cine-mi recomanda si mie niste jenti pe 15`(nu vreau sa schimb si cauciucurile) care sa dea bine pe un MCV gri platine... pls...
Jante doar de fitze??
Collapse
X
-
evo corse monte carlo, da un telefon la racing nick, are el pe MCV-ul de la firma... sunt jante de raliu, au alt fel de constructie (poti vedea pe site-ul lor) iar pe 15" cred ca te va tine o viata daca ai grija un pic de ele.
Deja am 20 000 km cu ale mele, care-s pe 17" si nu au nimic... le verific periodic sa fie bine echilibrate si sa fie drepte, insa dau banii degeaba pe verificari, ca ele rezista eroic.
Avantajele unei roti din aliaj sunt putine, dar consistente: grad de deformare scazut (o jante de aliaj se sparge daca dai tare cu ea, insa una de tabla se indoaie si iti strica articulatiile, fara sa stii de ce...), aspect placut, prindere mai buna a anvelopei (daca este o janta de calitate), ventilare mai buna a discurilor.
Daca stati sa va ginditi, o roata de tabla rezista mai putin de 5 ani, in regim urban... In cei 5 ani, vei trece de n ori pe la vulcanizare sa o roluiesti, asa ca o durata medie de 5 ani pt o janta de aliaj este suficient. Asta nu inseamna ca daca ai grija de jantele de aliaj, acestea vor ceda fix dupa 5 ani...
Comment
-
nici nu trebuie jante mai mari pe un MCV. Ai ocazia sa iei niste jante pe 15" care sunt mult mai usoare decit alea de tabla si mult mai rezistente... Ti-am dat exemplu pe ale mele ca sunt mai mari si rezista bine. Alea de 15" sunt si mai tari.
Roaga-l pe nicu sa-ti trimita niste poze cu MCV-ul lui cu jante de raliu. Arata benga
Si daca vrei parerea mea, OZ-urile de duzina, respectiv Oz-urile albe, clasicele superturismo, sunt niste minciuni, pe alea nu te vei baza niciodata la o cursa, fiindca sunt facute pt un client de rind, nu pt pilotii de curse. Deci nu vor fi prea rezistente. Ceea ce conteaza cu adevarat la OZ sunt jantele de competitie de la ei, dar alea sunt muuuuult prea scumpe
Comment
-
dsign astea ca alea tale pot fi vopsite??? parca le-as face negre
mi-ar fi placut niste jante de acelea pline adica sa se vada cat mai putin din disc/tambur dar se pare ca nu gasesc nimic pe 15 si nici nu stiu cat de rezistente sunt...
sigpic
Comment
-
Acu am si eu intrebari: alea ce vorbiti voi, 15" 16" 17" reprezinta diametrul, dar cu latimea, cum ramane? Eu vreau sa pun anvelope 205/55/15, diametrul vreau sa ramana la fel, pt ca daca ill modific va trage si mai greu masina. Intrebarea e: pentru latime de 205mm ce latime trebuie sa aiba janta in inch?
Am citit pe un site ca pe janta de latime 7" poti pune anvelopa de 170mm, si nu prea cred, ca am facut si eu calculele si ar iesi anvelopa de 178mm, care din cate stiu nu exista. Ma poate lamuri cineva?Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Mah, eu nu prea cred, mi se pare mai normal ca o anvelopa sa poata sta putin mai presata, dar sa fie forte care sa o indeparteze si sa o dezlipeasca de janta, asa nu cred ca merge
Am luat la rand toate linkurile de pe aici cu firme care au jante, si pana la urma cred ca niste jante de tabla 7jx15 sunt in regula pt anvelope de 205... acu nu stiu foarte sigur ce sa zic, mai astept cate o parere.
Pana la urma imi scot loganashu la un ceai fierbinte sa ne mai gandim seara buna tuturor.Last edited by golanu; 5 November 2007, 22:16.Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
sigpic
Comment
Comment