Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am mai scris si in alt topic lucrul asta: eu am mers pana acum numai pe cauciucurile all-season continental cu care a venit echipata masina la livrare si n-am avut nici o problema, in conditiile in care cam o data pe luna fac drumul brasov-constanta, si in judetu brasov,prahova ma plimb destul de des. nu stiu daca e bine sau rau, dar eu sunt multumit de cum s-au comportat, atat ele cat si masina
    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

    Comment


    • cauciucurile cu care vine echipata masina nu e all-season sunt de vara merg si se comporta bine ca sunt noi, asa merg si eu cu ele, tot continental.
      sigpic

      Comment


      • tutorial anvelope

        Am gasit un tutorial despre anvelope, care mie unul mi s-a parut extrem de util. Recomand cu caldura sa parcurgeti paginile sale:


        ========================
        alexdonc@yahoo.com

        Comment


        • Poate a mai intrebat cineva, si poate s-a mai raspuns dar... intreb si eu, scuze daca repet acelasi subiect.

          Pe niste jenti de 7x17 ce cauciucuri se potrivesc cel mai bine? Bineinteles, pe un logan, stock, fara suspensii sau altceva....
          din punct de vedere al puterii, al consumului, etc.

          Sper sa ma lamuriti si pe mine! mersi

          Comment


          • pai conform calculului diametrului exterior al rotii (diametru pe care trebuie sa-l pastrezi) cel mai bine ar fi 205/45/17 . La aceasta dimensiune, diametrul exterior al rotii este mai mic cu 3 mm decit originalul

            Mai merge 215/45/17 care ar fi cam cu 10 mm mai mare in diametru exterior decit originalul.

            Eu am preferat prima varianta
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Care stie care sunt avantejele si dezavantejele anvelopelor inguste...adica 215/50/15

              Comment


              • Nixon, tu ai vazut ce-ai scris? 215 sunt inguste? Pai 185 sau 175 de pe logan cum sunt? Cremvursti? Astea de care zici tu sunt mai mici decat alea stock, dar MAI LATE. deci vei castiga ceva la stabilitate, acceleratie, probabil vei pierde la viteza maxima, dar vei castiga iar la consum: in loc de 9% va consuma 10% si inca ceva:205 intra fara probleme pe logan, dar 215 s-ar putea sa-ti frece sau pe viraje sa-ti zboare aripile de pe masina.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Am si eu o intrebare.
                  Daca vreau sa-mi cumpar un set de cauciucuri de iarna (pe langa cele de vara) merita sa-mi iau si un set de jenti ?
                  Patesc ceva cauciucurile daca le montez/demontez in fiecare primavara / toamna de pe jenti ?
                  Cam cate montari / demontari rezista ?
                  Multumesc anticipat pentru raspunsuri si scuze daca s-a mai discutat.

                  Comment


                  • Daca ai bani,e bine sa ai 2 seturi de jante...Iti e mei usor sa le schimbi(chiar la vulcanizare)...Oricum...nu se strica nici cauciucurile daca le schimbi de doua ori pe an...dar atunci rotile trebuiesc echilibrate de fiecare data.

                    Comment


                    • Cu banii pe care ii dai de doua ori pe an la vulcanizare in 3-5 ani, iti cumperi 4 jante de tabla si le schimbi cand vrei tu in maxim juma' de ora fara sa te plimbi cu ele in portbagaj, fara sa stai la coada la vulcanizare etc.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Numai ca tre sa ai loc de depozitare, intr-un mediu care sa nu deterioreze proprietatile cauciucului...
                        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                        Comment


                        • Salut! As vrea sa schimb rotile de pe fatza pe spate (si invers, bineinteles). Cica anvelopele ar trebui "rotite" la cca 10.000 km, dar "fara a le incrucisa"?!?
                          Trebuie sa schimb doar anvelopele? Sau merge sa schimb rotzile cu totul? Masina are aproape 28000 km facuti cu Michelinurile stock (Energy) Multumesc anticipat!
                          LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                          Comment


                          • Salut gusi se dau cele de pe fata pe spate si reciproc, fara a schimba partea (fat dr cu spate dr, idem pt stg). schimbi roata cu tot... asta e tehnica pentru cauciurile astea cu un sg sens de rotatie
                            ps: gasesti lucruri interesante pe carbibles.com
                            cu respect, lucian

                            Comment


                            • gusi Una din masurile profilactice ,de prelungire a duratei de folosire a pneurilor ,este permutarea lor pentru ca nu toate sunt supuse acelorasi conditi de uzura . De exemplu , pneurile puntii motoare si directoare sunt supuse unor eforturi mai mari , incarcarea rotilor din dreapta este mai mare datorita bombamentului soselei , iar cele jumelate se uzeaza diferit datorita diferentei de drum pe timpul virajelor . Astfel , pentru prelungirea vietii pneurilor , se recomanda ca periodicitatea efectuarii permutarilor sa fie la 6000-10.000 km . Permutarea se face cu sau fara participarea rotii de rezerva .

                              Comment


                              • Multumesc tuturor pentru sfaturi! Azi am facut rocada la un centru specializat. Schimbat rotile fata-spate, verificat, aplicat plumbi, presiune pneuri- 2 fata si 2,2 spate -48 lei. Plus cativa lei la baieti...
                                LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google