Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am dat pe montat cauciucuri pe janta echilibrat plus 4 capacele 1 mil.fara montaj pe masina.CUM se trece de Gradina Botanica.PE Antiaeriana cica ar fi 80 cu tot cu montaj pe masina
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • pai ai dat enorm de mult ...vezi ca sunt niste vouchere pe net de faci treaba asta cu 60 ron , (include montat-demontat roata)
      Mr.K , mai pune ca la aia 4mm , vor bani aproape ca de noi.

      Comment


      • Daca tot vorbim de gume de iarna, multi isi cauta si jante de tabla. Vad si aici oameni care traiesc in alta realitate si cer 160 lei/janta tabla originala. Fratilor, 149 de lei e in MAGAZIN.
        Cine vrea sa scape de ceva, cred ca maxim 120 de lei pe o janta noua originala RENAULT e de ajuns, daca nu, sa le tina sanatosi in garaj/pe balcon.

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          Ce va mai place sa vorbiti................
          Oricum ar fi un politist situat pe scala IQ-ului, nu ai nevoie sa fii academician sa vezi care sunt anvelope de iarna si care nu.
          Incercati sa puneti pe niste Kormorane de vara autocolantul ala de care se tot vorbeste si incercati pe banii vostri sa pacaliti un politist. Eu cred ca nu o sa reusiti decat sa luati amenda.
          Mai bine aveti grija la petardele de SH-uri care se ofera la vanzare, ca au maxim 4 mm "carne" pe ele.
          Si 4 mm e minimul acceptat de lege.
          Pai Kormorane au si ei pe masina si de aia sunt in stare sa le recunoasca, acum la modul serios la unele cauciucuri all season cam trebuie catalog pentru identificare.

          Comment


          • Da un exemplu de anvelope all season care are nevoie de catalog pentru identificare.
            Eu n-am vazut niciuna all season care sa nu aiba pe langa M+S si fulgul+muntele si celelalte semne: fulg, soare si ploaie.

            Comment


            • madi, de unde le scoti frate ? sau iti spui doar parerile tale personale ?
              in lege scrie clar ca pentru a respecta conditiile folosirii unei anvelope in sezonul rece trebuie sa aibe pe ea cel putin simbolul unui fulg de nea incadrat intr-un varf de munte, semn pe care anvelopele all season il cam au, alaturi de soare, ploaie si inca un semn, in total fiind patru la numar.
              daca o anvelopa n-are pe ea semnul fulgului de nea, e de vara clar. Nu exista all season care sa nu aibe semnul respectiv.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Pentru a nu va mai contrazice va arat ce a spus comisarul şef de la Poliţia Rutieră, Marian Zane

                "Ce anvelope sunt acceptate ?

                Nu orice anvelopă este acceptată de noua legislaţie. Pentru a fi acceptate ca anvelope de iarnă, anvelopele care pe lângă expresia M plus S (Mud plus Snow) (noroi plus zăpadă) trebuie să aibă şi anumite semne, respectiv, un fulg de nea şi o creastă alpină, au explicat reprezentanţii ARR. Anvelopele marcate doar "all seasons" nu sunt acceptate. "




                ""Nu este necesară nici o hârtie de la service". Cine verifică anvelopele

                Poliţiştii vor fi cei care vor verifica dacă maşina oprită în trafic este dotată cu anvelope de iarnă, iar legislaţia nu prevede obligativitatea ca service-ul să emită "o hârtie" care să certifice faptul că maşina este dotată cu anvelope de iarnă, ne-au explicat oficialii ARR.

                "Sunt sigur că poliţiştii sunt pregătiţi să evalueze (anvelopele-n.red.). Aplicarea acestei prevederi a fost amânată un an", a răspuns Florian Coman, la întrebarea dacă poliţiştii sunt pregătiţi să recunoască o anvelopă de iarnă de celelalte tipuri de anvelope.

                "Poliţistul va lua ochelarii sau lupa şi se va uita la anvelopă. Nu există prevedere care să spună că noi, service-urile, trebuie să dăm o hârtie ce va fi prezentată poliţistului care opreşte maşina în trafic. Service-ul eliberează doar un certificat de garanţie pentru anvelopele pe care le montează, în care sunt trecute diverse specificaţii tehnice privind dimensiunea, profilul anvelopei", a declarat pentru gândul Denis Duţescu, şef de service şi distribuitor de anvelope. ""


                ""Până când? - "Legislaţia nu prevede un termen calendaristic"

                ÃŽntrebat până când se aplică această prevedere, reprezentantul ARR a spus că nu există un termen calendaristic prevăzut în ordonanţa 5/2011 pentru aprobarea unor reglementări privind creşterea siguranţei rutiere. "Riscă amenzi cei care circulă pe porţiuni cu zăpadă, gheaţă sau polei dacă sunt neechipaţi de iarnă", a declarat pentru gândul Florian Coman, directorul general al Autorităţii Rutiere Române (ARR). Termenul de 31 martie, vehiculat în presă, nu este prevăzut nicăieri, nu există o limitare, au mai explicat oficialii ARR. ""
                sigpic

                Comment


                • mare isterie de inceput, un imens fas de sfarsit, cum spunea cap de creta ala acolo ca nu sunt acceptate anvelope marcate doar cu "all seasons" (sa-mi arate si mie o anvelopa pe care scrie ALL SEASON) e o prostie, pentru ca toate anvelopele all season (proaste in toate anotimpurile) sunt marcate cu cele 4 semne distincte, fulg de nea, soare, ploaie, creasta alpina si inca 3 dungi, care n-au semnele alea inseamna ca sunt de vara PUNCT
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Originally posted by felix. m View Post
                    Pentru a nu va mai contrazice va arat ce a spus comisarul şef de la Poliţia Rutieră, Marian Zane

                    "Ce anvelope sunt acceptate ?

                    Nu orice anvelopă este acceptată de noua legislaţie. Pentru a fi acceptate ca anvelope de iarnă, anvelopele care pe lângă expresia M plus S (Mud plus Snow) (noroi plus zăpadă) trebuie să aibă şi anumite semne, respectiv, un fulg de nea şi o creastă alpină, au explicat reprezentanţii ARR. Anvelopele marcate doar "all seasons" nu sunt acceptate. "

                    ""............""
                    Anvelopele all season au M+S si fulg de nea şi o creastă alpină. Plus ploaie si soare.
                    Capul ala patrat, daca se referea la faptul ca doar anvelopele de iarna vor fi acceptate, trebuia sa precizeze ca se accepta cele cu M+S si DOAR muntele+fulgul, fara celelalte semne de pe all season.


                    Si dupa cum s-a mai zis: pentru auto de tonaj mare, nu se produc anvelope exclusiv de IARNA, ci doar ALLSEASON si VARA. Tragem TIR-urile, basculantele si autocarele pe dreapta cat e zapada pe jos?
                    Last edited by mr.K; 12 October 2011, 10:28.

                    Comment


                    • k-ule, asa este, dar n-ai cu cine ...
                      oricum o sa fie moale treaba pana da o zapada ceva si se gaseste vreo proasta sa blocheze drumul incurcata de 2 stropi de ploaie, sa vezi atunci aglomeratii si garceii cu lupa la anvelope
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • In genunchi vreau sa-i vad pe militieni, sa se uite dupa M+S si celelalte semne.

                        Comment


                        • da, in a mai mare balta sa te opresti, cu roata jumate in apa la marginea bordurii
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Problema e ca nici ei nu prea stiu ce lege au dat , mass media face o propaganda de zici cei aia si sunt unii care "pun botu" la tot ce latra cei care nu au habar .
                            sigpic

                            Comment


                            • cred ca o spun a suta oara:
                              - M+S se refera numai la profil, nu si la compozitie, si este singura cerinta obligatorie pentru Europa, inclusiv Romania;
                              - Muntele si fulgul ("snowflake on the mountain peak") este o cerinta canadiana, cea mai dura cerfiticare de iarna Severe Service Winter/Snow Tyres. Este obligatorie NUMAI IN CANADA. Europa nu se afla in Canada.
                              http://www.snowtyres.com.au/severe-service-emblem
                              http://www.tirerack.com/winter/tech/...jsp?techid=125
                              @felix.m: cei care latra aiurea stiu foarte bine ce fac, stai linistit. Tu ce ai face daca ai fi importator de anvelope? Ai spune intai "Luati all season, sunt ok". Dupa ce ti-ai facut plinul si au luat gorobetii caucioace all season, mai dai o tura: bagi spaga la reporter si la militian si striga toti in cor: "Luati cu muntele, numai alea sunt bune!" Dar daca ai fi si militian si importator de anvelope in acelasi timp?

                              Comment


                              • scorilo, si de componenta gumei nu zici nimic ? cum ca "cica" nu s-ar intari la temperaturi scazute... ? care din semnele anvelopei de iarna sustine faptul ca nu doar profilul conteaza ? ca degeaba ai profil bun daca guma se intareste si se face opinca
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google