Multi au impresia ca jantele de la dealer sunt mult mai scumpe decat chinezariile din targ
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Eu am la masina din fabrica jante cu ET43, anul trecut am cumparat inca 3 jante de la Dacia, sa pun cauciucurile de iarna pe ele plus pe aia de rezerva. la vremea aia nu stiam ce e ala ET. Numai ca jantele alea aveau ET-ul de 50. Acum am 5 jante cu ET43 si 3 cu ET50. Are vre un efect negativ faptul ca una din cele 4 jante de pe masina are alt ET?
Originally posted by ion_R5 View PostDe ce nu luati jante de origine e la magazine sau chiar de la dealerii Dacia.
La dealerii Dacia jantele de origine le gasiti la preturi cuprinse intre 155 si 165. (trebuie sa va uitati ce ET au jantele, fiindca pot fi ET 43 sau ET50)
Comment
-
E bine sa fie toate jantele la fel.
Si eu am cumparat de la dealer tot jante cu ET50 si am constatat asta abia acasa, cele de pe masina fiind ET43. Diferenta este ca am luat 4 jante...
Solutia ar fi sa mai cumperi o janta... ca sa nu mergi cu 3 de un fel si una de alt fel. Cel mult, cea de 43 sa o montezi pe spate - dar totusi, fa cumva sa ai toate cele 4 roti la fel. (poate le schimbi cu vreun doritor care are ET43 - dar probabil ca o sa vrea 4 --- sau schimbi numai 2 si ramai cu rezerva pe ET50)
Comment
-
Originally posted by gigelgicuta View Postda, tocmai aia e problema, ca una noua costa 160 lei si nu prea as vrea sa dau banii astia. O sa o pun pe spate. Ce poate sa se intample?
Sau... daca vrei sa ai 6 cu ET 43, da-mi un pm.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Cred ca solutia propusa de Vitriol cu schimbatul unei singure jante - rezerva ET43 cu o alta cu ET50 e cam cea mai simpla treaba pe care o poti face... O sa ai 4 cu ET50 si 4 cu ET43... (uite asa cred ca s-a inventat tirefit in occident... de la economia de 1 janta )
Comment
-
sau pui gumele de iarna pe jantele cu ET 43 si la primavara mai cumperi un ET 50. desi ar fi fost mai bune pentru vara cele cu ET 43
sau facu doua cu doua. doua cu ET 43 pe fata si doua cu ET 50 pe spate si este ok. si nu mai trebuie sa cumperi nimicLast edited by alessandro; 28 October 2011, 19:04.
Comment
-
-
Care este diferenta intre anvelope resapate si anvelope reconstruite?
Cum nu am cumparat inca de iarna, am luat magazinele la cautari, imi mai trebuie 2 pt. spate. Am lasat pana in ultima clipa pe baza ca gasesc Motrio la orice ora in Dedeman sau la Dacia, de unde...Acum tot ce mai gasesti nou pe 185 e de la 260ron in sus.
Si am primit o oferta la un magazin de piese destul de serios, la anvelope Riken reconstruite 180RON. Au insistat vanzatorii ca nu sunt resapate(de fiecare data cand eu pomeneam acest cuvant) ci reconstruite in Franta. De aratat, aratau beton ziceai ca sunt noi, fin lucrate. Imi arata omul vizual, ca are toata partea superioara schimbata si ca nu se compara cu alea resapate facute mai ales la noi. I-am zis ca ma gandesc si ca poate o sa revin.
Pareri?
Multumesc!
Comment
-
reconstruit mai poate insemna ceva. acum cativa ani am vazut la un depozit de anvelope SH cum taiau crampoane cu un pistol incins. aratau belea jurai ca-s noi dar va dati seama cat intrau in suprafata de siguranta. trebuie sa mentionez ca erau anvelope mai mari ca cele de remorca de camion. dar poate si la turisme se practica.
in aceasta situatie ar fi de preferat reesapateZilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii
Comment
Comment