O sa-ti dau un exemplu : mergi pe un drum care are sleauri inghetate destul de inalte (4-5 centimetrii) si vrei sa iesi din ele pentru a mai trece o masina pe langa tine, ce crezi ca va face spatele? Iti spun eu , va ramane in sleauri si nu te mai poti redresa in veci.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by mariuSEL View PostAm contactat BPR in legatura cu semnele care trebuie sa fie pe anvelope si iata raspunsul clar atasat...Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Comment
-
daca astia sunt asa destepti, atunci poate continetal sunt retardati, pt ca la ei pe site scrie ca m+S sunt anvelope uzuale, iar cele care au DOAR fulgul intr-un cerc, sunt anvelope de zapada, a caror performanta a putut fi cuantificata in raport cu gumele de vara, deci fulgul bate m+s. doar la mintea roamnilor, nu e asa. o anvelopa primeste fulgul daca de exemplu opreste cu 5m mai devreme decat una de vara. m+s primesc toate pocnitorile care opresc cu 1mm mai devreme decat o guma de vara. pt cine nu crede, contionline.com va sta la dispozitie. poate le dati link-ul si celor de la biroul militiei pe roate, ca eu nu ma mai cobor la nivelul lor de inteligenta, pt ca ma bat aia cu experientaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by mariuSEL View PostAm contactat BPR in legatura cu semnele care trebuie sa fie pe anvelope si iata raspunsul clar atasat...
Comment
-
Salut! Stiu ca nu-i rentabil sa pun doua intrebari in acelasi post dar totusi...
In documentul acela de la politie scrie ca dotarea cu anvelope de iarna e obligatorie in cazul conducerii pe drumuri acoperite cu zapada, gheatza sau polei. Asta inseamna ca daca cei de la deszapezire isi fac treaba si drumul e curat, e legal sa circul cu anvelope de vara? Adica ce inseamna mai exact drum acoperit cu zapada? Zapada de 5cm pe toata suprafata drumului sau se pune si daca e doar noroi? Daca voiau sa ne faca sa luam anvelope cu de-a sila trebuiau sa zica clar: de pe data cutare pina pe data cutare sint obligatorii anvelopele de iarna. Fara alte vorbarii despre drumuri acoperite sau nu cu zapada si alte chestii.
In legatura cu anvelopele... daca-i musai sa le schimb, ce anvelope de iarna (care sa corespunda cerintelor legii, evident) ieftine, dar cit de cit decente mi-ati recomanda pentru Loganul meu? Exista vreun model pentru iarna dar care sa reziste destul de bine si sa poata fi folosit fara probleme si pe timp de vara? Va multumesc!
Comment
-
Pentru Kobra
Din categoria anvelopelor de "masa":
Kleber ,Debica,Goodrich,Motrio,Sava,Barum cu preturi intre 240si300.In ceea ce priveste pentru ambele anotimpuri (all season) sincer NU RECOMAND.Un fel de struto-camila.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by D-FENS View PostN-ai citit nimic pana acum?
Lasind asta la o parte... daca ai un raspuns si ma poti ajuta, te rog da-mi-l si eu iti voi fi recunoscator, daca nu, te rog sa ma ignori fara alte intrebari si comentarii inutile. Intrebarea ta e complet inutila, nu-mi da nicio informatie si ma determina sa-ti dau un raspuns la fel de inutil pe care alti vizitatori ai acestui forum isi vor pierde vremea sa il citeasca. E simplu: spui ceva folositor, eventual imi indici o pagina la care sa caut sau daca nu, treci mai departe.
Originally posted by IancuMIC View PostPentru Kobra
Din categoria anvelopelor de "masa":
Kleber ,Debica,Goodrich,Motrio,Sava,Barum cu preturi intre 240si300.In ceea ce priveste pentru ambele anotimpuri (all season) sincer NU RECOMAND.Un fel de struto-camila.Last edited by Kobra; 25 October 2011, 23:25.
Comment
-
Originally posted by Kobra View PostM-am plictisit dupa ultimele 4 pagini de dezbatere aprinsa in legatura cu montarea optima a anvelopelor - pe fata sau pe spate in functie de gradul de uzura...
Lasind asta la o parte... daca ai un raspuns si ma poti ajuta, te rog da-mi-l si eu iti voi fi recunoscator, daca nu, te rog sa ma ignori fara alte intrebari si comentarii inutile. Intrebarea ta e complet inutila, nu-mi da nicio informatie si ma determina sa-ti dau un raspuns la fel de inutil pe care alti vizitatori ai acestui forum isi vor pierde vremea sa il citeasca. E simplu: spui ceva folositor, eventual imi indici o pagina la care sa caut sau daca nu, treci mai departe.
Mersi Iancu. Sa inteleg ca sub 200 pe anvelopa oricum nu scap...Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Kobra View PostM-am plictisit dupa ultimele 4 pagini de dezbatere aprinsa in legatura cu montarea optima a anvelopelor - pe fata sau pe spate in functie de gradul de uzura...
Lasind asta la o parte... daca ai un raspuns si ma poti ajuta, te rog da-mi-l si eu iti voi fi recunoscator, daca nu, te rog sa ma ignori fara alte intrebari si comentarii inutile. Intrebarea ta e complet inutila, nu-mi da nicio informatie si ma determina sa-ti dau un raspuns la fel de inutil pe care alti vizitatori ai acestui forum isi vor pierde vremea sa il citeasca. E simplu: spui ceva folositor, eventual imi indici o pagina la care sa caut sau daca nu, treci mai departe.
Mersi Iancu. Sa inteleg ca sub 200 pe anvelopa oricum nu scap...
Comment
-
Mdea... Io cred ca imi bag... picioarele in legea asta gindita special pentru siguranta traficului si bunastarea cetatenilor si o sa ramin frumos cu gumele astea originale Logaaan cu care, lasind la o parte gluma, controlez masina fara probleme, fie vara, fie iarna. Mai merge cite-un drift din cind in cind, e drept. Iarna asta, de exemplu, o sa ma plimb mai mult prin oras unde oricum drumurile sint curatzate si cel mai lung drum in afara orasului va fi de 120km si il stiu ca in palma. Deci traiasca politia romana, traiasca posta romana si asa mai departe...
Comment
Comment