Poare a avut accident si o parte atingea in aripa si cealalta in arc ceva.. orice pe acolo. Sau a mers cu ea aproape pe janta dar foarte multi km, nu asa de putin cum zice el. Eu am mers cu cauciucul aproape pe janta vreo 15 km si abea se cunostea.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
am barum 35 de mii cele de pe fata is putin mai tocite pe exterior adica mai are putin si dispar dungile acelea mici veticale.... nu am inversat nciodata fata cu spatele...se observa o diferenta intre spate si fata normal...intrebarea este daca se merita sa fac aceasta permutare acum?sandero 1.4 owner
Comment
-
Chitziman: o uzura neuniforma indica ceva probleme cu unghiul de fuga
Rezolva problema inainte de a face permutarea,altfel si anvelopele de pe spate vor avea aceiasi "soarta".
Din cate stiu eu ,un reglaj de unghi de fuga costa in jur de 60-65 de lei .Succes !
Comment
-
cam asa arata...
stanga e partea soferului
am observat prima data la cea din dreapta am fost la geometrie la dacoserv a zis ca e perfecta....dupa 1 mie si ceva am fost la autocobalcescu pe splai au facut-o (nu mai calc pe acolo ever)...in aceeasi zi am fost la autosoft sa verific..totusi..sia fost ok ..de atunci au trecut cam 5 mii de km..imi pare rau ca nu am facut atunci pozesandero 1.4 owner
Comment
-
E o uzura inegala, dar nesemnificativa. Fa geometria pentru a sti ceva sigur, schimba rotile fata cu spatele si in X.
Euam avut Barum si pot sa iti spun ca pe spate stanga se uzase un pic in plus fata de dreapta ,dar fix pe centru, unde sunt santurile alea fine care se intersecteaza. Asa am si remarcat, la o guma aparea /\/\ iar la cealalata numai / / / /.
Acum, puntea spate nu e stramba, geometria era facuta, alta explicatie n-am gasit. Si punct.
Comment
-
Daca uzura e inegala, ca in cazul de fata, n-are nici o treaba cu geometria. Problema este la anvelopa. Ori este stramb cauciucul, ori nu a fost echilibrat, sau nu a fost echilibrat cum trebuia.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
In weekend nu am avut ce face si am zis sa ma uit la anvelope, sa vad daca gasesc ceva in neregula. 3 anvelope din 4, au cate un un cui.
Habar n-am de unde si cum le-am luat. Eu verific presiunea la roti o data pe saptamana si imi sta cat se poate de constanta.
Intrebarea mea este: are ceva daca le las acolo, atata vreme cat nu pierd presiune?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
In legatura cu uzura neuniforma a anvelopelor... fix aceeasi problema am avut-o si eu. Doar ca la mine s-au tocit pana aproape nu a mai ramas deloc "carne" pe ele. In fine... le-am luat de pe fatza si le-am pus pe spate. Acum nu stiu daca era de la geometrie, cert e ca imi tragea directia catre dreapta. Dupa ce am inversat anvelopele totul a fost ok.
Aseara m-am suparat si le-am schimbat pe toate!
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostIn weekend nu am avut ce face si am zis sa ma uit la anvelope, sa vad daca gasesc ceva in neregula. 3 anvelope din 4, au cate un un cui.
Habar n-am de unde si cum le-am luat. Eu verific presiunea la roti o data pe saptamana si imi sta cat se poate de constanta.
Intrebarea mea este: are ceva daca le las acolo, atata vreme cat nu pierd presiune?
acum am si eu o intrebare legata de noua lege prin care se obliga sa ai cauciucuri de iarna OBLIGATORIU din 1 noiembrie pana in 1 martie.
daca am cauciucuri de all sessone cu inscriptia aia de M+E (parca) se ia in calcul.
am verificat alineatul ala si nu specifica nimic...
are cineva idee?zambeste ...
Comment
Comment