Salut! A incercat cineva sau a vazut,ori are cunostinte despre cum ar da jante de renault,ca sunt 4x100 ,pe 16'',pe logan?
Jante Renault Pe Logan
Collapse
X
-
de pe megane 1 am vazut la unu in timisoara. cele de aliaj!!! arata destul de bine dar nu mi-as pune
-
vezi ca pe renault megane sunt si pe 17 jante
daca te intereseaza, am eu un prieten care si-a cumparat pe 17 pe megane,poate vrea sa le vanda alea pe 16 .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Am si eu un prieten in bloc si-a pus pe MCV.Sunt putin mai late.Da bine .Daca nu ma insel astea sunt.Attached Filessigpic
Comment
-
am avut eu jante de magane 2 hatchback pe logan vreo 3 luni pana era sa-mi ai talonul.
daca pastrati cauciucurile de megane o sa va atinga pe fata al viraje.
parca aveam 205 cu 55 cu 16< nu mai sunt sigur> dar in mod cert la viraje luate in scurt atingea pe undeva pe la lonjeron.
cred ca sunt necesare cauciucuri cu 50 sau 45.
cat despre look, fiint mai late arata mai bine masina, cel putin din spate. parca e mai asezata pe sosea, mai "musculoasa".
Comment
-
Se potrivesc, dar daca au tot 6J, altfel o sa atinga in vriaje, depinde de cauciucuri.
Comment
-
Originally posted by bobodinvs View PostSunt din tabla sau aliaj?
pune o poza cu modelul,daca se poate.Ms
gumele sunt noi,are factura la ele ,nici nu a rulat cu ele ca a pus jante pe 17"
dimensiunile sunt 205/55 R16
0731120904
Originally posted by Pacco View PostAm si eu un prieten in bloc si-a pus pe MCV.Sunt putin mai late.Da bine .Daca nu ma insel astea sunt.Last edited by Cristi_Xp; 14 October 2009, 11:36.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Ma gandesc ca, daca ar avea ET mai mic si erau putin mai inafara,n-ar fi atins, ca sunt destui cu aftermarket cu gume mai mari la care nu atinge,insa maj. rotilor aftermarket au ET 40 sau mai mic si sunt mai inafara.Iau in calcul postul lu' DlK ,pt ca vb din propria experienta.cred ca pe 16 ar fi mai indicate ceva cu ET maxim 40 si 205/50 16.Cred ca sunt compromisul cel mai bun,pt Romania,conditii de drum si aspect.Mie personal,cel mai mult imi plar rotile pe 18,schimba radical look-ul masinii.Exemplific mai jos,cu 3 poze ale masinilor mele,la care am avut roti stock,apoi pe 16 apoi pe 18.Sunt curios ce parere aveti.
Comment
-
Originally posted by bobodinvs View PostMa gandesc ca, daca ar avea ET mai mic si erau putin mai inafara,n-ar fi atins, ca sunt destui cu aftermarket cu gume mai mari la care nu atinge,insa maj. rotilor aftermarket au ET 40 sau mai mic si sunt mai inafara.Iau in calcul postul lu' DlK ,pt ca vb din propria experienta.cred ca pe 16 ar fi mai indicate ceva cu ET maxim 40 si 205/50 16.Cred ca sunt compromisul cel mai bun,pt Romania,conditii de drum si aspect.Mie personal,cel mai mult imi plar rotile pe 18,schimba radical look-ul masinii.Exemplific mai jos,cu 3 poze ale masinilor mele,la care am avut roti stock,apoi pe 16 apoi pe 18.Sunt curios ce parere aveti.
Eu alea dinainte ce le am avut aveau 7.5J ,si cu 195/55/16 nu prindeam,si nici cu 205/55/16,in conditia in care sunt pe suspensii sport.Prindeam la hopuri,niciodata la viraje cu unele de iarna resapate...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
salutare,
Am citit posturile anterioare, unele partinitoare, insa pot sa va spun din proprie experienta: pe suspensie stock am avut 215/45/17,205/55/16, si nu am avut nici o problema nici la viraje, nici incarcata, nici cu remorca. acum am 205/50/16 pe 7j16 et 35. La primele 2 randuri de jenti si anvelope era ceva mai greu la viraje (parcari) precum si la drumuri cu denivelari. Cu toate ca acum este garda usor mai mica diferenta este uriasa, posibil si datorita anvelopelor (kumho ku31). Despre talon? Mi l-au luat odata acum 2 luni, am mers la rar cu rotile de iarna pe ea si cele de vara in masina, si dupa ce l-am luat inapoi le-am montat pe cele de vara in fata lor si le-am zis ca pot sa-mi ia certificatul de cate ori vor ei pentru ca eu tot cu alea voi merge si sunt multi care n-au salariul lunar cat am dat eu pe anvelope si ar trebui sa-i caute p-aia care merg cu sarmele iesite din ele (chiar si pe taxi). Si apoi stateau sa se uite la modificari la masina, cum ii sta cu jentile alea etc. Si n-am mai avut probleme desi am mai fost oprit de 2 ori de atunci si au intrebat de anvelope, dar de unde le-am luat, cati bani etc.
Ca sa revin la topic, orice producator isi creeaza jentile cu et 50. Sigur nu ating la logan jentile de megane (am avut si eu Tuxedo) insa sunt mai neconfortabile la viraje chiar cu 205/50/16. eu zic ca un et de 35 sau 38, poate chiar si 42, este ideal pentru jenti pe 16 cu 7j (uitati-va la toti producatorii de jenti sa vedeti ca pentru Logan recomanda acele valori). In rest, fiecare dupa buzunar si dupa gust. Isi merita fiecare leut niste anvelope bune 205/50/16. Siguranta voastra si a celor din masina inainte de toate. Numai bine.
Comment
-
Mi-am montat pe masina jante de Megane 2, modelul Curacao, ca in pozele de mai sus, cu 205/55 R16 si nu atingea nimic(+arcuri Eibach), am mers si cu 5 oameni in masina, cred ca au ET48, aproape de 50-ul jantelor standard de pe logan.
Arata ok masina si nu sunt probleme de compatibilitate, butucul e acelasi diametru si am folosit aceleasi prezoane.Attached FilesDacia Logan Laureate 2004, 1.6MPI
Toyota Yaris Sol 2008, 1.4DDTI
Dacia Duster Laureate 2015, 1.5DCI, 4x4 + Honda CBR 600 F4i Sport 2002
Comment
Comment