pentru a avea aderenta pe spate. Daca ai tractiune fata nu prea ai multe sanse sa redresezi o masina care derapeaza de spate. De aceea se pune pe spate anvelopa mai de calitate.
Ce Anvelope Folositi?
Collapse
X
-
O anvelopa cu profil mic acvaplaneaza mult mai usor, daca iti acvaplaneaza spatele e mult mai rau decat daca iti acvaplaneaza fata. Pe puntea fata ai directia, mai poti sa faci ceva in situatii limita in schimb daca ti-a fugit spatele, mai greu. De asemenea, daca nu ai ABS si se blocheaza rotile fata masina se duce drept, daca se blocheaza rotile spate, Dumnezeu cu mila (numai drept nu mergi). Alt motiv ar fi faptul ca () cauciucuri proaste pe puntea fata duc la subvirare care se rezolva usor, lasi gazul in pace si gata, cauciucurile proaste pe spate pot duce la lucruri foarte neplacute (nu suntem Sebastian Leob si de asemenea nu suntem in jocuri sa facem drifturi & co) iar repartitia maselor la masinile FWD (in special cele low cost) te "ajuta" si mai mult (spatele oricum e mult mai usor).
Astea sunt motive suficiente cat sa pui cauciucurile bune tot timpul pe spate, toti producatorii de anvelope o spun.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by Shakar View PostAnvelopele mai bune se pun pe spate nu pe fata, nu mai fiti asa siguri cand faceti unele afirmatii pe care nu le stapaniti / puteti explica.
LE - inclusiv producatorii de anvelope recomanda montarea celor mai bune pe puntea spate (vorbesc de masini cu tractiune fata aici) deci nu incape loc de discutii.
Nu stiu unde ma gandeam cand am scris ca anvelopele mai bune se pun pe fata, dar trebuia sa scriu spate.
La a mea asa am facut. Profilul mai adanc e pe spate.
Comment
-
Parerile pot fi subiective, eu iti spun ca la ce ai intrebat tu nu trebuie sa-ti faci probleme datorita profilului si brandului OK, daca dai un search pe net gasesti pareri bune.
Singura problema ar fi zgomotul, dar nu e ceva care sa fie deranjant, asta cred ca depinde de urechea fiecaruia.
Comment
-
E o promotie la Dacia, privind inlocuirea si cazarea cauciucurilor de vara.Costa 15 lei/pneu inlocuirea si cazarea timp de 6 luni + ca primesti o verificare sumara a lichidelor, amortizoare, esapament, stare baterie etc.Azi sunt programat sa imi pun gumele de iarna.
Comment
Comment