Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M+S = Mud + Snow
    Da se iau in calcul. Sunt considerate de iarna, atat timp cat sunt pentru zapada.
    sigpic

    Comment


    • pe unde in bucuresti gasesc anvelope noi de iarna acceptabile la pret si ce marca?
      Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

      Comment


      • La Dedeman in Bucuresti mai aveau niste Motrio la pret bun. Poate ai noroc.

        Comment


        • BFG winter G - 185 RON/BUC e bine
          Bridgestone LM32 - 240 ron/buc
          sigpic

          Comment


          • unde le gasesc?
            Last edited by Seba; 1 July 2011, 00:02.
            Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

            Comment


            • Ce presiune trebuie sa am in anvelope?
              Am roata pe drepata fata lasata un pic, poate fi pana sau pierde aer in timp prin porii cauciucului?
              Ma iau dupa ce scrie pe usa masinii / aptibild-ul ala cu rotile?

              Comment


              • Verifica sa nu ai vreun cui.
                Da, presiunea o gasesti pe usa. Ar trebui sa fie 2.0 bar pe fata si 2.2 bar pe spate.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Si daca nu faci presiunea la rece, mai adauga la valorile alea inca 0.2-0.3 bari.

                  Comment


                  • Multam.
                    .....presiunea la rece ......? asta fiind .... ?

                    Comment


                    • Adica n-ai mers cu masina inainte de a face presiunea. In mers, aerul din anvelope se dilata, marindu-se presiunea. Concret, poti avea in parcare 1.8 bari si cand ajungi la vulcanizare ai 2.0 si ala iti spune ca ai cat trebuie si nu-ti mai baga aer.

                      Comment


                      • Faci presiunea inainte sa pleci la drum cu masina. Sau, eventual, dimineata cand pleci spre treaba, opresti la prima vulcanizare/benzinarie si faci presiunea.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Aha.
                          Multumesc de lamuriri.

                          Comment


                          • Salut, am observat la ultima iesire in afara localitatii ca de pe la 110 incepe sa se simta o vibratie in volan, nu foarte mare dar deranjanta asa ca m-am dus sa echilibrez toate 4 rotile la auto soft dudesti, c-or fi buni sau nu habar nu am. S-au echilibrat rotile si tinand cont ca ele stau la locul lor de 24000km m-am gandit sa fac o rocada asa ca, rotile fata s-au mutat pe spate si invers pastrand aceeasi parte pe care au rulat la observatia tipului care m-a servit ca daca le schimb sensul de rotatie incep sa scartaie ( am citit pe site-uri de specialitate ca se schimba in X). Mergand spre casa am observat ca masina trage putin dreapta, m-am oprit la prima vulcanizare si am intors rotile fata intre ele, bineinteles ca dupa operatia asta trage putin stanga si ma gandesc sa nu fie diferenta de greutate intre roti sau poate chiar roata cu pricina sa fie uzata uniform? Uzura nu prea are tinand cont ca a fost pe spate si nu obisnuiesc sa ma joc cu frana de mana in mers.
                            Masina are geometria facuta de cateva luni si cam 1000-1500km iar rotile nu au mai fost echilibrate niciodata. Inainte sa invart rotile nu tragea deloc stanga/dreapta. Ma gandeam sa renunt la ideea cu rotile de pe spate puse pe fata si sa revin la configuratia initiala. Ce-mi recomandati?

                            Comment


                            • Exact asa am facut si eu, am schimbat rotile de pe fata pe spate, bazandu-ma pe considerentul ca uzura trebuie sa fie egala, iar dupa aia tragea stanga. Nu am stat sa-mi bat capul prea mult, le-am pus in pozitia initiala si asa merg de 4 ani.
                              Iti recomand sa faci la fel.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • @bad_hrc, problema cu directia am avut-o si eu cand am cumparat masina, am luat-o second hand. Imi tragea dreapta foarte tare dar ideea e ca aveam rezerva pusa si celelalte 3 jante erau din aliaj. M-am dus si am inversat anvelopele de pe fata cu cele de pe spate pt ca cele de pe fata erau uzate foarte tare si neuniform (se vedea clar ca erau mai uzate in partea exterioara). Facand manevra asta plus sa pun si janta din aliaj in loc de rezerva am reusit sa fac directia sa nu mai traga. Mentionez ca aveam 3 marci de anvelope pe masina, pe stanga aveam de iarna si pe dreapta de vara. Stiu... nu are rost sa comentam. La 120km/h si eu simteam niste trepidatii in volan destul de enervante dar daca ajungeam pe la un 127km/h se rezolva problema. Acum am pus 4 anvelope la fel si peste o saptamana o sa plec la drum lung. Te anunt daca mai am problema cu trepidatiile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google