curse auto pe zapada sau gheata sa vezi ce cauciucuri subtiri folosesc pilotii de acolo)
Comment
-
Le-ai zis-o adi_p.
adi are foarte mare dreptate aici. Iarna, pe zapada este bine sa ai cauciucuri cat mai inguste si dintr-un cauciuc cat mai moale, sau care sa nu-si piarda foarte mult din elasticitate le temperaturi scazute.
Comment
Comment