If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pana la urma eu tot nu am inteles cat de mare e eroare de kilometraj cu anvelope 195/65/15??? si cat de rau creste consumu? si ce alte dezavantaje sunt?
ptr ca am gasit dunlop sp01 in oferta la selgros cu 220Ron...
@SoNyKeL diferenta de 2.09% in circumferinta, adica eroare cu acelasi procent, la 100km/h o sa ai de fapt 102,09km/h. La mine a crescut cam cu 0.5 L/100km, dar erau de iarna, asa ca masuratoarea nu e prea exacta.
Yrman , deci dacă am înţeles eu bine , pe bord voi avea 100 şi în realitate 102.9 , deci teoretic indicatorul din bord va arată mai eronat sau mai real ca înainte?
Last edited by SoNyKeL; 7 May 2011, 18:40.
Reason: Automerged Doublepost
citeste si link-ul asta. eu la 160km/h cu gumele stock am 155km/h pe gps. cu 195/65 r15 nu mai am eroare.
la vechiul logan am mers un an cu 195/65. masina e mai inalta, dar curbele le poti lua cu aceeasi viteza. amprenta pe sosea data de cauciuc e mai mare.
sunt muult mai bune pt gropi. senzatia de barca e mai accentuata. pt cei care vor logan cat mai incordat, nu-s bune.
ca aspect... de la distanta se incadreaza mai bine roata in aripa, ca nu mai ai asa mult loc gol, dar de la apropiere arata ca dita crenvurstiul pe janta.
In poza pusa de mine, pe talonul gumei apare un sant. E mancat/ros cauciucul in adancimea talonului, nu stiu de la ce. Cat mai prezinta guma aia siguranta in rulare, sau n-are nici o importanta? In rest e perfecta.
foarte chiudat , teoretic chiar daca ai rula cu ia pe janta nu acolo ar trebui sa ai urma,
orcum , defectele in peretele amvelopei sunt cele mai periculoase , acesta este cel mai supus stresului si pot ceda cel mai usor si nu e de joaca
in locul tau as renunta la amvelopa sau as pune camera iar roata respectiva ar fi montata pe spate
Frecat de aripa am zis si eu, dar apare santul si pe flancul celalalt, pe interior. Asta nu-mi explic, cum a reusit sa se frece pe ambele parti.
Omul zice ca a mers cam 1 km cu ea dezumflata partial pana la vulcanicare, dar nu pe janta.
Interesant ca am mai vazut gume pe care s-a mers aproape pe janta dar nu asta a fost rezultatul.
Clar, flancul e compromis.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment