If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
s-ar putea sa aiba sens de rotatie si sa nu-l vedem sau sa nu fie marcat daca le pui una "hais" si una "cea", pe ploaie o sa vezi diferenta, ca masina va avea tendinta sa fuga pe partea anvelopei pusa bine si sa acvaplaneze pe partea cu guma intoarsa, doar ca sa fie profilele simetrice pe masina. anvelopa din poza merge cel mai bine pe partea dreapta a masinii, altfel pe ploaie o sa colecteze apa prin canalele oblice si-o s-o preseze in centrul rotii. pusa pe dreapta, va arunca apa de sub calea de rulare in lateralul anvelopei. nu vad sageata care sa dea sensul de rotatie pe lateralul anvelopei, deci teoretic merge pusa cum vrei pe masina, practic as tine cont de asimetria profilului...
Am fost azi in 3 locuri unde se vindeau anvelope si am intrebat cum sta treaba cu ele... Toti au spus acelasi lucru... anvelopele acestea nu au sens de rotatie ci trebuie tinut cont doar de faptul ca au interior si exterior... deci in concluzie profilele o sa fie dispuse in sensuri opuse... cica asa sunt proiectate si nu exista nici un fel de problema... drept urmare azi am mai achizitionat inca 2 anvelope michelin pilot primacy 195/65/15. Acum sper doar sa nu am probleme la vara cu montajul lor pe masina din cauza dimensiunilor! In legatura cu tabelul de mai sus nu inteleg de ce Wanli Winter – Challenger S1086 se situeaza pe ultimul loc avand in vedere ca a obtinut rezultatele cele mai bune la 4 din 6 teste iar pentru gheata si erodare are aceleasi calificative cu anvelopa situata pe primul loc... dupa ce criteriu s-au facut clasamentele?
Din pacate s-au scurs cele 10 minute in care pot edita postul, asa ca rog un administrator sa uneasca posturile mele... Sa inteleg ca aici calificativele cu cat sunt mai mici cu atat sunt mai bune? Eu intelesesem pe dos...
Last edited by sinx; 18 January 2009, 00:31.
Reason: Automerged Doublepost
Eu vreau sa dau jos Kormoranele mele cu care am 35.ooo km si as vrea sa iau ceva mai bun.
Ce sa aleg intre Dunlop sport 01 205/60/15
Goodyear excelence
-II-II-II- hydragrip ?
Last edited by Seba; 23 January 2009, 13:21.
Reason: Automerged Doublepost
Momentan folosesc Michelin Energy dar in viitorul apropiat vreau sa trec pe Toyo Proxes R888 si nu stiu ce dimensiune sa aleg:205/40/17 sau 225/45/17?Credeti ca cele din urma sunt prea mari?Vreau sa le montez pe Ultralegera de la OZ.Acestea sunt anvelopele:
205 e oarecum latimea optima pt logan, dar daca insisti, cred ca poti pune si 225...
oricum, excelente gume, mai ales pentru circuit. daca nu ma crezi, intreaba-l si pe mareom, sa vezi ce-ti zice
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
@vali: stiam ca se potrivesc pe jantele stock de logan cauciucuri 190/60/15 si 195/55/15, nu 195/50/15. sa fi atent ca cele de 50 nu stiu daca se potrivesc
kormoran.dar nu ma inteleg deloc cu ele!abia astept sa fac rost de bani sa schimb jantele si caucicurile o data cu ele!le fac de iarna pe astea ca sunt bunicele!
"CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment