If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca esti multumit de Barum Brillantis, ar trebui ca la urmatorul schimb sa incerci ceva mai bun, nu neaparat premium si vei fi mai multumit.
Barum am avut si eu din fabrica si au doar calitatea ca rezista la uzura.
da, ai dreptate "mr.K" sunt goodyear........tot timpu le incurc.
cat despre barum...........trag pe ele pana se gata apoi incerc ceva mai bun, trebuia sa fie continental sau pireli avand in vedere ca am luat prestige, dar asta e.
drum bun .........
am schimbat si eu anvelopele intre ele. cele de vara au fost montate pe janta si le-am depozitat corespunzator, adica orizontal. dar le-am inversat. cele care au fost pe fata le-am pus pe spate si invers. acum cand masina ruleaza si virez usor stanga sau dreapta, volanul se misca usor stanga-dreapta. presiunea inca nu am facut-o. are cineva idee care este cauza?
cred,ca de la bielete si capete de bara ai jocul acela in volan,
EugenJan: si eu am avut barum pe masina. jalnice, la stilul meu de mers nu m-au incantat, la franari violente intra abs-ul repede, la plecari scartiau si stateau pe loc.
mister K: la mine nu prea au rezistat la uzura tocindu-se destul de mult+crapaturi in 2 ani pe masina si 15.000 km
"geo_ultras" si pentru un stil de condus (sportiv, agresiv) ce anume ai ales bun ??
banuiesc ca ti-am nimerit stilul ca asa conduc si eu........doar ca sunt la primul set de gume si masina proprie din cauza asta nu pot sa spun altceva. ms
EugenJan: pe jantele de aliaj care le-am vandut am avut Marangoni Verso. am fost multumit de ele. urmatoarele o sa fie: toyo, hankook, yokohama, falken, kumho, unele din astea sau michelin pilot exalto 2
nu cred ca se justifica pretul de 400 ron/anvelopa daca nu o folosesti la maxim. ceea ce cu loganul.... sa fim seriosi. mi-ar fi frica pe strada sa ajung sa am nevoie de exalto.
Calitatea anvelopei n-are legatura cu pretul mic sau mare al masinii ci cu distanta de franare si siguranta in mers. Fiecare alege cat de mult vrea, din ce am zis.
Daca ai un Matiz ce face maxim 1000 de euro, mergi cu el fara anvelope?
astazi am trecut pe anvelope de vara, am cumparat 4 goodyear GT3 cu 1000 lei(montaj si echilibrat inclus). aveam de ales intre astea, firestone multihawk, bf goodrich g-grip(trebuia sa ma incadrez in suma asta) iar frate-mio m-a sfatuit sa iau GT3. pana acum am facut 100 de km cu astea, se prezinta ok, pierde destul de greu aderenta pe asfalt la o plecare puternica de la semafor. inainte am avut Michelin e3a(din fabrica) dupa 80000 km mai aveau cam 2-3mm pana la semn insa erau crapate si pe flancuri si aveau o multime de taieturi pe calea de rulare(liniile de tramvai...), asa ca am renuntat la ele. apropos, este o diferenta mare intre anvelopele livrate catre fabrica pentru echipare si cele livrate catre magazine, cel putin asa am inteles.
Nu trebuia sa iti iei GT3, sunt slabute. Erau mai ok G-Grip. Apropos, 80 000 cu E3A si mai aveau 2-3 mm pana la semn ? Poate pe spate desi e greu de crezut, pe fata nici atat.
PS - anvelopele de fabrica au standarde de calitate mai ridicate fata de acelasi model de anvelopa vandut in magazin. Daca in magazin e ok sa fie cu X% abatere/bataie axiala/etc, in fabrica limita admisa e mai mica, 1/2 * X sa zicem.
le-am luat la recomandarea unor persoane care se ocupa cu vanzarea de anvelope din '96-'97 (unchiul si fratele meu) si tind sa ii cred. nu am regretat cand am achizitionat Dayton de la ei din magazin. deasemenea cand am luat UG7 tot de la ei. Kleberul l-am luat din Dedeman( bugetul meu limitat si lipsa lor de stoc, altfel luam tot UG7).
eu din ce am vazut pana acum, anvelopele montate la uzina sunt cele care au iesit mai slabe la producatorul de anvelope.
mai ales la nivelul asta de pret al masinii si al anvelopei.
am observat asta la mai multe marci de masini si anvelope.
un amic cu C4 a avut michelin din uzina si la 3 ani 40.000 km erau tocite ca dracu si crapate pe laterale de se vedea ata. masina folosita doar in afara orasului si la viteze moderate. foarte foarte rar peste 130. motor de 1.6 hdi
opel astra penultimul model, motor de 1.9, bridgestone de fabrica, la un an erau tocite cu dinti de ferastrau si fata si spate. bateau ca naiba si nimeni nustia de ce. toti ziceau ca e din jante, ca e din suspensie, echilibrate de vreo cateva ori si tot asa. nicia opel, nici la marii montatori de anvelope nu ii dadea nimeni de cap.
pana la urma un gigel de la o vulcanizare de cartier a vazut ca aveau bataie pe lateral.
si da, pana la urma tine de optiuni personale din cele mai diverse ce anvelope pui pe masina
dar eu ziceam ca daca ajungi sa ai nevoie de anvelope performance in utilizarea de zi cu zi - pilot exalto - atunci sunt doua variante
fie doar ai impresia ca esti sofer si te bagi sigur in situatii de cacao
fie chiar esti si reusesti sa mergi atat de strong shit incat ai nevoie de ele ca sa fugi de militie.
oricum in bucuresti chiar daca ajungi la 60 ori apare o groapa ori un semafor.
nu are legatura cu masina dar la logan sunt atatea minusuri la capitolul sportivitate ca nu vad rostul sa incerci sa crezi altceva. vb de stock acum, poate unii au modificari care ii ajuta. loganul e mai adaptat pentru off road decat pentru circuit.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment