Jante doar de fitze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce parere aveti de firma dezent??? mi-sa pus boala pe modelul dejeznt J , da stiu dsign ma sfatuit altceva , jenti de motosport dar e 200 de euro bucata(altii isi iau un se intreg) e vreau ceva pe la 120de euro bucata cam asa... deci este dezent o marca proasta sau nu? are cineva dezent j? cum se comporta la gropi stiti ceva?

    sigpic

    Comment


    • Originally posted by detail View Post
      Daca respecti dimensiunea din talon nu sunt nici mai late si nici mai sigure. Intr-adevar aspectul... e mai bun.
      Dar daca vrei sa modifici tinuta de drum a masinii in viraje, cat si ca demaraj si franare, va trebui sa modificati dimensiunea lor. Apar probleme legale. Insa daca sunteti pregatiti sa le surmontati merita.
      In cazul asta nu stiu ce rost mai are discutia, nu am vazut inca pe cineva cu jante de tabla de 17 pe o masina de clasa mica. Nici macar iarna.
      Deci ati optat pentru jante de aliaj. In cazul asta ascultati de unii ca dsign sau andrei care va recomanda sa nu faceti rabat la calitate in detrimentul designului, avem o tara in care poti lesne sparge sau macar indoi o janta. Daca se intampla la viteza mare este... nasol... Doamne fereste! Optati mai degraba pentru o janta mai ieftina de la o firma mare, decat pentru o copie "racing" facuta de cine stie cine, fara o certificare TUV, etc.
      In cazul asta cadeti in categoria "fitze" periculoase.

      Drum bun!

      Fata de gentile de tabla cele de aluminiu sunt cu 5 cm mai late si de aici vine o stabilitate mai buna ,5 cm pe roata inseamna 20 cm pe toata masina.
      sigpic #

      Comment


      • Originally posted by adimrv View Post
        Fata de gentile de tabla cele de aluminiu sunt cu 5 cm mai late si de aici vine o stabilitate mai buna ,5 cm pe roata inseamna 20 cm pe toata masina.
        Macar ai citit... 5cm din thread-ul asta inainte sa postezi?
        Gentile le poarta "cucoanele", aici vorbeam despre altceva...

        Comment


        • De unde o janta mai lata cu 5 cm da un total de 20 cm ? Mamaaaaaaaa, da' stiu ca unii au o cultura ...


          @sonykel, ATS pe 15", modelul Superlight, costa fix 120e bucata

          Speedline Corse pe 15" costa 160e bucata - sunt de macadam sau de circuit, diferenta fiind ca alea de circuit sunt mai late, insa la fel de dure.

          Rupi masina in bucati si jantele stau intregi, fara indoituri sau fisuri. Asa ca eu recomand colegului de mai sus, care gasise Rial la 200e de noi, sa puna banii deoparte pentru niste anvelope de calitate... O janta la 50e n-are cum sa stea pe masina mai mult de 2 luni sau 3-4000 km fara vizita la aparatul de indreptat




          ATENTIE : Nu se recomanda indreptarea jantelor din aliaj. Stiu ca sunt foarte multi cei care fac treaba asta, insa ei nu stiu ca la un impact din care a rezultat indoirea jantei, aceasta se fisureaza. La indreptare, microfisurile se inmultesc, se accentueaza si astfel, la cea mai mica denivelare, se va indoi din nou. Sa nu mai zic de siguranta oferita de o astfel de janta la viteze mari.

          NU UITATI : Janta si anvelopa sunt contactul direct intre mormanul de fiare (masina) si solul. Cand va jucati cu jante de bazar lovite de toate bordurile si indreptate la colt de strada, ganditi-va la viata voastra si a celor din jur.
          Last edited by dsign; 24 July 2009, 09:38.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • eu vreau pe 16

            sigpic

            Comment


            • De regula pun pe masina lucruri utile...jantele din aliaj nu erau pe lista,sau cel putin erau undeva la sfarsit...o sa le scot de tot

              Comment


              • 17'' all the way....

                Comment


                • 17" all the way, insa nu toti au bani de asa ceva.

                  Sunt bune si cele de 15", mai ales pentru cine vrea sa alerge tare
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Nu-i doar problema de bani, este inainte de toate problema inaltimii talonului. Daca mergi pe 17" iti faci masina de circuit(asfalt), daca mergi pe 16" poti aborda si cata un "macadam" in conditii decente, iar pe 15" poti deja intra la "off-road"...

                    Comment


                    • Eu sunt de parere ca poti achizitiona si ceva la care iti place design-ul daca sti ca mergi normal cu masina si esti atent. Bineinteles ca la o firma care se respecta rezistenta va fi alta, insa daca aveti talonul mai mare puteti alege si ceva mai ieftin. Problemele apar la talon mic. Deasemenea sa nu va inchipuiti ca se schimba radical masina daca ramane cu suspensia inalta, si alegeti cine stie ce roti de competitie cu talon mic. Eu sunt de parere ca daca nu faci si alte modificari pentru imbunatatirea tinutei de drum este mai bine sa alegi un cauciuc de calitate, o janta cu talon mai mare si in continuare sa va bucurati de confortul oferit pe denivelarile din minunata tara!
                      Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                      Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                      Comment


                      • dupa ce am tot studiat piata... cred ca raman la 15... ca daca imi iau pe 16 nu am bani si de jenti bune si de gume bune , variantele sh nu intra in discutie si singurul compromis pe care sunt dispus sa-l accept e sa-mi iau pe 15 , e sa mai rulez cateva mii de km aceste gume ``prastii praf pulbere`` de debica passio...
                        oricum cu dezentu nu m-am lamurit nici de bine nici de rau...

                        sigpic

                        Comment


                        • Decat sa dau banii pe jante de aliaj si sa ma doara stomacul la fiecare groapa mai bine bag banii in bere, e o investitie mai sigura! Jantele din aliaj sunt tare frumoase dar eu sunt fan jante de otel cu fete de plastic, daca zgarii o janta plangi 2 zile, daca zgarii un capac, cumperi un set si ai de rezerva. Pentru mine jantele de aliaj sunt bune numai pentru poze, unde merge aliajul, merge si otelul!

                          Comment


                          • Esti tu asa de sigur ca janta de aliaj a fost inventat doar de design?

                            Extrapoland, la nivelul gandirii tale vis-a-vis de acest subiect, ar insemna ca astzi inca am fi mers cu roti pline din lemn, ca pe vremea romanilor

                            De ce oare la raliuri si alte curse de masini nu se alearga cu "table" ? Raspuns: pilotii aia nu beau bere :P
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • @dsign ai si tu dreptate dreptate in felul tau, dar Loganul meu nu e de curse... Daca ti-ai pus jante doar pentru ca ai vazut la curse de ce nu ti-ai pus si centuri de curse, de ce nu-ti ramforsezi masina pe interior ca la curse? Eu unul inca nu sunt convins sa dau bani pe lucruri frumoase, jantele bune costa multi bani!

                              Comment


                              • haha dsign chiar are cam tot ce ai zis tu , si ce nu are urmeaza

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google